Ik heb de telefoon gesprekken als heel prettig ervaren. Het is fijn steeds dezelfde medewerkster te spreken. Zij was vooral ondersteunend en opbeurend en niet oordelend. Ik kreeg goede adviezen. Ze inventariseert hoe het gaat en tegelijkertijd steekt ze een hart onder de riem. Heel fijn.
Beste Karin, Wat fijn om te lezen dat je het zo prettig hebt ervaren. Dit is ook hoe wij graag willen dat medewerkers in het verzuim onze contacten ervaren. Bedankt voor de mooie feedback! Groet, Sanne, casemanager
Heel aardig en luistert erg goed en goed advies.
Beste Ina, Dank voor je positieve en fijne beoordeling. Het was goed en nuttig om samen te kijken naar je werkplek om zo tot een aantal passende adviezen te komen. Groet, Martin, Arbeidshygiënist/veiligheidskundige
Bij deze wil ik je bedanken voor het feit dat jij me hebt geadviseerd om het revalidatietraject bij CIR aan te gaan. Dit heb ik met beide handen aangepakt en heb deze heel positief doorlopen. Het heeft me echt heel veel gebracht. Zowel privé als werk. Ik zit niet meer in de ziektewet maar vond wel dat ik je nog even een berichtje moest geven dat dit een heel goed advies van je is geweest. Het is voor zoveel mensen aan te raden!
Beste mevrouw Meerhof, Dank voor uw reactie. Ik ben blij verrast te vernemen dat de geadviseerde interventie u goed heeft gedaan. Ik wens u alle goeds voor de komende tijd. Groet, Inge, Praktijkondersteuner Bedrijfsarts
De samenwerking, adviezen en aangeboden hulp van Richting waren heel fijn en zeer menselijk. Ze verplaatsen zich echt in je.
Beste Inge, Dank voor de mooie woorden. Ik hoop van harte dat je vooruit kunt met de besproken tips en dat het jou goed zal gaan. Groet, Inge, Praktijkondersteuner Bedrijfsarts
En dan word je ziek … Kanker met een grote K. Voor degenen die dit overkomt hoef ik niet uit te leggen in wat voor mallemolen je terecht komt en de enige wens is beter worden. Je gaat dus het ‘proces’ in en je doet er alles aan! Het eerste jaar was een K-jaar, chemotherapie en allerlei controles die iedere keer weer voor stress zorgen. Je krijgt amper tijd om alles te verwerken doordat allerlei dingen ‘moeten’ in het proces en natuurlijk heb je op mentaal vlak ook flink wat te verwerken. Gelukkig was er ‘Richting’ die mij richting gaven in dit hele proces. Daar waar het mij niet snel genoeg ging met de re-integratie en vooral acceptatie, hielden zij mij steeds een spiegel voor om vooral niet te snel te gaan en te ‘aanvaarden’. Dat laatste paste helemaal niet bij mij, dat had Richting met hun ervaring heel goed gezien en ze hebben mij dan ook keigoed begeleid en ondersteund. Het heeft even geduurd voordat ik een en ander had geaccepteerd maar ik ben op weg naar balans! En daar heeft Richting een absoluut een cruciale rol in gespeeld. De arts, assistent arts, casemanager, arbeidsdeskundige, allen super professionele medewerkers met empathie; eerlijke open communicatie, een luisterend oor (dat is niet iedereen gegeven), toegankelijk, maar vooral ook leuke medewerkers met wie je een lach en een traan kunt delen. Ik heb me altijd superveilig gevoeld en dat is voor mij heel belangrijk! Richting is dan ook voor mij vele malen meer geweest dan gewoon een arbodienst en daar blinken ze dan ook in uit! Op advies van de arts heb ik “De reis van Grote Panda & Kleine Draak” (James Norbury) gelezen en dat was een van de vele eye-openers. Een aanrader!
Beste Marjon, Namens alle collega's van Richting die bij jouw begeleiding betrokken zijn geweest, wil ik je hartelijk danken voor het mooie compliment. Wat is het mooi om te lezen dat je na de zeer heftige periode de balans steeds beter weet te vinden en daar ook naar weet te handelen. Je positieve houding en open, prettige manier van communiceren heeft daar zeker aan bijgedragen. Weet me te vinden als het nodig is. Groet, Bert van der Sanden, arbeidsdeskundige
Een zeer fijne ervaring met deze arbo. Prettig om serieus gehoord te worden. Er werd geluisterd, meegedacht, afgeremd of juist een duwtje gegeven. Duidelijk en snel verslag na elke gesprek. Goede begeleiding in een lastige tijd. Helaas heb ik straks de wia nodig, maar ook daarover goede uitleg. Dhr B. en Mw T. bleven mijn vaste arts en ondersteuner, waardoor ik eerlijk mijn ziekzijn kon bespreken.
Beste Anne, Dank voor je positieve reactie en wat fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring te delen. We proberen inderdaad altijd het juiste evenwicht te vinden tussen stimuleren en afremmen om resultaat te boeken. En natuurlijk het luisterend oor! Groet, Jos, Bedrijfsarts en Inge, Praktijkondersteuner Bedrijfsarts
Wij werken er prettig mee samen en zijn erg blij als Rogier als verzuimcoördinator. Wat punten waar we verbetering zien: - Het systeem is niet altijd gebruiksvriendelijk - rapportages zijn niet altijd duidelijk en makkelijk alle info eruit te halen. Het dashbord van Richting zelf is overzichtelijker waar wij niet bij kunnen - de switch van Bedrijfsarts is niet helemaal duidelijk gecommuniceerd.
Dank voor de mooie review! De samenwerking wordt door mij ook als fijn ervaren! Ook dank voor de aandachtspunten, deze zullen we meenemen binnen onze organisatie. Groet, Rogier, casemanager
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik heel goed ben geholpen. Goede en duidelijke uitleg gekregen. Menselijk vooral en heel benaderbaar. Heb de gesprekken als heel fijn en positief ervaren en dankzij de duidelijke uitleg en voorbereiding van Richting een positieve uitkomst voor mezelf gekregen. Dank je wel!
Beste Danielle, Fijn om te lezen dat je ons contact als prettig hebt ervaren. Dat is wederzijds. Ik vond het ook plezierig om van je te horen dat het resultaat van onze gesprekken is geworden wat ons uitgangspunt was. Mocht het in de toekomst nodig zijn, weet me dan te vinden. Ik wens je alle goeds toe! Groet, Bert van der Sanden, Arbeidsdeskundige
Deelgenomen aan PMO op locatie en zelf ook medewerker van Richting begeleid. (HR) Zeer vriendelijke en kundige man. Collega's waren ook zeer tevreden over het verloop.
Bedankt voor deze mooie review! Ook vanuit mijn kant is de samenwerking heel goed bevallen. De persoonlijke sfeer binnen ESS maakt het voor mij mogelijk om het PMO op passende wijze uit te voeren. Ik heb dit dan ook met veel plezier gedaan! Verder was alles perfect geregeld voor wat betreft de ontvangst, de faciliteiten én de verzorging. Groet, Marcel, Keuringsarts
Het beantwoorden van vragen, opzoeken of uitzoeken van informatie, het verkrijgen van de broodnodige support; het duurt allemaal te lang.
De contacten zijn goed, de proactiviteit is fijn. Al met al tevreden met de algehele dienstverlening. Mocht er iets aan te merken zijn, dan zit hem dat in gebruiksvriendelijkheid van het portaal en de eventuele inzichten (rapportagefunctionaliteit) die ik daarin heb als afnemer.
Dankjewel voor deze positieve review Jaap! Ook ik ervaar de samenwerking met Heeyoo als erg prettig. Als HR team/werkgever hebben jullie het beste voor met jullie personeel en in de praktijk uit zich dat met betrokkenheid en altijd bereidheid een extra stap te zetten. Dank ook voor je tip; we nemen deze mee in de training volgend jaar. Groet, Duuk, casemanager
We hebben een tijd lang met bedrijfsartsen van Richting gewerkt, die naar onze mening onvoldoende duidelijke handvatten boden om de re-integratie goed te begeleiden. Momenteel hebben we een nieuwe bedrijfsarts en daar zijn we erg tevreden over: heldere en duidelijke handvatten en terugkoppelingen. We zijn ook tevreden over onze casemanager, alleen heeft ze vorig jaar en een deel van dit jaar werk van een paar andere casemanagers (voor andere bedrijven) erbij moeten doen. Dat heeft geleid tot een hele hoge werkdruk voor haar en dus helaas ook tot slordigheidjes of zaken die werden vergeten. Ik neem haar dat niet kwalijk, maar de organisatie wel.
Beste Margot, Dank voor de review, we nemen deze feedback zeker mee binnen de organisatie! Fijn om te horen dat er inmiddels een goede match is gevonden met de bedrijfsarts, zo ervaar ik dat ook! We gaan deze samenwerking op een prettige manier voortzetten! Groeten, Noortje, bedrijfsarts
Op een prettige manier is het bezoek in gedaan en afgerond. Veel aspecten zijn doorgenomen en behandeld en ondanks dat we een lange historie hebben op het gebied van RIE zijn er aardig wat verbeterpunten gevonden. Well done. Kleine aandachtspunt: Rapport mag kwa tabel opzet en uitleg wel wat handiger.
Beste Jeroen, Veel dank voor je positieve en mooie beoordeling. Het was een leuke en constructieve samenwerking om gezamenlijk de RI&E en het plan van aanpak te toetsen en daar waar mogelijk nog beter te maken. We gaan je opmerking over de tabel en de bijbehorende uitleg zeker intern doornemen en kijken wat we kunnen verbeteren. Mijn dank daarvoor! Groeten, Martin
Bedankt voor al jullie hulp en adviezen en voornamelijk een luisterend oor, ik werd thuis gek en voelde de muren op mij afkomen en dankzij jullie adviezen en luisterend oor ben ik hier goed mee weg gekomen enorm dankbaar hopelijk niet tot snel!
Beste Farah, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat we je hebben kunnen ondersteunen met een luisterend oor en adviezen. Ik ben blij dat het weer goed met je gaat en ik wens je verder veel gezondheid in de toekomst! Groet, Jannicke, Praktijkondersteuner Bedrijfsarts
Positief. Snel. Oprechte zorgen om je.
Beste Huseyin, Hartelijk dank voor je reactie. Ik wens je veel werkplezier in een goede gezondheid”. Met vriendelijke groet, Inge Trilsbeek Praktijkondersteuner bedrijfsarts
Fijne gesprekken. Empathie. Goede tips. Balans tussen belang wg en wn.
Beste Peter, Bedankt voor je mooie bericht. Ik ben blij dat je er wat aan hebt gehad en dat het weer goed met je gaat. Groet, Carmen Poels, casemanager
Een luisterend oor en goede adviezen
Beste Marian, Bedankt voor je positieve review en de prettige gesprekken. Groet, Sanne van Poppel, casemanager
De gesprekken worden op een prettige wijze vorm gegeven. Er kan open worden gecommuniceerd. Er wordt goed gekeken naar wat kan en wat te ambitieus is.
Beste Cor, Bedankt voor de mooie review! En dat je onze gesprekken als prettig ervaart en de open communicatie waardeert! Het is fijn je te mogen begeleiden in dit proces. Met vriendelijke groet, Manon Elise, arts
In mijn sessies met I. Trilsbeek werd ik gehoord en naar kunnen beoordeeld. Mijn ervaring hiermee maakte het persoonlijk en voelde ik mij op mijn gemak en kon zo openlijk zijn omtrent mijn gevoel , angst en vele andere zaken . Adequaat en vriendelijk, maar ook juiste inschatting en acties die ondernomen zijn . Ik ben zeer tevreden met deze gehele periode van begeleiding vanuit richting.
Dag Jos, Hartelijk dank voor je mooie woorden in deze review. Ik ben blij dat het nu goed met je gaat en ik ben oprecht dankbaar dat mijn ondersteuning jou goed heeft gedaan. Groet, Inge, Praktijkondersteuner Bedrijfsarts
Martin begreep mijn problemen en heeft een goed advies gegeven naar mijn werkgever. Een afspraak was snel gemaakt en na een goede analyse kwam er snel een goed en een nauwkeurig rapport.
Hoi Simon, Veel dank voor je positieve en mooie beoordeling. Het was goed en nuttig om samen te kijken naar het probleem om zo tot een passend advies te komen. Groeten, Martin
Prettig, open sfeer Efficiënte communicatie en snelle opvolging Goede spiegel
Dankjewel Annette voor de mooie review! Het was fijn om je te mogen begeleiden. Met vriendelijke groet, Manon Elise, arts
Wij zijn zeer tevreden over de persoonlijke begeleiding door mevr. Lolita Brouwer, onze case manager. Ze werkt zorgvuldig, accuraat, snel, komt afspraken goed en op tijd na en bovenal, is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons een Topper en steunpilaar
Beste Hennie en Joes, Dankjewel voor het mooie compliment. Fijn om te horen dat mijn ondersteuning in het hele proces voor jullie waardevol is en jullie de moeite nemen dit kenbaar te maken. Ik ben blij dat ik een goede bijdrage kan leveren voor jullie. Groet, Lolita, casemanager
Ik heb een positive ervaring gehad met richting Zowel met de bedrijfarts als de casemanagers Ze hebben me serieus genomen En ik kon ten alle tijden met mn vragen terecht En er werd oprecht interesse getoond in mij als mens en hielpen me dan ook altijd waar nodig was om mn vragen te beantwoorden
Beste Ingrid, Wat fijn dat je de moeite heb genomen om een review te plaatsen. Wij hebben de gesprekken met jou ook altijd als erg prettig ervaren en jouw inzet gezien en bewondert. Wij wensen je vooral het allerbeste toe! Groet, Manon, casemanager Hauw, bedrijfsarts
Het ging wel goed en ze hielpen mij ook
Beste heer Alkaso, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons team. Het is fijn om te horen dat u zich goed ondersteund voelt door uw bedrijfsarts, casemanager, en Spoor 2-coach. Daar doen we het voor! Groet, Angelique van der Waarden, casemanager
Het was fijn gesprek met I. Trilsbeek.
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.