Gewoon goed zoals het hoort te gaan.

Na vergelijken uitgekomen te zijn bij BeGreen, Is alles gewoon goed verlopen: heldere informatie, dito planning installatie en nazorg. Een aankoop zonder sores. Tijdens alles was er een klein ruisje over de plaatsing. Dat werd direct opgepakt en opgelost. Top dus.

Uitstekend, goede communicatie, services en afwerking

Alle afspraken nagekomen. Altijd snel contact. Leggen van de panelen supersnel en er werd meegedacht bij de plaatsing. Ik kon er nog 2 extra kwijt op het dak. Was in een uurtje bekeken om die er naast te leggen.

In alle opzichten positief!!

Makkelijk en plezierig contact met bedrijf. Alles volgens afspraak netjes geplaatst. Alleen problemen met tp linkjes maar daar kan bedrijf niets aan doen. Dat probleem is overigens opgelost door directe kabel Enphasekastje naar router.

super

Zonnepanelen snel en vakkundig geplaatst

Prima plaatsing. Communicatie was goed. Systeem werkt zoals het hoort.

Goede ervaring met het bedrijf. Bij de schouwing werd mij verteld dat mijn daktype een probleem zou vormen, maar na een telefoontje werd het keurig geplaatst. Installatie was erg goed. De heren dachten echt mee. Systeem werkt tot op heden (1 jaar) zoals het hoort.

Een bedrijf wat zijn afspraken na komt.

Ben zeer tevreden over de behandeling en afhandeling van mijn zonnepanelen alles keurig geinstalleerd en netjes achter gelaten ook de installateurs waren vriendelijk en netjes de penelen rechts zijn door dit bedrijf geplaatst.

Van begin tot eind conform gemaakte afspraken gewerkt. Prima

Vanaf het begin duidelijke informatie gekregen over wat er precies stond te gebeuren. Er werd door de installateurs netjes gewerkt en van tevoren overleg gepleegd over de plaatsing van de zonnepanelen. Op de dag zelf werd alles nog even doorgenomen en vlot en goed uitgevoerd. Zeker tevreden over de samenwerking en uitvoering.

Zeer goede communicatie.

Goede ervaring, net en correct werk afgeleverd. Goede uitleg, en behulpzaam bij bijkomende administratieve zaken. Heel tevreden.

zeer tevreden, snelle en goede comunicatie en plaasten ging ook in 1x goed

alles ging naar teverdebheid. goede en duidelijke comunicatie en snelle reactiedmv mail. Goed op de hoogt gehouden tijdens het gehel proce. De zonnepanelen werken goed

Goed bedrijf wat de afspraken goed nakomt.

Nadat ik de order geplaatst had ,hadden we de panelen werkend al op het dak liggen na 2 maanden. Snelle afhandeling en de afspraken netjes nagekomen. Monteurs hebben netjes gewerkt. Super blij met onze zonnepanelen.

zeer goede voorlichting

er varen als deskundig personeel en goede uitvoering

Klant vriendelijk. Goed product, we zijn zeer tevreden over de levering van de zonnenpanelen. Goede service.

Uiterst tevreden

Uiterst tevreden

snelle service en correcte uitvoering

Zeer aantrekkelijke prijs. Snelle levering. Goed personeel dat op een correcte manier ter plaatse de beste oplossing kiest.

prima tevreden

als zeer goed

We hebben naar volle tevredenheid zonnepanelen

Goede communicatie en uitleg, plaatsen ging naar wens en het volgen via de app wat betreft de opbrengsten is ook heel prettig. Onze keuze viel hier met name op omdat er per paneel een omvormer bij zit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom wij zijn blij dat we deze investering hebben gedaan.

Staat altijd klaar voor de klant.top dat geeft een fijne gevoel.

- Komt altijd afspraken na. - Uitgebreid uitleg. - Alles netjes afgewerkt. Wij zijn heel erg blij .

Zeer tevreden de installatie

De installatie is zeer goed en snel gedaan. Mijn ervaring met de geplaatste zonnepanelen is zeer positief, ook gezien het gunstige rendement

Verstand van zaken

In november 2022 zijn er 8 zonnepanelen op mijn dak geplaatst.De zonnepanelen zijn keurig geplaatst en leveren goed op. Ik ben blij met BeGreen en hoop dat ze in de toekomst ook accu's kunnen leveren tegen mooie prijzen.

Zonnepanelen prima en snel geplaatst!

Na aanvragen zonnepanelen is mij snel een aanbod/offerte gedaan. Na goedkeuring offerte zijn zonnepanelen binnen een maand naar tevredenheid geplaatst. Zonnepanelen zijn nu ongeveer driekwart jaar in gebruik en leveren de verwachte opbrengst. Werken probleemloos . Ook werkt de app uitstekend.

Zeer tevreden!

In November 2022 zonnepanelen laten plaatsen, zeer tevreden met het gehele proces. Communicatie was goed & duidelijk, levering conform afspraak en plaatsing was snel, efficiënt en volledig, inclusief uitleg van de app etc.

Komen afspraken na en een goede service en afterservice

Komen hun afspraken na. Ook bij een storing van de omvormer. Geen probleem. Deze werd snel vervangen zonder discussie.

voortreffelijk geregeld

alles prima en snel geregeld. Tijdens het plaatsen van de zonnepanelen een klein misverstand ivm taalbarrière, maar dit werd direct opgelost! We zijn dus zeer zeker dik tevreden !

Goede ervaring bij het bestellen en leggen

Snelle reactie bij aanvraag. Duidelijke offerte. Panelen vlot gelegd. Nazorg (BTW teruggave aanbetaling. nu niet meer nodig) goed geregeld.

Munsterstraat 9

7418 EV Deventer

085 303 55 81

Over BeGreen

Bij BeGreen geloven we dat duurzaamheid niet alleen gaat over de producten en diensten die wij leveren. Bij ons staat de duurzame relatie die wij opbouwen met onze klanten centraal. Dat betekent persoonlijk contact, zekerheid van onze kwaliteiten en daarmee vertrouwen in de uitvoering van de opdracht. Een vakkundige installatie die bevestigt dat je bij ons de juiste keuze hebt gemaakt. Vanaf dat moment is de samenwerking pas echt begonnen. Wij blijven het systeem monitoren, zodat je zeker weet dat wij ook in de toekomst voor je klaar staan.