goed advies en vlot gelegd

goede advisering over ligging van de panelen op het platte dak (west) als aanvulling op onze andere panelen (zuid): spreiding van de opbrengst over de dag! bij andere leveranciers van zonnepanelen lange wachttijden, maar niet bij be green!

alles super goed geregeld

goede en duidelijke uitleg. komen alle afspraken na. kan ze aan iedereen aanbevelen

Snelle goede levering en netjes

Was prettig om dit bedrijf zonnepanelen te bestellen. Levering en afspraak kon op redelijk korte termijn geregeld worden. Telefonische bereikbaarheid ook prima.

Alles goed geregeld

Al de gemaakte afspraken zijn ook op de afgesproken dag en uit uitgevoerd. Dit is er fijn.

Ze komen afspraken na. Alles deskundig gemonteerd. Alles wordt goed uitgelegd. Mensen zijn netjes verzorgt en zijn behulpzaam en beleeft. Leveren uitstekend werk af. Ruimen alles netjes op en nemen afval mee.

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Installatie van de panelen verliep heel goed. Ook is het bedrijf telefonisch goed te bereiken en kan er gemakkelijk een afspraak gemaakt worden.

toppie

Heel nette bedrijf ,de tijd tussen aanvraag en monteren van mij zonnepanelen heef er nog geen 2 manden geduurd.Installatie duurde 3uur vanaf begint tot het einde , alles weet perfect niets mis mee met dit bedrijf

Jongens hebben goed werk geleverd

Zeer klantvriendelijk

Vlotte, correcte plaatsing. Zeer tevreden

Op korte termijn geplaatst. Op afgesproken tijdstip, correct afgehandeld.

Super nette mensen en een goede aankoop begeleiding!

Super nette mensen en een goede aankoop begeleiding!

Product is prima opgeleverd.

Ondanks de taalbarierre zijn de zonnepanelen keurig geplaatst. Een 10 waardig maar je moet een bedrijf altijd scherp houden. Succes en ga zo door.

Goede service en snelle levering

snel, makkelijk

snel, makkelijk

Duidelijke communicatie

Zonnepanelen zijn sneller dan gepland geïnstalleerd. Goede uitleg gekregen.

Prettige communicatie, vlotte kundige installateurs

Heel positief

Prima service conform afspraken

Levering en plaatsing 12 zonnepanelen en goed opgeleverd.

Vorig jaar zijn er zonnepanelen gelegt op het dak. Alles zeer netjes gedaan, binnen een paar uur lagen ze erop. Twee monteurs hebben alles betreft de bekabeling netjes weggewerkt. Plus ze hebben alles weer netjes opgeruimd en achtergelaten. Zeer te vreden over dit bedrijf.

geweldig

Van begin tot eind helemaal prima.

Good investment

Good price for the investment and all in all, good service. Despite there were some issues with the installation, which is outsourced to third parties, the company responded very responsibly and fixed the issue. I definitely recommend this company if you are considering investing in solar panels.

Vakkundige monteurs, snelle levering, aanrader.

Na een schouw van het dak werden de panelen kort daarna gelegd. Het werkt allemaal goed, de opbrengst van de panelen is goed. Ik kan dit bedrijf aanraden.

geen klachten

Goed contact alles naar tevredenheid gegaan

Goede informatie voor en naschouw dus goed verlopen, vriendelijk personeel.

Heel goed gedaan

Mag ik iedereen aanraden

super bedrijf

zonnepanelen van BEGREEN aangeschaft. Werden in 14.dagen geleverd en professioneel.geïnstalleerd. Prima gewerkt door de mannen Alles keurig opgeruimd.na afloop. Prima service, ook achteraf, bij aanvraag subsidie. Kan ik alleen maar aanbevelen.

In alle opzichten 100% werk geleverd

Ondanks het slechte weer leverden de twee monteurs uit Albanië goed werk af. Ook de communicatie met het bedrijf vanaf de offerte t/m de levering en teruggave BTW verliep naar volle tevredenheid.

Munsterstraat 9

7418 EV Deventer

085 303 55 81

Over BeGreen

Bij BeGreen geloven we dat duurzaamheid niet alleen gaat over de producten en diensten die wij leveren. Bij ons staat de duurzame relatie die wij opbouwen met onze klanten centraal. Dat betekent persoonlijk contact, zekerheid van onze kwaliteiten en daarmee vertrouwen in de uitvoering van de opdracht. Een vakkundige installatie die bevestigt dat je bij ons de juiste keuze hebt gemaakt. Vanaf dat moment is de samenwerking pas echt begonnen. Wij blijven het systeem monitoren, zodat je zeker weet dat wij ook in de toekomst voor je klaar staan.