Filters

5

Intensiteit van beoordeling van werknemer in een re-integratie kan verbetert worden.

Terugkoppeling van arbo arts gebeurt niet altijd naar werkgever. Werknemers zeggen soms andere dingen tegen werkgever dan dat arbo arts heeft gerapporteerd. Het plan blijkt dan niet overeen te komen? Met casemanager wel laagdrempelige contact mogelijk, dat is fijn! Bij stagnering van werknemer bij de re-integratie is er niet voldoende tijd voor eerdere beoordeling, moet ik als werkgever zelf beslissen wat goed is voor werknemer.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

Word netjes geholpen en altijd op tijd antwoord op onze vragen

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet prettig; de arbodienst is er voor werkgever En werknemer

Onvoldoende omdat richting alleen met de werknemer meepraatte, er niet voor ons leek te zijn. De zieke werknemer meestal alleen door een stagiaire werd gezien. De zieke werknemer palmde die helemaal in en de arbo richting ons geen enkele steun of informatie gaf die ons verder hielp in het proces.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

In nederland is het heel eenvoudig je ziek te melden na een conflict Richting zou zich wat harder moeten opstellen tegen dit zeer kostbaar misbruik! Uiteindelijk wordt richting door de werkgever betaald Dus lijkt het mij normaal dat je aan mijn kant staat Het is allemaal te soft Aanpakken dus

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel fijn om persoonlijk contact met vaste medewerker van Richting

Ik heb een vast contactpersoon en zij weet alles wat er in mijn bedrijf speelt en kan daar door mij goed adviseren en begeleiden Dat is een veilig gevoel!

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen inzet.

Partijdige inzet.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet efficient

Kan meer pro actief en meer denken aan de werkgever belangen. Denk even : als uw collega casemanager "ziek" is =arbeidsongeschikt of gestress is =NIET werk gerelateerd, Hoe beleeft u uw werkdruk? ( Werkgever of mede collega moeten weer voor opdraaien?)

  • Aanbevelen? Nee
8

Betrokkenheid en pro-activiteit vanuit huidige casemanager

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
8

Proactief en correct.

Een overzichtelijke en betrokken organisatie die goed op de hoogte is van ziekmeldingen en daar pro actief op reageert

  • Aanbevelen? Ja
10

goede begeleiding.

het is prettig dat als je zelf heel druk bent dat richting dan heel veel zorg bij je weghaalt en je attendeert op de acties die je moet nemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Soepele communicatie over en weer!

Concrete afspraken en prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
4

AVG zeer. Slecht

Ik ben al 14 maanden uit dienst als leidinggevende van een zorginstelling en krijg nog steeds vertrouwelijke informatie doorgestuurd van oud medewerkers. Dit al herhaaldelijk aangegeven. Dit kan echt niet!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Nog geen ervaring nog geen ziekmelding

Ik heb deze week iemand voor het eerst ziek gemeld. Komt er van jullie kant richting mij dan ook een contact moment? Ontvang ik een stappenplan in dit proces? groet, Moniek

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed beter best

  • Aanbevelen? Ja
9

goede samenwerking

Heb richting nu zelf ervaren omdat ik zelf ziek was, dus een keer aan de andere kant. Goede communicatie, duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede communicatie

Er wordt meegedacht na ziekmeldingen op individueel niveau en op prettige wijze gecommuniceerd met zieke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
8

deskundig en ter zake

In het langdurige en complexe verzuimtraject van mijn medewerker wordt ik altijd tijdig en deskundig begeleid.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle communicatie.

Regelmatig contact met Richting i.v.m. zieke medewerker. Wordt snel en accuraat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet gehoord als werkgevers

Teleurgesteld in de wijze waarop er gecommuniceerd wordt en de wijze waarheid als werkgever niet of nauwelijks gehoord zijn. Meeste keren aan gegeven dat we ons niet kunnen vinden in het hele verhaal, en daar is naar ons inzien weinig tot niks gedaan. Als je nog geen hartklachten heb dan krijg je ze hiervan zeker. Een zeer stress volle bijna twee jaar, die uiteindelijk tot een bizar ontknoping ten einde kwam.

  • Aanbevelen? Nee
9

altijd correct behandeld.

ben altijd netjes en correct behandeld ook als je vragen hebt kun je ze altijd stellen en word er correct mee omgegaan.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Vriendelijk maar maar soms sneller en concreter

  • Aanbevelen? Ja
6

Gericht op de werknemer

De ervaring leert mij dat de arbodienst een hele duidelijke focus op de werknemer heeft. De bedrijfsarts kijkt niet in bedrijfsbelang (zoals de naam doet vermoeden).

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Site werkt niet goed. Comunicatie is niet goed

  • Aanbevelen? Nee
9

Positief

Ik heb nog nooit zo een goede arbodienst gehad. Jullie zitten er bovenop. En dat is prima.

  • Aanbevelen? Ja
7

Controle van zieke medewerker door bedrijfsarts mag wat sneller / vaker en met meer concrete stappen

Redelijk tot goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bijster 11

4817 HZ Breda

076 52 301 46

[email protected]

Over Richting

Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.