Fantastisch prima bedrijf

Alles geregeld. Ik hoefde nergens achterheen. Zelfs de btw aanvrage ging vanzelf.

Het is goed, maar het kan beter

Werking van de zonnepanelen - alles goed Werking van de monteurs - kan beter Werking van de klantenservice die informeert over het werk van de monteurs - slecht Dit is het tweede huis waarvoor ik zonnepanelen heb besteld. Een ander bedrijf dat mijn zonnepanelen heeft geïnstalleerd, vertelde me dat de installateur soms een dakpan kan breken. Meestal overkomt het hen niet, maar het is beter om extra dakpannen te kopen. Ik ben een buitenlander en het was voor mij moeilijk om zulke dakpannen te vinden. Uiteindelijk lukte het en reed ik bijna 200 km om 10 dakpannen te kopen. Dit bedrijf slaagde er echter in om geen enkele dakpan te vernietigen. Professionals. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden. Goede klanteninformatie en nog betere service van de monteurs. En jullie bedrijf? Een drama. Ik was niet geïnformeerd dat ik extra tegels moest kopen. Ik dacht: wow! Professionals, ze hebben geweldige monteurs dus. Het is fijn om niet het hele land door te hoeven reizen op zoek naar dakpannen. En wat gebeurde er? Wat een professionalisme... Twee dakpannen gebroken. De monteurs waren verbaasd dat ik geen reserve dakpannen had. HOE KON IK DE DAKPANNEN HEBBEN ALS IK NIET GEWAARSCHUWD WAS?! Ik kan begrijpen dat de monteurs gefaald hebben, dat kan gebeuren. Maar het feit dat ik niet geinformeerd was dat ik dakpennen moest kopen - dat is onprofessioneel. Als je een buitenlander aan de andere kant van de telefoon hoort - toon dan op zijn minst een minimum aan empathie en probeer de klant niet bloot te stellen aan extra stress en verlies! Ik zal dit bedrijf nooit aan iemand aanbevelen.

Naar volle tevredenheid!

Alles verliep vlot van aanvraag naar het plaatsen. Er werd zorgvuldig en snel gewerkt, en alles netjes achtergelaten. We hebben geen enkele klacht, maar het minpuntje waardoor het voor ons geen 5 sterren zijn, is dat wij niet in het Nederlands konden praten, hij kende daar (toen nog?) te weinig Nederlands voor... Maar voor zijn werk alle lof!

We werden vriendelijk en snel geholpen.

We werden snel geholpen en een korte tijd lagen de zonnepanelen er. Aardige mensen die ons correct en goed geholpen hebben.

Ik heb een prima ervaring.

Ik heb verleden jaar in juli 8 zonnepanelen aangeschaft van deze firma en ben daar zeer tevreden over. Ik kreeg meer dan 400 euro terug en heb al in geen drie maanden mijn energierekening hoeven te betalen. Dus met andere woorden ben ik zeer tevreden.

Super snel en klantvriendelijk

Zonnepanelen laten plaatsen. De werkmannen spraken geen Nederlands maar een beetje Engels. Was voor mij geen probleem. Koffie aangeboden maar daarvoor bedankte ze. Werken snel, hard en netjes door. Zonder extra kosten regelt Be Green ook de volledige administratie om belasting terug te krijgen. Fijne service!

Keurige en snelle plaatsing Zonnepanelen

Na telefonisch gesproken te hebben met iemand van BeGreen, kwam er een collega bij ons ter plaatse om het zonnepanelen plan uit te werken. We zijn van het begin tot aan de oplevering van de zonnepanelen keurig en snel bediend. BeGreen doen wat ze beloven!

Allrs goed geregeld

En zeer behulpzaam als er vragen zijn!

probleemloos

De Engelstalige monteur was voor mij wel wat lastig, maar het ging goed.

Top service!

De zonnepanelen zijn snel geplaatst en alles werkt perfect. Vooraf een afspraak om alles door te nemen en dat was een goede zet. Op de dag zelf hielp dit enorm. Daarnaast is de klantenservice goed bereikbaar!

Super tevreden en goede ondersteuning

Zo doorgaan...top.kwaliteit

snel en schoon

heel schoon en professioneel verwerkt. na een jaar geen problemen.

Mensen werken netjes, alles keurig achter gelaten

Prima afgeleverd.

Vlotte en correcte afhandeling. Apparatuur en app werken uitstekend. Mankementen aan onze elektriciteitsmeter die al lange tijd een latent gevaar opleverden, werden meteen gesignaleerd en vakkundig verholpen. De dikke kabel binnenshuis had iets meer gecamoufleerd kunnen worden maar dit euvel doet zich op de zolderverdieping voor en is dus niet voortdurend storend. Aardige en vriendelijke werkers.

netjes en correct.

Ik ben goed geinformeerd.

Betrouwbaar netjes gewerkt

vlot en netjes , installatie werkt goed .

met storing snelle oplossing als het nodig is hulp aan huis uitstekend bedrijf.

Prima contacten gehad en ook uitstekend vakwerk gezien bij plaatsing van de zonnepanelen.

We hebben veel en goed contact gehad met uw firma van toen (nog)0 Bespaar Advies Nederland in Deventer die de uitvoering adequaat begeleidden van het plaatsen van onze zonnepanelen. Alles functioneert tot nu toe tot grote tevredenheid en mooie opbrengst. We zouden hen, nu BeGreen geheten, dan ook zeer zeker aanbevelen als zeer betrouwbare firma voor het plaatsen van panelen

Netjes gewerkt

Veel plezier van de panelen. Alles werkt prima. Ook de mannen die het geplaatst hebben , hebben goed werk afgeleverd. Top.

Munsterstraat 9

7418 EV Deventer

085 303 55 81

Over BeGreen

Bij BeGreen geloven we dat duurzaamheid niet alleen gaat over de producten en diensten die wij leveren. Bij ons staat de duurzame relatie die wij opbouwen met onze klanten centraal. Dat betekent persoonlijk contact, zekerheid van onze kwaliteiten en daarmee vertrouwen in de uitvoering van de opdracht. Een vakkundige installatie die bevestigt dat je bij ons de juiste keuze hebt gemaakt. Vanaf dat moment is de samenwerking pas echt begonnen. Wij blijven het systeem monitoren, zodat je zeker weet dat wij ook in de toekomst voor je klaar staan.