Ervaring na laatste beoordeling verbeterd. Samen doorgesproken hoe bepaalde zaken anders zouden kunnen en werkt naar mijn idee voor beide partijen beter.
Beste Karrie, Hartelijk dank voor de mooie score en het delen van uw ervaring! We waarderen het dat we samen hebben kunnen bespreken hoe bepaalde zaken anders aangepakt kunnen worden. Het is goed om te horen dat deze veranderingen hebben geleid tot een positievere ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Mijn contact is met name met Kitty en zij is een TOPPER. Ze denkt mee, denkt in constructieve oplossingen en is eerlijk
Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. Wij hebben uw complimenten aan haar doorgegeven. Mocht u vragen hebben in de toekomst, kunt u altijd contact met haar opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Altijd attent, alert en to the point.
Beste Caroline, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij hebben uw complimenten doorgegeven aan uw casemanager. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd contact met haar opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
ik heb het gevoel dat ik als werkgever geheel buiten spel sta
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Uw casemanager heeft zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u nog niet kunnen bereiken. Uw casemanager zal het later nogmaals proberen zodat wij uw onvrede met u kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Zeer vriendelijk en professioneel geholpen
Beste klant, Bedankt voor het aanpassen van uw beoordeling! We zijn erg blij met de mooie score van 10. U heeft onlangs gehad met uw casemanager. We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over het contact met haar. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Originele beoordeling
Zie boven
Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. We zouden uw review graag met u bespreken. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u opnemen, maar kunnen u tot op heden helaas niet bereiken. We zouden alsnog graag met u in contact komen om uw review te bespreken. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Een goede arbodienst. Bij vragen wordt er snel gehandeld.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze professionals snel handelen wanneer dat nodig is. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
meedenkend en prima te bereiken
Beste klant, Dank voor het delen van uw ervaring! We zijn blij met uw mooie beoordeling. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Late terug koppeling van arbo arts resultaat en teveel wisseling van tussenpersoon.
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat uw ervaring met onze communicatie niet naar tevredenheid is verlopen. Uw casemanager heeft onlangs contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Hoe vaak ik ook vraag weg leg of er telefonisch contact met me opgenomen kan worden, dit is blijkbaar niet mogelijk.
Beste Janneke, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat het contact met onze professionals niet naar uw verwachting verloopt. Uw casemanager heeft vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om uw onvrede te bespreken. Helaas heeft zij u niet kunnen bereiken. Wij zouden alsnog graag met u in contact komen hierover. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
lijntjes zijn kort en de samenwerking met de casemanager verloopt heel goed. ze pakt zaken goed en adequaat op (verzuim) gevallen.
Beste Lisanne, Wat een mooie review en score! Fijn dat het contact met uw casemanager goed verloopt. Ik heb uw complimenten aan haar doorgegeven. Indien u vragen hebben, kunt u altijd contact met haar opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Goede samenwerking, Mag soms net wat scherper in opvolging en advies.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We zijn blij om te horen dat u de samenwerking als prettig ervaart. We nemen uw feedback over de opvolging en het advies ter harte zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Duidelijk en bereidheid om te helpen én advies te geven
Beste klant, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u het contact met onze professionals als prettig ervaart. Mocht u vragen hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Als je maar weinig gebruik maakt van deze site is het vaak zoeken hoe en wat.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw casemanager heeft vandaag telefonisch contact met u opgenomen om uw feedback te bespreken. Deze feedback zullen we meenemen zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Met Richting altijd een goed contact, makkelijk te bereiken en goede overleggen.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en hoge score! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het contact met onze professionals. Mocht u ergens vragen over hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Prima ervaring met Richting als ARBO dienst. Zeker met mijn casemanager Lotte. Enige verbeterpunten zijn de volgende: Is jouw casemanager er niet dan gaat niet alles van het leie dakje. Soms is er onduidelijkheid wie wat moet doen, 2e spoor etc. Eindbeoordeling laat erg lang op zich wachten.
Beste klant, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om de verbeterpunten te bespreken. Wij nemen dit mee zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Mocht u vragen hebben in de toekomst, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Mijn vaste contactpersoon bij Richting is Dorry de Jong. Zij is goed bereikbaar en in staat erg goed advies te geven. Ons te wijzen op verplichtingen etc. Ik vind haar bijzonder vriendelijk, integer, kundig en hartelijk. Als ik het even kwijt ben in het land van Poortwachter mail of bel ik Dorry
Beste Mireille, Hartelijk dank voor uw prachtige woorden en de hoge score! We zijn verheugd te horen dat u zo tevreden bent over het contact en de ondersteuning van uw vaste casemanager. Ze is erg blij met uw mooie complimenten. We begrijpen dat de Wet verbetering Poortwachter soms vragen kan oproepen, we zijn altijd beschikbaar om u daarbij te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Goede service, communicatie kan soms iets beter met het in contact houden van elkaar.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback! We zijn blij te horen dat u onze service als goed ervaart. We nemen uw feedback ter harte en nemen dit mee zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Wij hebben sinds begin dit jaar een nieuwe casemanager. Deze is zeer benaderbaar en heel fijn om mee samen te werken.
Beste Laura, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met uw casemanager. Zij is erg blij met uw compliment! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
casemanager ging niet voor werknemer zo snel mogelijk aan het werk maar luisterde enkel naar wens werknemer dat ze liever wat anders ging doen maar dat haar contract nog een half jaar liep. werknemer werd gepamperd en het doel van zsm terugkeren werd in geheel niet aan gewerkt door casemanager. na opstellen van een vaststellingsovereenkomst was de werknemer prompt hersteld op de dag van uitdiensttreden..........
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Zoals u weet, is uw klacht in behandeling bij onze klachtenafdeling. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting helpt mij als directeur overzicht te houden over verzuim. Ontzorgt mij in de begeleiding van zieke medewerkers. En helpt mijzelf om aandacht voor (over-)belasting te hebben.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat onze professionals u helpen het overzicht over het verzuim te behouden en dat ze u ondersteunen bij het bewaken van uw eigen welzijn. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
prima
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie score! We waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
wij hebben een zeer prettige case manager binnen richting
Beste Cynthia, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. Bedankt voor uw aanbeveling en vertrouwen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik ervaar de samenwerking met Richting als zeer prettig.
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie score! We zijn blij te horen dat u de samenwerking met onze professionals als betrouwbaar en prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Toen ik met mijn medewerker in het 2de spoor zat, werd ik heel opdringerig 7 keer door Richting gepusht om een traject van €5.600 aan te gaan met een door Richting aanbevolen bedrijf. Volgens UWV was dit helemaal niet nodig dus ik heb het gelukkig niet gedaan. Maar zij bleven maar pushen om het wel te doen. GELDKLOPPERIJ!!
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw onvrede is toendertijd met uw casemanager besproken. We vinden het vervelend te horen dat u het contact zo heeft ervaren. Wij streven er altijd naar om zowel de belangen van werkgever als medewerker te behartigen. Mocht u uw onvrede willen bespreken, adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met uw casemanager. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Assistente langdurig uitval na ongeluk. Ik krijg slechts 1 offerte voor reintegratie coach. Ik moet hiervoor kiezen en betalen terwijl het gaat om uitval door ongeval. Onvriendelijk personeel waarbij bejegening niet vriendelijk is. Offerte tekenen of er wordt gemeld bij UWV dat ik niet mee werk
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij nemen uw feedback serieus en willen graag met u in gesprek om uw zorgen en onvrede te bespreken. Zoals afgesproken met uw casemanager, zullen we volgende week telefonisch contact met u opnemen om uw review te bespreken. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.