Very profesional and quick action

Mechanic is very skilled and professional, helping a lot

Prettig samenwerking

Voor de 1ste keer mijn auto voor een APK en grote beurt gebracht . Martijn heeft netjes telefonisch contact opgenomen om te overleggen over de reparaties die gedaan moesten worden. Mijn auto rijd weer heerlijk ,ik ben zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Goede en duidelijke service op

Eerlijke garage

Vorig jaar en dit jaar weer mijn auto laten keuren met een kleine beurt bij autofirst. Gewoon een eerlijke garage die niet kijkt naar merk en de prijs (naar verhouding)voor een beurt een eerlijke prijs is. Symphatieke eigenaar (Martijn) die ook goed advies geeft. Werkplaats ziet er ook heel schoon en netjes uit. Dat zegt ook dat hij met respect met auto's van klanten omgaat. Fijn dat ik autofirst heb gevonden. Dikke aanrader

Heldere communicatie

Keurig bedrijf. Aardige eigenaar. Heldere communicatie. En houdt zich aan de afspraken.

Zoals het hoort!

Martijn is een vriendelijke man die meedenkt op alle vlakken. Ik kwam al bij hem toen het nog een doe het zelf garage was en ben niet meer weg gegaan! Martijn kijkt verder dan alleen een APK en geeft ook advies over dingen die ik eventueel zelf zou kunnen vervangen, waar zie je dat nog? Bij grote gebreken belt hij altijd om even te overleggen en wat de verwachten kosten zijn. Al met al een prima en vooral een betrouwbare garage!

Duidelijk en goed geholpen

Fijne ervaring met deze garage.

• Prijs/Kwaliteit

Auto gebracht en de leenauto stond klaar. Apk, grote beurt en airco nagekeken. Goede service voor een goede prijs!

• Prijs/Kwaliteit

Vanaf het inplannen van de afspraakin de garage tot en met aflevering van wagen voor APK, het verhelpen storing, uitvoering van regulier onderhoud of advies over specifieke vragen een prettig en goed contact met de klant. Ga zo door !

Vriendelijk en behulpzaam.

Voor het eerst mijn auto gebracht voor een apk en een beurtje. Al snel een telefoontje wat er vervangen moest worden. Hij nam de tijd om dit te bespreken en uit te rekenen hoeveel het ging kosten. Geen gehaast gedoe aan de telefoon en erg vriendelijk. Hij was ook vrij vlot klaar. Mijn auto rijd weer veilig over de weg. Ik ben tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Goed auto bedrijf, eerlijk en levert vakwerk.

Duidelijk en snel

Prima ontvangst, zonder moeilijk doen. Een beetje de sfeer zoals in een dorp. Dus gewoon parkeren, de autosleutels afgeven, en eerlijke afspraken. Snel gedaan en zonder poespas.

Uitstekend!

Martijn is zeer kundig en zet de klant centraal!

Goede communicatie, fijn geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Ontzettend tevreden met de service

Ik breng mijn auto alleen nog maar naar Martijn. Martijn is eerlijk en denkt met je mee. Niet duur en wel een goeie service. Ik ben blij dat ik met mijn auto bij hem langs kan gaan.

Vriendelijk

Goede service Geeft advies als er reparatie's of vervangen moet worden in de loop der tijd. Een echte vak man.

Weer top

Bij toeval bij deze garage gekomen maar totaal geen spijt. Martijn staat altijd voor je klaar en afspraak is afspraak. Ook dit keer prima werk afgeleverd bij de kleine beurt met APK.

• Prijs/Kwaliteit

Erg vriendelijk kundig en snel. Goede prijs uitstekende service. Zeker een aanrader. Blijf hier voortaan ook voor periodiek onderhoud.

SNELLE SERVICE

Uitstekend snel en goed geholpen TOP MONTEUR..

Top service, flexibel en Kwaliteit

Heb meerdere auto's in onderhoud bij Martijn, door de goeie service, de flexibiliteit en kwaliteit. Zou ik het iedereen aanraden!

• Prijs/Kwaliteit

Hele goede ervaring met deze garage. Mijn ‘go to’ garage als er iets mis is met mijn auto.

Hele fijne garage

Afspraak gemaakt bij deze fijne garage voor een servicebeurt. Die prima naar tevredenheid is uitgevoerd door eigenaar Martijn.

• Prijs/Kwaliteit

Zo wil je dat het gaat bij een garage!

Ik kom al een aantal jaren bij deze garage. Ze denken met je mee, komen met oplossingen, je weet zeker dat je eerlijk behandeld wordt. En alles tegen een schappelijke prijs! Ik stuur hier inmiddels ook mijn vrienden en familie naartoe. Zo wil je dat het gaat bij een garage!

• Prijs/Kwaliteit

No nonsense, gewoon prima!

Ik kom al een aantal jaar bij Martijn en na het overgaan naar Autofirst nog steeds dik tevreden. Tot de volgende keer!

Bohrweg 39

3208 KP Spijkenisse