Martijn is erg flexibel in zijn planning. Vriendelijk en behulpzaam. Ik woon in Brabant en kom hier voor onderhoud. Dat zegt genoeg lijkt mij.

Altijd top!

Ik kom er al zowat vanaf het begin, toen nog als DHZS wat echt ideaal was voor de autohobbyist! Goede tarieven en altijd technische ondersteuning van Martijn, en kwam je er niet uit dan loste Martijn het voor je op. Onlangs voor het eerst weer geweest onder de nieuwe naam, gelukkig met dezelfde eigenaar en het was allemaal weer helemaal top geregeld voor een bijzonder goede prijs. Ga zo door Martijn, er kunnen er maar weinig aan je tippen!

In één woord: Top!

Duidelijk, helder in uitleg. Snelle en uitstekende service van een attente, klantvriendelijke monteur

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf met goede service en aardig personeel

Ben daar prima geholpen. Kwam voor vier nieuwe banden, toen ik daar was bleek de dynamo van mijn auto niet goed meer te werken en op sterven na dood te zijn. Dit werd door Martijn direct opgepakt, nieuwe dynamo werd geregeld en gelijk gemonteerd. Ik ging tevreden met vier nieuwe banden en een nieuwe dynamo weer naar huis.

Eerlijk en oprecht advies

• Prijs/Kwaliteit

Garage levert totaal pakket.

Al een paar jaar met veel plezier naar deze garage. Ik kom hier niet voor verrassingen te staan.

Fantastische service.

Hele fijne service, goede prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ga nooit meer ergens anders naartoe

Ook als je zelf wil rommelen aan je auto kan je daar heel goed terecht en als je vragen hebt dan neemt hij altijd de tijd voor je en helpt je ook waar nodig. Heel schoon en geordend. Kortom een hele fijne garage.

Fijne en mooie garage!

Ik ben goed, vriendelijk en vakkundig geholpen!

Prettig

Het feit dat het zo snel kon was zeer fijn. De monteur ook heel vriendelijk. Super service gehad.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed geholpen voor een redelijke prijs

• Prijs/Kwaliteit

APK was bijna verlopen Martijn heeft ervoor gezorgd dat mijn auto toch voor de vervaldatum was gekeurd top!.

• Prijs/Kwaliteit

Hele fijne en eerlijke garage!!

Ik kom hier al een aantal jaren en ervaar dit als een fijne garage met een goeie service en prijs

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend werk kwaliteit prijs goed

• Prijs/Kwaliteit

Terwijl de dealer en andere garages pas tijd konden vrijmaken over 2 tot 3 maanden. Werd ik door auto first binnen een week geholpen. Prima service ontvangen en zal deze zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijk, eerlijk en netjes.

Duidelijke afspraken, eerlijke prijzen en net werk. Mooi bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon een prima garage, met een prima service

Je wordt er erg vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd behulpzaam, professioneel, tegen goede prijzen. Een aanrader!

Snelle en goede service

a

• Prijs/Kwaliteit

Kom hier al langere tijd en wat een topper helpt mij met me auto eerlijk prijzen en kan altijd een babbeltje mee maken. Top gewoon.

Bohrweg 39

3208 KP Spijkenisse