Levering en plaatsing zonnepanelen was uitstekend

Na opdracht waren de panelen snel geleverd en geplaatst tot volle tevredenheid

Snel

Goed geplaatst

Snel installatie, duidelijk communicatie

Het hele proces was gemakkelijk van begin tot eind. De tijd van bestelling tot installatie was korter dan verwacht. De installatie van de zonnepanelen zelf was snel en het team was beleefd en vriendelijk en ruimde alle rommel op die tijdens het installatieproces was ontstaan.

Uitstekend service en kort wachttijd

Alles goed en op tijd volgens afspraak afgeleverd

goede ervaring met zonnepanelen

ze hebben bij ons vorig jaar 10 zonnepanelen neergelegd. en een nieuwe meterkast. wij zijn erg blij mee. en nooit geen problemen mee gehad. top bedrijf

Fijn contact, attente medewerkers, levert veel op!

We hebben acht zonnepanelen laten plaatsen op drie verschillende delen van het dak. Aan het begin vonden we het spannend of het allemaal wel goed kwam, maar de medewerkers lieten blijken dat ze verstand van zaken hadden. Onze panelen hadden een klein beetje vertraging (paar dagen), maar precies op dat moment kwam er een nieuw en nog beter model op de markt. We werden direct gebeld om aan te geven dat de panelen later zouden komen, maar dat we ook voor deze allernieuwste panelen konden kiezen. Dat was erg fijn! Open en attent! De medewerkers die de panelen hebben geplaatst, kwamen niet uit Nederland en spraken ook geen Nederlands. Dat vonden wij wel wat onhandig. Er is er vanaf de meterkast door onze hal heen, tegen het plafond aan een buis geplaatst, waar de kabels doorheen lopen. Dit is zonder overleg met ons gebeurd. Er is gekozen voor een grijze buis, terwijl onze muren wit zijn. Een witte buis was dus een betere en minder opvallende oplossing geweest. Wanneer er overlegd was, dan hadden we hier misschien op kunnen aansporen. Wellicht dat dit te maken had met het feit dat de medewerkers geen Nederlands spraken. Met beter Nederlandssprekende medewerkers was onze beoordeling gegarandeerd een 9 à 10 geworden.

Geweldige mannen die hun vak verstaan

Mannen met kijk op het werk en weten hoe het moet. En netjes met een lift om de panelen naar boven te brengen. Ook goed luisteren naar mijn als ik iets in gedachten had of dat ook mogelijk was en dat was ook geen probleem voor de mannen. Ik vind het een Top bedrijf en raad het een ieder aan als het gaat om zonnepanelen Met vriendelijke groeten Willem van den Berg

Goede en snelle plaatsing.

Veel kortere levertijd dan elders, goed en vakkundig geplaats.

Fijn contact en goede service

Zonnepanelen geplaatst.

Diverse offertes, bij verschillende zonnepanelen bedrijven. Deze viel op door een duidelijke uitleg en meedenken over maatwerk. Ook de uitvoering wen service was goed!

Transparante organisatie. Goede op maat gemaakte adviezen. Perfecte installatie door zeer deskundig personeel. Belangrijk is voor mij een goede aftersales.

Snel, professioneel, zeer behulpzaam bij vragen.

Snel leveren van producten. Prima voorlichting. Wat gezegd wordt komt men na!!

Doen, grandioos bedrijf ze dien wat ze beloven!

Nette werkers, harde werkers, laten geen rommel achter. Prima afwerking en resultaat. Aan te bevelen.

Goede samenwerking

Goed geholpen.

Duidelijk. Geen addertjes onder het gras. Komt afspraken na.

Duidelijke afspraken, Goede montage medewerkers .

Er zijn duidelijke afspraken gemaakt welk correct zijn nagekomen. Snelle reactie op vragen. Mooie en goede montage, montage-medewerkers zijn correct en werken netjes. Alles wordt opgeruimd na afloop

Deskundig en prima service!

Vriendelijke medewerkers, klantvriendelijk. Zeer goed product!

Zeer snelle en nette installatie, zeer tevreden.

Een aantal maanden terug de zonnepanelen laten plaatsen. Binnen 2 weken lagen ze al aangesloten op het dak. Betrouwbaar prettig bedrijf die hun beloftes waarmaken. Het rendement wat ze geschat hadden klopt ook helemaal. De app om de opbrengsten te bekijken werkt vlekkeloos. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden. Ze leveren kwaliteit en het nieuwst spul.

snel geplaatst, vriendelijke monteurs

Zonnepanelen werden snel en vakkundig in een paar uur geplaatst. Hele aardige monteurs en de panelen werken naar volle tevredenheid.

PERFECT

KEURIG EN HET BEVALT ONS PRIMA.

Afspraak nagekomen van a tot z

Zeer vriendelijke mensen die met je meedenken. Alle afspraken worden nagekomen. Zeer kundige en vriendelijke monteurs. Installatie werkt perfect en storingsvrij. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Dik tevreden!

Alle afspraken zijn ze nagekomen.

Alles super snel geregeld, erg vriendelijk en meedenkend. Gewoon Top!!!

Erg snel geplaatst en alles werkt top

Erg snel geplaatst en alles werkt top

Munsterstraat 9

7418 EV Deventer

085 303 55 81

Over BeGreen

Bij BeGreen geloven we dat duurzaamheid niet alleen gaat over de producten en diensten die wij leveren. Bij ons staat de duurzame relatie die wij opbouwen met onze klanten centraal. Dat betekent persoonlijk contact, zekerheid van onze kwaliteiten en daarmee vertrouwen in de uitvoering van de opdracht. Een vakkundige installatie die bevestigt dat je bij ons de juiste keuze hebt gemaakt. Vanaf dat moment is de samenwerking pas echt begonnen. Wij blijven het systeem monitoren, zodat je zeker weet dat wij ook in de toekomst voor je klaar staan.