Een goede ervaring

Bij de meeste recruiters heb ik gauw het idee dat ze vooral doen aan "poppetjes plaatsen" waarbij niet gekeken wordt naar de vaardigheden van de kandidaten. Bij Profession daarentegen werd ik vanaf dag 1 goed begeleid naar de baan. Jaap is bekwaam, meedenkend en komt zijn afspraken na. Ik ben zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Begeleiding

Zoeterwoudse Singel 63

2313 EL Leiden

071 514 59 82

Over Profession

Profession is al 27 jaar een werving en selectie, detacherings- en interim management bureau voor HR-professionals op ieder niveau. Wij bemiddelen in tijdelijke & vaste HR-vacatures. Onze klanten zitten door heel Nederland! Profession biedt voor iedere werkgever efficiƫnt passende HR-kandidaten op ieder niveau! Iedere HR-professional kan bij ons terecht voor een passende HR-baan! Van zeer ervaren HR director tot HR-medewerker. Maar ook recruiters, salarisadministrateurs, Learning & Development adviseurs en Compensation & Benefit experts. Op ieder niveau!