Goede service, vriendelijke jongens. In no time was alles geregeld en ze hebben me erg goed geholpen. Mocht het in de toekomst nodig zijn zal ik zeker weer gebruik maken van hun verhuisservice!

Ik raad het aan!

Professionele en aardige bediening

Plezierig en vakkundig

De Verhuizing was prima geregeld Persoonlijke benadering en keurig gewerkt

Wat een bedrijf, wat een service. Top!

Mannen, wat hebben jullie onvoorstelbaar goed werk geleverd. Ik ben diep onder de indruk. Menens. Zo vriendelijk, zo correct, zo behulpzaam. Niets is u teveel. Daar komt bij, het was een zeer broeierige warme en klamme dag. Dik rond de 35 graden.. ga er maar aanstaan. Geen geklaag, immer een vriendelijke benadering, werkwijze en glimlach. Mannen nogmaals, heel heel hartelijk dank voor uw oneindige moeite mijn verhuizing te klaren. Bewondering, een en al. Pas goed op u zelf, en ik weet wie ik kan aanbevelen als er in de toekomst ergens verhuist moet worden!

Perfect !

Op vrijdag moesten we met spoed mijn ouders verhuizen, binnen een termijn van max. 1 week in de zomer vakantietijd. Verschillende grote bedrijven gebeld, deze waren al naar huis of reageerden pas na het weekend, hier konden we niet opwachtten. Tot ik met Cheeta vrijdag middag laat in contact kwam, de eigenaar stelde uit zich zelf voor om zaterdag morgen even langs te komen om een inschatting te maken. Hier door ontstond er bij mij meteen veel vertrouwen. Alleen op basis hier van Cheeta de opdracht al gegund. Woensdag de verhuizing gedaan, en dat was een zeer bijzondere ervaring; de rust die ze uitstraalden, vriendelijk, behulpzaam, geen stress, soms had je een gevoel dat ze er niet eens waren, maar na 3 uurtjes was alles al ingeladen, daarna hebben ze netjes alles op het nieuwe adres weer in elkaar en op de plek gezet. Ik schrijf nooit geen reviews, maar ik moet hier toch even de tijd voornemen, omdat ik vind dat ze dit echt verdiend hebben! Een aanrader voor iedereen.

Verhuizen zonder zorgen

Prima service en aardige, voorzichtige verhuizers

Very professional, reliable and flexible

Great relocation service - clean, on time, flexible, friendly! Really an amazing partner the stressful situation of a relocation! Would always ask them again.

Zorgeloze verhuizing

Wat een hardwerkend team topverhuizers! Ondanks mijn eigen stress, verliep de verhuizing gesmeerd en erg plezierig. In plaats van de twee geplande verhuisdagen werd het in goed overleg één lange dag, zodat ik dezelfde nacht al in mijn eigen bed op mijn nieuwe stek kon slapen. Een prettige ervaring!

Reuze aardig en vakkundig

Het was een verhuizing van een appartement in een toren Den Haag naar een 1e etage appartement in Denekamp. Ze wisten precies wat ze moesten doen en alles is op vakkundige en ontspannen manier op de plaats van bestemming gekomen.

Super !

In 1 woord super ! Super vriendelijk Super snel Super service

Super verhuizing met de helden van cheeta

Mijn verhuizing is vlekkeloos en prettig verlopen met de superhelden van cheeta. De mannen werken keihard en doen er alles aan om t allemaal zo goed mogelijk te laten verlopen. Ze gaan heel netjes om met alle spullen en halen zaken uit elkaar en zetten het weer in elkaar waar nodig. En dat alles met een zonnig humeur. Ik ben heel blij dat ik heb mogen verhuizen met cheeta. Absolute aanrader. Heren, Bedankt voor alles.

Goede sevice

Uitstekend bedrijf. Goede communicatie en uitvoering. Tevreden!

Heel prettig

Relaxed en punctueel!

Great experience!

Moving is never easy, but with these guys, it will look like it is! I was extremely impressed with the level of professionalism and agility of the team. They were all very polite, organised, efficient and also made the experience fun! Our whole house was done in about 8 hours from start to finish. For the entire time they were laughing and joking (a big plus for me!), making the day way more pleasant than it was cut out to be. Thank you for a wonderful experience, I 100% recommend!

Grandioos !!!!!!!!!!!!!!!!!

Grandioos personeel weten wat vakmanschap is een 10 met een griffel . Van Hengelo naar Zwijndrecht maar als ik weer moet verhuizen laat ik ze speciaal deze kant opkomen omdat ik weet dat ik dan geen verhuisstress zal krijgen!!!!!!!!!

Fantastisch!! Harde werkers echt geweldig!

Ben er echt heel blij mee! Gezellige harde werkers, als ik hun hulp in de toekomst weer nodig heb dan is dit de eerste bedrijf waar ik in zee ga! Bedankt heren voor jullie hulp!

Aardige mensen, alles verliep perfect zoals afgesproken.

Verhuizing van een vleugel is niet alledaags maar het instrument is perfect verhuisd.

Very good service and friendly staff.

Ontzettend tevreden

De mannen hebben mij ontzettend goed geholpen. Zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De mannen zijn erg netjes omgegaan met mijn spullen. Ik zou het iedereen aanraden. Scheelt heel veel tijdens een verhuizing.

punctueel, snel en vriendelijk

exact op afgesproken tijd aanwezig, snel en vakkundig meubels ingepakt en op andere lokatie uitgeladen en neergezet. we zullen ze, indien nodig, zeker weer vragen.

Wat een super hardwerkende, vriendelijke en meedenkende mannen echt een dikke duim :-) Dank jullie wel heren :-)))

Goed geregeld

Goede afspraken gemaakt, vriendelijke jongeman, werkt netjes

Zeer tevreden met de verhuizers

vrolijke kerels die de klus ruim op tijd af kregen communicatie prima .

Top! In de toekomst alleen cheeta

Erg zorgzaam met de spullen. Heel aardige mannen. Uitstekende service.

Zou het weer voor jullie gaan

Braamlanden 149

7542 CG Enschede

Over Cheeta Verhuizingen

Bij Cheeta Verhuizingen gaan wij altijd voor een slimme en efficiënte verhuizing. Verhuizen is namelijk al stressvol genoeg. Daarom kunt u bij ons terecht voor volledige verhuizing van A tot Z. Zo kunnen wij naast het transport van uw inboedel ook het inpakken uit handen nemen. Dit doen wij met de grootste zorg voor al uw dierbare bezittingen. Daarnaast werken wij altijd met een uitgewerkt verhuisplan zodat ieder onderdeel van de verhuizing zo efficiënt mogelijk wordt ingedeeld.