Het ging wel goed en ze hielpen mij ook
Beste heer Alkaso, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons team. Het is fijn om te horen dat u zich goed ondersteund voelt door uw bedrijfsarts, casemanager, en Spoor 2-coach. Daar doen we het voor! Groet, Angelique van der Waarden, casemanager
Het was fijn gesprek met I. Trilsbeek.
- wat ik (acheraf) heb gemist is begeleiding in het 'proces'. - Ik snapte er niets van dat de tijd (voor mij maart 2024) begint te dringen. Wel kreeg ik (voor mij) in eens een afspraak met een arbeidsspecialist. - Op het moment dat ik die afspraak kreeg wist ik niet wat dit inhield. Dus drie dagen buikpijn tot het moment dat ik door de arbeidsspecialist werd gebeld. pas toen werd het mij duidelijk hoe verder. - Dat ik dat eerder had kunnen begrijpen snap ik nu (want hersteld). Maar op het moment van de afspraak niet. - Van iemand met een gebroken been kun je dit verwachten maar iemand met mentale problemen niet. Daar hadden wat controle ragen gepast. - In juni 2024 werd ik voor mij vanuit 'niets' gebeld door iemand van P4P. Ik had daar eerder nooit van gehoord maar dat bleek dus 'Spoor 2' te zijn. - Enthousiaste medewerker aan de telefoon die (voor mij uit het niets) meldde dat ze (negen) afspraken mocht inplannen. -dat was een positieve insteek maar op dat moment was dit voor mij een klap in de nek (ik kreeg direct een heel vrolijke e-mail; 'we gaan beginnen', alsof ik een vakantie had geboekt. - Goed bedoeld maar voor mij kwam dit binnen als 'pak je koffers; we gaan op weg naar het einde'). Ook hier; voor iemand met een fysiek ongemak kan het ms maar iemand in de mentale ellende niet. - En hoe betrokken en lief de mensen van P4P ook zijn. Ook zij volgen niet meer dan processen en procedures. Ik heb nooit het idee gehad dat ik daar verder mee zou kunnen komen. Maar onder de streep: * TOP - jullie van Richting (Maayke, Karin, Bart, Annemiek, Miranda en Bert (voor mij vooral Bert) zijn absolute professionals maar er is in onderlingen communcitatie een hoop te doen. * TIP - niet ieder cliënt is gelijk. Iemand met fysiek ongemak snapt alles van 'arbeidsspecialist, spoor 2, keuring, P4P etc. - iemand met mentale en sommatische stoornissen (zoals ik) snapt daar helemaal van en die duw je met deze procesgang alleen maar de ellende in.
Beste Ben, Bedankt dat je de tijd nam om uitgebreid terug te komen op hoe je de begeleiding hebt ervaren, en bedankt voor het compliment. Ook fijn dat je aangeeft wat er anders kan of hoe je zaken hebt ervaren, erg waardevolle informatie voor onze dienstverlening en inderdaad belangrijk om het proces ten gunste te laten zijn van de gezondheid en het herstel! Met vriendelijke groet, Bart, Bedrijfsarts
Vanaf het begin van mijn ziekte ben ik prima begeleid door Richting. Ik werd serieus genomen, en ze waren goed bereikbaar bij vragen.
Beste Monique, Dank je wel, fijn dat we je voldoende hulp en ondersteuning hebben kunnen geven. Bij deze wens ik je een gezonde toekomst! Groet, Helma, casemanager
Als je weet dat je langdurig te maken krijgt met ziektewet , zijn de adviseurs van Richting prima mensen om in spoor 1 en spoor 2 jou te begeleiden . Zowel de Arboarts als Arbeidsdeskundige. Deze 2 mensen hebben mij prima door deze periode heen geloodst. Ik ben ze hier heel erg dankbaar voor. absoluut een aanrader.
Dankjewel voor je mooie woorden en het delen van je ervaring Ron. Ik ben blij te horen dat ik en de bedrijfsarts je tijdens deze periode hebben kunnen ondersteunen. We wensen je alle goeds voor in de toekomst en bedankt voor je vertrouwen. En weet me te vinden, mocht het nodig zijn! Groet, Bert, arbeidsdeskundige
Fijn contact, persoonlijk, vertrouwelijk.
Bedankt voor je review, Hilda. Fijn om te horen dat je ons contact zo positief ervaart, dat gevoel is absoluut wederzijds! Groeten, Wyneke, casemanager
Heel fijn dat Lolita ons zo goed begeleidt als casemanager. Ze zit er bovenop en helpt ons en de medewerkers, op een fijne en deskundige wijze, te voldoen aan alle eisen die de wet aan verzuimbegeleiding verbindt. Het is een vak apart!
Hi Mieke, Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat jullie het als prettig en ondersteunend ervaren. Daar doen we het voor! Groet, Lolita, casemanager
Lastig gesprek voor mij maar heel goed opgepakt
Beste Andre, Bedankt voor je mooie review, en fijn dat ik je hierin heb kunnen ondersteunen! Groet, Manon Elise, arts
In lastige tijden zo gesteund worden is heel waardevol. Dank voor alle steun.
Dankjewel voor jouw feedback Stefan. Ik ben blij dat we jou hebben kunnen ondersteunen met waardevolle adviezen! Groet, Kitty, casemanager
Zeer vriendelijke arts luisterde goed en gaf goeie tips. Was de eerste bedrijfsarts die zich ook verdiept had in de behandeling die ik krijg. Zeer kundig en heeft veel kennis van vd verschillende aandoeningen die ik gehad heb. Prettige gesprek
Hoi Gwen, Dankjewel voor je goede review! Fijn dat ik je heb kunnen ondersteunen met mijn tips! Groet, Manon Elise, arts
Ingrid is een fijne trainer die de groep weet mee te nemen in een onderwerp (werkdrukbeleving) wat bij sommigen nog in de taboesfeer zit. Ingrid is in staat om de materie helder over te brengen, zonder aan ieders persoonlijke gevoel voorbij te gaan. Ook kan Ingrid de deelnemers enthousiasmeren, waardoor veel casuïstiek tijdens de workshop ontstaat.
Hoi Ilse, Dank voor de hele fijne feedback! Het was mooi om te ervaren dat de deelnemers zich vrij genoeg voelden om ervaringen te delen. Jullie hebben een inspirerende groep mensen! Groet, Ingrid
Er werd zorgvuldig geluisterd Ook omdat ik het lastig vindt Wat op dit moment het beste is voor mij. Daar werd ik naar mijn mening mee geholpen en vandaar uit Een besluit genomen wat ik als prettig ervaarde Ook omdat mijn baan belangrijk Voor me is. En dat ik dit niet onder controle Heb wat er met me gebeurt Het loslaten en de draad weer oppakken Stop dit weg wat ik niet wil Werd geluisterd en merkte dat ik emotioneel werd. En dat stukje hulp bij moet zoeken en er wat mee te doen Mvg marga
Beste Marga, Dank voor je positieve feedback en fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring te delen! Ik ben blij te horen dat ik je heb kunnen helpen vorm te geven aan de eerstvolgende stappen richting een voorspoedig en duurzaam herstel. Groet, Hans
Martin heeft mij voortreffelijk geholpen bij het bekijken en passen m.b.t. de zitpositie in auto's en de bijbehorende stoelen. Zo kwamen wij erachter dat bepaalde type en modellen auto's niet geschikt zijn voor mij en hiermee hebben we overtuigend bewijs kunnen leveren naar HR en Company cars. Uiteindelijk is er een oplossing gekomen, hoewel tijdelijk, om een auto van een collega over tenemen en deze te gebruiken tot einde leasecontract.
Hoi Mark, Hartelijk dank voor je positieve en fijne beoordeling! Het was leuk om samen te kijken naar een goede en passende oplossing. Groeten, Martin
Hele fijne ervaring gehad met Lotte. Goed bereikbaar en ze is geïnteresseerd in je. Goede communicatie.
Hoi Ytwine, Hartelijk dank voor het nemen van de moeite voor het schrijven van deze positieve review! Veel gezondheid gewenst voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Lotte Hakkaart, casemanager
Goed contact, oplossingsgericht en adequaat. Al enige tijd contact met Helma en kan niet anders dan positief zijn. Nooit te beroerd om te overleggen of sparren en heeft mij geregeld in de juiste "richting" geduwd met mooie uitkomsten. Bedankt Helma
Dank je wel voor het mooie compliment. Het samen sparren doe ik graag! Het is prettig samenwerken, voor jou met een positief resultaat. Daar doen we het voor. Groet, Helma, casemanager
Goed luisterende arts,prettig gesprek
Beste Colinda, Dank voor je positieve feedback. Fijn dat je het gesprek als prettig hebt ervaren. We gaan er samen voor zorgen dat je zo goed mogelijk in je kracht terug kunt keren, voor een duurzame en prettige terugkeer in werk bij je huidige werkgever. Groet, Hans
In een zware periode als die van mij is het fijn om iemand als Sanne als case manager te hebben. Ze is altijd positief en geeft me het gevoel dat ik alles bij haar kwijt kan. Ook als ik vragen had kon ik haar altijd meteen bellen en haalde ze alle vraagtekens uit mijn hoofd.
Dank je wel, Sibel, voor je mooie woorden. Ik heb onze gesprekken ook als zeer prettig ervaren. Ik wens jou heel veel geluk toe. Groetjes, Sanne, Casemanager
Ik heb mijn uitvallen als lang en vervelend ervaren, maar mijn connectie met Lotte als zeer betrokken, behulpzaam, oplossings gericht en tactvol. De rust, geduld, niet de druk gevoeld. De samenwerking met haar heb ik zeer prettig gevonden.
Hoi Cecile, Veel dank voor dit mooie compliment! Heel fijn dat je dit zo hebt ervaren. Andersom heb ik ons contact ook als zeer prettig ervaren. Heel veel gezondheid gewenst voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Lotte Hakkaart, casemanager
Onze organisatie heeft onlangs de verzuimtraining voor leidinggevenden afgenomen. Het is een goede en praktische training. De docenten spelen erg goed in op de behoefte van de groep.
Hoi Nienke, Leuk om te horen! Het was een leergierige groep wat de interactie zeker ten goede kwam. Met vriendelijke groet, Ingrid
Ik ben gedurende een lange periode erg goed begeleid door zowel mijn casemanager en door de bedrijfsartsen van Richting. Vragen die ik had konden altijd snel en goed worden beantwoord, en de communicatie was ook erg goed.
Hallo Ruben, Heel erg fijn dat je de verzuimbegeleiding door ons zeer positief hebt ervaren! Wij wensen je heel veel gezondheid en alle goeds voor de toekomst! Hartelijke groet namens, Trea, casemanager en Vincent, bedrijfsarts
De bedrijfsarts was vriendelijk, open en gaf duidelijk aan wat de context van het gesprek zou zijn. Ze gaf de ruimte aan mij om mijn verhaal te delen en gaf aan het eind een uitstekende samenvatting en advies over hoe het verder zou gaan. Als je dan toch ziek bent en een vervelende periode doormaakt, is zij degene met wie je wilt praten!
Beste Franc, Ontzettend bedankt voor deze warme en mooie review! Het is fijn om op deze manier iets voor je te hebben kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Manon Elise
Heb top zorgverleners mogen leren kennen. Goede begeleiding, nemen de tijd en denken mee, adviseren waar nodig. Soms streng voor je eigen bestwil en dat is ook goed.
Bedankt voor deze mooie review! We vinden het fijn te horen dat u de begeleiding van onze professionals als prettig ervaart en dat zij de tijd voor u nemen. We zijn ook blij te zien dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring achter te laten! Met vriendelijk groet, Het team van Richting
.
Hartelijk dank voor jouw review Yvonne! Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. Groet, Bart
Begripvolle medewerkers, erg meelevend. Je kan goed je verhaal doen en wordt erg meegedacht in het proces. Voel me erg op mij gemak als ik een gesprek heb. Mariska Jacobs - Poelstra
Fijn te horen Mariska. Mooi te zien dat je duurzame stappen maakt in je herstel. Groet, Karen
Fijne arboconsulent!
Dankjewel Wouter voor de positieve review! En wat fijn dat je de tijd hebt genomen om deze te schrijven :) Groet, Manon Elise, arts.
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.