Profession doet haar naam eer aan

Met Profession raakte ik in gesprek voor een HR-vacature waar mijn oog op gevallen was. Na mijn sollicitatie begon het plaatsingsavontuur en inmiddels hebben we de bestemming bereikt; binnenkort start ik in mijn nieuwe baan. In een prettig en constructief samenspel heeft Jaap mij op een adequate en kundige manier bijgestaan, in het verkrijgen van de functie waar ik mijn oog op heb laten vallen. Op geen enkel moment heeft Jaap mij het gevoel gegeven dat ik gestuurd werd en toch heeft hij het proces voor alle betrokkenen de goede richting op gestuurd. Met zijn gedrevenheid, transparantie, openheid, enthousiasme en positiviteit voelde ik mij als kandidaat geholpen c.q. gesteund in het proces en bij elke stap serieus genomen. Ook heeft Jaap zijn intuïtie en vertrouwen laten spreken waardoor zowel de reis als de aankomst niet alleen de moeite waard zijn geweest, maar ook tot de gewenste bestemming geleid hebben. Ik vond het een bijzondere ervaring die ik anderen van harte aanbeveel.

• Begeleiding

Persoonlijke aandacht en een echte match!

Mijn beeld van Profession is dat ze echt jou zien. Ze gaan op basis van wie jij bent met je in gesprek en hebben oprechte intresse in jou als persoon en wat je zoekt in een nieuwe uitdaging. Door deze persoonlijke aandacht en expertise in mensenkennis heeft het mij een perfecte match opgeleverd! Bedankt Jaap!

• Begeleiding

Een top organisatie die het HRM vakgebied professioneel vertegenwoordigd.

Vanaf de werving en selectie heb ik de juiste behandeling gehad als HR Expert. Een heel vriendelijk en transparant organisatie die mij gedurende het gehele proces goed heeft begeleid in alle aspecten vanaf on-boarding tot overname door mijn huidige werkgever. Het werken van mens naar mens is heel duidelijk binnen Profession. Bij deze mijn dank in het bijzonder aan Jaap Parqui.

• Begeleiding

Professionele, betrokken en prettige samenwerking met Profession

Van 20217 tot 2019 ben ik gedetacheerd geweest via Profession bij een organisatie in Zuid-Holland. Ik heb de samenwerking met Jaap van Profession als zeer prettig en betrokken ervaren. Jaap nam geregeld contact met mij op hoe het met mij ging, coachte mij en bij (werk gerelateerde) vragen, nam hij altijd de tijd om deze te beantwoorden. Profession is een prettige, fijne en zoals de naam al aangeeft, een professionele organisatie.

• Begeleiding

Perfecte match op wat ik kan en wat ik graag wilde!

Jaap kan als geen ander degene die tegenover hem zit inschatten naar karakter en potentie. Ik voelde me gezien en gewaardeerd. Duidelijk, eerlijk en warm contact zijn de dingen die me zijn bijgebleven. Ik ben erg blij dat Jaap de match heeft gezien en ik nu een heel leuke baan heb!

• Begeleiding

Doortastend en snelle match!

Professionele, prettige benadering wat resulteerde in een super snelle match. Er wordt snel geschakeld en uit de box gedacht resulterend in het gewenste resultaat. Afspraken worden niet alleen gemaakt maar ook nagekomen! Kan Profession dan ook van harte aanbevelen aan een ieder.

Positief!

Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier voor Profession gewerkt. Jaap denkt met je mee en toont altijd zijn oprechte waardering. Ook nam hij de tijd voor me en gaf voldoende ruimte voor eigen initiatieven wat ik als heel prettig heb ervaren!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.

Positief en klantgericht

Vanaf het begin een positieve ervaring

Deskundig, betrokken, persoonlijk

Jaap in een echte verbinder. Hij neemt de tijd om je te leren kennen, je kwaliteiten uit te lichten, mee te denken en daarnaast tevens kritisch te kijken of er een goede match is met de potentiële werkgever. Ik waardeer zijn eerlijkheid, zijn haarscherpe analyses en vooral ook zijn humor. Daar waar andere bureaus stoppen, zet Profession dat stapje extra. Fijn om te ervaren en blij dat ze nog bestaan.

Persoonlijke bemiddeling

Jaap heeft een scherp oog voor de wensen van zowel de kandidaat als de organisatie en weet deze perfect te matchen. Hij doorziet snel waar iemands kracht ligt. Daarnaast hebben we ook prettige en interessante gesprekken gehad.

Erg tevreden!

Wij hebben het afgelopen jaar een flinke uitdaging gehad om de vacatures bij HR te vervullen. Profession was daarin onze partner en op die manier heb ik onze samenwerking ook ervaren. Zowel voor interim als voor vaste vacatures hebben we echt goed passende kandidaten aangedragen gekregen. Het team is inmiddels weer compleet, met veel nieuwe energie en ideeën. Voor HR vacatures beveel ik Profession echt aan, ze denken met je mee en kijken goed of er een goede match is tussen kandidaat en bedrijf.

• Begeleiding

Betrouwbare leverancier en sparring partner

Jaap is een fijn persoon, heeft een goed netwerk en is zeer plezierig in de omgang en dit met de "Franse slag".

• Begeleiding

Extreem goed en perfecte samenwerkingen

De eigenaar weet feilloos aan te voelen wie je bent en wat je kunt, maar ook welke organisatie het beste bij je past. In alle opzichten een verademing om voor en bij te werken. Betrouwbaar, eerlijk en ontzettend sympathiek. Dat is zoals ik profession heb mogen ervaren!

• Begeleiding

Een uitstekende kandidaat is geselecteerd, met een scherp inzicht in onze vereisten.

Wij hebben een bijzonder succesvolle samenwerking met Profession gehad. Wat opviel was de vlotte communicatie en bereikbaarheid van Profession. Dit zorgde voor een uitzonderlijk soepel verlopen traject. Daarnaast hebben zij met zorg en toewijding het recruitmentproces geleid, met aandacht voor zowel benodigde vaktechnische kennis alsook cruciale competenties en een sterke focus op cultural fit. Profession toonde diepgaand inzicht van onze behoeften en een sterke toewijding aan het vinden van de beste match. De uitkomst belooft een succesvolle invulling van de positie te zijn, aangezien de nieuwe collega een unieke combinatie van vaardigheden, expertise en enthousiasme met zich meebrengt.

Top samenwerking!

Beste Jaap, Vanaf het eerste contact al professioneel geholpen door jou. Bedankt voor de prettige en duidelijke communicatie omtrent de sollicitatieprocedure. Ik wens je heel veel geluk met Profession.

• Begeleiding

Een fijne, betrokken en gedreven werkgever

Profession is een fijn bedrijf om voor en mee samen te werken. Ze belichten de zaken vanuit een ander perspectief en gaan diep in op de problematiek. De aandacht voor de medewerkers is prettig en de begeleiding is goed. Zowel vanuit het perspectief van de werknemer als vanuit het perspectief van de opdrachtgever. Ik heb met veel plezier met Jaap en zijn team samengewerkt.

Professionele bemiddeling met betrokkenheid

Via een advertentie op LinkedIn ben ik in contact gekomen met Jaap. Er werd vrijwel direct een gesprek gepland. Jaap heeft ruim de tijd genomen voor een persoonlijk, eerlijk en open gesprek. Ik vond het fijn om te kunnen sparren en daarbij goed advies te krijgen. De vervolgstappen voor bemiddeling werden snel en zorgvuldig gemaakt. Ik kan Profession van harte aanbevelen wanneer je opzoek bent naar een HR-kandidaat of een HR-vacature!

• Begeleiding

Een scherpe blik om echt tot de goed match te komen

Ons wervingstraject via Profession is zeer goed bevallen. Je wordt zorgvuldig meegenomen in de ondernomen stappen. Wanneer er keuzes gemaakt moeten worden wordt je bijgestaan met goede (soms scherpe) vragen. Schrik hier vooral niet van daar waar het een beter resultaat geeft. Ik kijk uit naar de volgende samenwerking.

Persoonlijk en effectief

Leuke en goede gesprekken met Jaap gehad, en meermaals snel een baan binnen HR via Professiom gevonden.

Zuiver, betrokken en professioneel

Vanaf het allereerste moment dat ik in contact kwam met Profession voor een detacheringsproject voelde ik me welkom en gewaardeerd als kandidaat. Er is tijd genomen om mijn vaardigheden en ervaring te bespreken en mijn behoeften te begrijpen. Het proces van matching was naadloos en persoonlijk. Wat Profession echt onderscheidt, is de toewijding aan het succes van hun kandidaten. Jaap bleef betrokken gedurende het hele traject. Hij bood ondersteuning, begeleiding en waardevol advies om er voor te zorgen dat de overgang naar de nieuwe rol zo soepel mogelijk verliep. Ik kan Profession van harte aanbevelen aan elke HR-professional, die op zoek naar de perfecte match in eigen carrière. Na afloop van mijn opdracht werk ik nu met veel plezier in vaste dienst bij Profession.

• Begeleiding

Deskundig en aandacht voor de mens

Naast het feit dat ik Jaap Parqui erg deskundig vind, heeft hij altijd tijd voor een praatje/luisterend oor. Doordat hij de juiste vragen stelt, raakt hij mij altijd tot aan mijn core. Dit zorgt er direct voor dat de begeleiding uitermate goed is.

Een Effectieve en Persoonlijke Aanpak bij Werving

Ons bedrijf, TBAuctions, heeft onlangs samengewerkt met Profession voor de werving van een HR Generalist. We zijn uitermate tevreden met het resultaat en het gehele proces. De communicatie was vanaf het begin uiterst prettig. Profession heeft niet alleen snel en adequaat op onze behoeften gereageerd, maar was ook bedreven in het leggen van een persoonlijke connectie en ook SparringsPartner over de invulling van de rol. Wat ons bijzonder heeft aangesproken is het initiatief om ons kantoor te bezoeken en het opstellen van een gids voor de kandidaten. Profession heeft een gids samengesteld om onze bedrijfscultuur en waarden duidelijk over te brengen aan potentiële kandidaten. Dit illustreert hun bereidheid om een stapje verder te gaan in hun dienstverlening.

Goede ervaring

Goede ervaring. Uitgebreid geholpen. Veel persoonlijke aandacht voor en na het process.

• Begeleiding

De consultants van Profession gaan verder dan waar de meeste bureaus stoppen.

Ik ben ruim 20 jaar klant van Profession en ook onlangs heeft Profession voor ons een werving- en selectie opdracht naar volle tevredenheid uitgevoerd. De meerwaarde van Profession zit voor mij in de duurzame relaties die onderhouden worden met zowel opdrachtgevers en kandidaten zodat zij een groot en interessant netwerk hebben en de professionals ook echt kennen. Vervolgens zijn zij in staat om, soms niet voor de handliggende, matches tot stand te brengen doordat zij het potentieel, gemeenschappelijke waarden en talenten goed in kaart hebben. Zij dagen zowel kandidaten als opdrachtgevers uit om verder te kijken dan wat voor de hand liggend is en daar komen mooie gesprekken en resultaten uit voort. Deze werkwijze maakt in de huidige arbeidsmarkt wat mij betreft het verschil.

• Begeleiding

Competente en doelgerichte begeleiding naar een nieuwe baan

Via LinkedIn kwam ik in contact met profession. Na een prettig en enthousiasmerend gesprek met Jaap volgden snel interviews met de nieuwe werkgever. De communicatie met Jaap verliep helder, vriendelijk en doelgericht. In oktober start ik met mijn nieuwe baan!

Zoeterwoudse Singel 63

2313 EL Leiden

071 514 59 82

Over Profession

Profession is al 27 jaar een werving en selectie, detacherings- en interim management bureau voor HR-professionals op ieder niveau. Wij bemiddelen in tijdelijke & vaste HR-vacatures. Onze klanten zitten door heel Nederland! Profession biedt voor iedere werkgever efficiënt passende HR-kandidaten op ieder niveau! Iedere HR-professional kan bij ons terecht voor een passende HR-baan! Van zeer ervaren HR director tot HR-medewerker. Maar ook recruiters, salarisadministrateurs, Learning & Development adviseurs en Compensation & Benefit experts. Op ieder niveau!