Wij werken er prettig mee samen en zijn erg blij als Rogier als verzuimcoördinator. Wat punten waar we verbetering zien: - Het systeem is niet altijd gebruiksvriendelijk - rapportages zijn niet altijd duidelijk en makkelijk alle info eruit te halen. Het dashbord van Richting zelf is overzichtelijker waar wij niet bij kunnen - de switch van Bedrijfsarts is niet helemaal duidelijk gecommuniceerd.
Dank voor de mooie review! De samenwerking wordt door mij ook als fijn ervaren! Ook dank voor de aandachtspunten, deze zullen we meenemen binnen onze organisatie. Groet, Rogier, casemanager
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik heel goed ben geholpen. Goede en duidelijke uitleg gekregen. Menselijk vooral en heel benaderbaar. Heb de gesprekken als heel fijn en positief ervaren en dankzij de duidelijke uitleg en voorbereiding van Richting een positieve uitkomst voor mezelf gekregen. Dank je wel!
Beste Danielle, Fijn om te lezen dat je ons contact als prettig hebt ervaren. Dat is wederzijds. Ik vond het ook plezierig om van je te horen dat het resultaat van onze gesprekken is geworden wat ons uitgangspunt was. Mocht het in de toekomst nodig zijn, weet me dan te vinden. Ik wens je alle goeds toe! Groet, Bert van der Sanden, Arbeidsdeskundige
Deelgenomen aan PMO op locatie en zelf ook medewerker van Richting begeleid. (HR) Zeer vriendelijke en kundige man. Collega's waren ook zeer tevreden over het verloop.
Bedankt voor deze mooie review! Ook vanuit mijn kant is de samenwerking heel goed bevallen. De persoonlijke sfeer binnen ESS maakt het voor mij mogelijk om het PMO op passende wijze uit te voeren. Ik heb dit dan ook met veel plezier gedaan! Verder was alles perfect geregeld voor wat betreft de ontvangst, de faciliteiten én de verzorging. Groet, Marcel, Keuringsarts
Het beantwoorden van vragen, opzoeken of uitzoeken van informatie, het verkrijgen van de broodnodige support; het duurt allemaal te lang.
De contacten zijn goed, de proactiviteit is fijn. Al met al tevreden met de algehele dienstverlening. Mocht er iets aan te merken zijn, dan zit hem dat in gebruiksvriendelijkheid van het portaal en de eventuele inzichten (rapportagefunctionaliteit) die ik daarin heb als afnemer.
Dankjewel voor deze positieve review Jaap! Ook ik ervaar de samenwerking met Heeyoo als erg prettig. Als HR team/werkgever hebben jullie het beste voor met jullie personeel en in de praktijk uit zich dat met betrokkenheid en altijd bereidheid een extra stap te zetten. Dank ook voor je tip; we nemen deze mee in de training volgend jaar. Groet, Duuk, casemanager
We hebben een tijd lang met bedrijfsartsen van Richting gewerkt, die naar onze mening onvoldoende duidelijke handvatten boden om de re-integratie goed te begeleiden. Momenteel hebben we een nieuwe bedrijfsarts en daar zijn we erg tevreden over: heldere en duidelijke handvatten en terugkoppelingen. We zijn ook tevreden over onze casemanager, alleen heeft ze vorig jaar en een deel van dit jaar werk van een paar andere casemanagers (voor andere bedrijven) erbij moeten doen. Dat heeft geleid tot een hele hoge werkdruk voor haar en dus helaas ook tot slordigheidjes of zaken die werden vergeten. Ik neem haar dat niet kwalijk, maar de organisatie wel.
Op een prettige manier is het bezoek in gedaan en afgerond. Veel aspecten zijn doorgenomen en behandeld en ondanks dat we een lange historie hebben op het gebied van RIE zijn er aardig wat verbeterpunten gevonden. Well done. Kleine aandachtspunt: Rapport mag kwa tabel opzet en uitleg wel wat handiger.
Beste Jeroen, Veel dank voor je positieve en mooie beoordeling. Het was een leuke en constructieve samenwerking om gezamenlijk de RI&E en het plan van aanpak te toetsen en daar waar mogelijk nog beter te maken. We gaan je opmerking over de tabel en de bijbehorende uitleg zeker intern doornemen en kijken wat we kunnen verbeteren. Mijn dank daarvoor! Groeten, Martin
Bedankt voor al jullie hulp en adviezen en voornamelijk een luisterend oor, ik werd thuis gek en voelde de muren op mij afkomen en dankzij jullie adviezen en luisterend oor ben ik hier goed mee weg gekomen enorm dankbaar hopelijk niet tot snel!
Beste Farah, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat we je hebben kunnen ondersteunen met een luisterend oor en adviezen. Ik ben blij dat het weer goed met je gaat en ik wens je verder veel gezondheid in de toekomst! Groet, Jannicke, Praktijkondersteuner Bedrijfsarts
Positief. Snel. Oprechte zorgen om je.
Beste Huseyin, Hartelijk dank voor je reactie. Ik wens je veel werkplezier in een goede gezondheid”. Met vriendelijke groet, Inge Trilsbeek Praktijkondersteuner bedrijfsarts
Fijne gesprekken. Empathie. Goede tips. Balans tussen belang wg en wn.
Beste Peter, Bedankt voor je mooie bericht. Ik ben blij dat je er wat aan hebt gehad en dat het weer goed met je gaat. Groet, Carmen Poels, casemanager
Een luisterend oor en goede adviezen
Beste Marian, Bedankt voor je positieve review en de prettige gesprekken. Groet, Sanne van Poppel, casemanager
De gesprekken worden op een prettige wijze vorm gegeven. Er kan open worden gecommuniceerd. Er wordt goed gekeken naar wat kan en wat te ambitieus is.
Beste Cor, Bedankt voor de mooie review! En dat je onze gesprekken als prettig ervaart en de open communicatie waardeert! Het is fijn je te mogen begeleiden in dit proces. Met vriendelijke groet, Manon Elise, arts
In mijn sessies met I. Trilsbeek werd ik gehoord en naar kunnen beoordeeld. Mijn ervaring hiermee maakte het persoonlijk en voelde ik mij op mijn gemak en kon zo openlijk zijn omtrent mijn gevoel , angst en vele andere zaken . Adequaat en vriendelijk, maar ook juiste inschatting en acties die ondernomen zijn . Ik ben zeer tevreden met deze gehele periode van begeleiding vanuit richting.
Dag Jos, Hartelijk dank voor je mooie woorden in deze review. Ik ben blij dat het nu goed met je gaat en ik ben oprecht dankbaar dat mijn ondersteuning jou goed heeft gedaan. Groet, Inge, Praktijkondersteuner Bedrijfsarts
Martin begreep mijn problemen en heeft een goed advies gegeven naar mijn werkgever. Een afspraak was snel gemaakt en na een goede analyse kwam er snel een goed en een nauwkeurig rapport.
Hoi Simon, Veel dank voor je positieve en mooie beoordeling. Het was goed en nuttig om samen te kijken naar het probleem om zo tot een passend advies te komen. Groeten, Martin
Prettig, open sfeer Efficiënte communicatie en snelle opvolging Goede spiegel
Dankjewel Annette voor de mooie review! Het was fijn om je te mogen begeleiden. Met vriendelijke groet, Manon Elise, arts
Wij zijn zeer tevreden over de persoonlijke begeleiding door mevr. Lolita Brouwer, onze case manager. Ze werkt zorgvuldig, accuraat, snel, komt afspraken goed en op tijd na en bovenal, is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons een Topper en steunpilaar
Beste Hennie en Joes, Dankjewel voor het mooie compliment. Fijn om te horen dat mijn ondersteuning in het hele proces voor jullie waardevol is en jullie de moeite nemen dit kenbaar te maken. Ik ben blij dat ik een goede bijdrage kan leveren voor jullie. Groet, Lolita, casemanager
Ik heb een positive ervaring gehad met richting Zowel met de bedrijfarts als de casemanagers Ze hebben me serieus genomen En ik kon ten alle tijden met mn vragen terecht En er werd oprecht interesse getoond in mij als mens en hielpen me dan ook altijd waar nodig was om mn vragen te beantwoorden
Beste Ingrid, Wat fijn dat je de moeite heb genomen om een review te plaatsen. Wij hebben de gesprekken met jou ook altijd als erg prettig ervaren en jouw inzet gezien en bewondert. Wij wensen je vooral het allerbeste toe! Groet, Manon, casemanager Hauw, bedrijfsarts
Het ging wel goed en ze hielpen mij ook
Beste heer Alkaso, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons team. Het is fijn om te horen dat u zich goed ondersteund voelt door uw bedrijfsarts, casemanager, en Spoor 2-coach. Daar doen we het voor! Groet, Angelique van der Waarden, casemanager
Het was fijn gesprek met I. Trilsbeek.
- wat ik (acheraf) heb gemist is begeleiding in het 'proces'. - Ik snapte er niets van dat de tijd (voor mij maart 2024) begint te dringen. Wel kreeg ik (voor mij) in eens een afspraak met een arbeidsspecialist. - Op het moment dat ik die afspraak kreeg wist ik niet wat dit inhield. Dus drie dagen buikpijn tot het moment dat ik door de arbeidsspecialist werd gebeld. pas toen werd het mij duidelijk hoe verder. - Dat ik dat eerder had kunnen begrijpen snap ik nu (want hersteld). Maar op het moment van de afspraak niet. - Van iemand met een gebroken been kun je dit verwachten maar iemand met mentale problemen niet. Daar hadden wat controle ragen gepast. - In juni 2024 werd ik voor mij vanuit 'niets' gebeld door iemand van P4P. Ik had daar eerder nooit van gehoord maar dat bleek dus 'Spoor 2' te zijn. - Enthousiaste medewerker aan de telefoon die (voor mij uit het niets) meldde dat ze (negen) afspraken mocht inplannen. -dat was een positieve insteek maar op dat moment was dit voor mij een klap in de nek (ik kreeg direct een heel vrolijke e-mail; 'we gaan beginnen', alsof ik een vakantie had geboekt. - Goed bedoeld maar voor mij kwam dit binnen als 'pak je koffers; we gaan op weg naar het einde'). Ook hier; voor iemand met een fysiek ongemak kan het ms maar iemand in de mentale ellende niet. - En hoe betrokken en lief de mensen van P4P ook zijn. Ook zij volgen niet meer dan processen en procedures. Ik heb nooit het idee gehad dat ik daar verder mee zou kunnen komen. Maar onder de streep: * TOP - jullie van Richting (Maayke, Karin, Bart, Annemiek, Miranda en Bert (voor mij vooral Bert) zijn absolute professionals maar er is in onderlingen communcitatie een hoop te doen. * TIP - niet ieder cliënt is gelijk. Iemand met fysiek ongemak snapt alles van 'arbeidsspecialist, spoor 2, keuring, P4P etc. - iemand met mentale en sommatische stoornissen (zoals ik) snapt daar helemaal van en die duw je met deze procesgang alleen maar de ellende in.
Beste Ben, Bedankt dat je de tijd nam om uitgebreid terug te komen op hoe je de begeleiding hebt ervaren, en bedankt voor het compliment. Ook fijn dat je aangeeft wat er anders kan of hoe je zaken hebt ervaren, erg waardevolle informatie voor onze dienstverlening en inderdaad belangrijk om het proces ten gunste te laten zijn van de gezondheid en het herstel! Met vriendelijke groet, Bart, Bedrijfsarts
Vanaf het begin van mijn ziekte ben ik prima begeleid door Richting. Ik werd serieus genomen, en ze waren goed bereikbaar bij vragen.
Beste Monique, Dank je wel, fijn dat we je voldoende hulp en ondersteuning hebben kunnen geven. Bij deze wens ik je een gezonde toekomst! Groet, Helma, casemanager
Als je weet dat je langdurig te maken krijgt met ziektewet , zijn de adviseurs van Richting prima mensen om in spoor 1 en spoor 2 jou te begeleiden . Zowel de Arboarts als Arbeidsdeskundige. Deze 2 mensen hebben mij prima door deze periode heen geloodst. Ik ben ze hier heel erg dankbaar voor. absoluut een aanrader.
Dankjewel voor je mooie woorden en het delen van je ervaring Ron. Ik ben blij te horen dat ik en de bedrijfsarts je tijdens deze periode hebben kunnen ondersteunen. We wensen je alle goeds voor in de toekomst en bedankt voor je vertrouwen. En weet me te vinden, mocht het nodig zijn! Groet, Bert, arbeidsdeskundige
Fijn contact, persoonlijk, vertrouwelijk.
Bedankt voor je review, Hilda. Fijn om te horen dat je ons contact zo positief ervaart, dat gevoel is absoluut wederzijds! Groeten, Wyneke, casemanager
Heel fijn dat Lolita ons zo goed begeleidt als casemanager. Ze zit er bovenop en helpt ons en de medewerkers, op een fijne en deskundige wijze, te voldoen aan alle eisen die de wet aan verzuimbegeleiding verbindt. Het is een vak apart!
Hi Mieke, Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat jullie het als prettig en ondersteunend ervaren. Daar doen we het voor! Groet, Lolita, casemanager
Lastig gesprek voor mij maar heel goed opgepakt
Beste Andre, Bedankt voor je mooie review, en fijn dat ik je hierin heb kunnen ondersteunen! Groet, Manon Elise, arts
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.