Terugkoppeling van arbo arts gebeurt niet altijd naar werkgever. Werknemers zeggen soms andere dingen tegen werkgever dan dat arbo arts heeft gerapporteerd. Het plan blijkt dan niet overeen te komen? Met casemanager wel laagdrempelige contact mogelijk, dat is fijn! Bij stagnering van werknemer bij de re-integratie is er niet voldoende tijd voor eerdere beoordeling, moet ik als werkgever zelf beslissen wat goed is voor werknemer.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het fijn om te horen dat het contact met uw casemanager prettig is. Uw casemanager heeft telefonisch contact met u opgenomen om uw feedback te bespreken. We waarderen uw input en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Word netjes geholpen en altijd op tijd antwoord op onze vragen
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het is fijn om te horen dat u onze dienstverlening als goed ervaart en dat u altijd netjes geholpen wordt. We doen ons best om snel en accuraat antwoord te geven op al uw vragen. U kunt dan ook altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Onvoldoende omdat richting alleen met de werknemer meepraatte, er niet voor ons leek te zijn. De zieke werknemer meestal alleen door een stagiaire werd gezien. De zieke werknemer palmde die helemaal in en de arbo richting ons geen enkele steun of informatie gaf die ons verder hielp in het proces.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachting voldeed. Wij streven er altijd naar de belangen van zowel werkgever als medewerker te behartigen. Mocht u de situatie nog eens willen bespreken of heeft u andere vragen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met uw casemanager. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
In nederland is het heel eenvoudig je ziek te melden na een conflict Richting zou zich wat harder moeten opstellen tegen dit zeer kostbaar misbruik! Uiteindelijk wordt richting door de werkgever betaald Dus lijkt het mij normaal dat je aan mijn kant staat Het is allemaal te soft Aanpakken dus
Ik heb een vast contactpersoon en zij weet alles wat er in mijn bedrijf speelt en kan daar door mij goed adviseren en begeleiden Dat is een veilig gevoel!
Beste klant, Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed te horen dat u het persoonlijke contact met uw vaste medewerker zo waardeert. We vinden het belangrijk om betrokken te zijn bij uw organisatie en u zo goed mogelijk te adviseren. We vinden het fijn te horen dat dit u een fijn gevoel geeft. Dank voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Partijdige inzet.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Wij streven er altijd naar de belangen van zowel werkgever als medewerker te behartigen. Mocht u de situatie nog eens willen bespreken, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met uw casemanager. Wij gaan graag met u in gesprek. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Kan meer pro actief en meer denken aan de werkgever belangen. Denk even : als uw collega casemanager "ziek" is =arbeidsongeschikt of gestress is =NIET werk gerelateerd, Hoe beleeft u uw werkdruk? ( Werkgever of mede collega moeten weer voor opdraaien?)
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om uw feedback te bespreken. Wij streven er altijd naar de belangen van zowel werkgever als medewerker te behartigen. Het spijt ons dat u dit anders ervaren heeft. Mocht u de situatie nog eens willen bespreken of heeft u andere vragen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met uw casemanager. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Zie hierboven
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. U kunt altijd contact met ons opnemen wanneer u daar behoefte aan heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Een overzichtelijke en betrokken organisatie die goed op de hoogte is van ziekmeldingen en daar pro actief op reageert
Beste klant, Bedankt voor uw mooie review! We vinden het fijn te horen dat u onze professionals als betrokken en proactief ervaart. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en de tijd en moeite die u genomen heeft om een beoordeling te schrijven. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
het is prettig dat als je zelf heel druk bent dat richting dan heel veel zorg bij je weghaalt en je attendeert op de acties die je moet nemen.
Beste Ronald, We zijn blij te horen dat u onze begeleiding als positief ervaart. We begrijpen hoe belangrijk het is om in drukke tijden iemand aan je zijde te hebben die je kan ontlasten en je helpt de juiste stappen te zetten. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Concrete afspraken en prettig contact.
Beste Anita, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en mooie score! We zijn blij dat u het contact met onze professionals als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik ben al 14 maanden uit dienst als leidinggevende van een zorginstelling en krijg nog steeds vertrouwelijke informatie doorgestuurd van oud medewerkers. Dit al herhaaldelijk aangegeven. Dit kan echt niet!!
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw casemanager heeft vandaag telefonisch contact met u opgenomen om de feedback te bespreken en op te lossen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb deze week iemand voor het eerst ziek gemeld. Komt er van jullie kant richting mij dan ook een contact moment? Ontvang ik een stappenplan in dit proces? groet, Moniek
Beste Moniek, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Inmiddels is er kennisgemaakt met de vaste casemanager van OrthoCare Leusden. Samen hebben jullie de verzuimbegeleiding van Richting en de Wet verbetering poortwachter stappen besproken. Tevens is er afgesproken regelmatig contact met elkaar te onderhouden en jullie te ondersteunen en adviseren gedurende het verzuimtraject. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Uw casemanager
Goed beter best
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve review en de mooie score van 10! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog vragen of suggesties hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Heb richting nu zelf ervaren omdat ik zelf ziek was, dus een keer aan de andere kant. Goede communicatie, duidelijke afspraken.
Beste Sonja, Wat een mooie review! Het is fijn om te horen dat u onze communicatie en afspraken als duidelijk en goed heeft ervaren, vooral nu u zelf aan de andere kant stond. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Er wordt meegedacht na ziekmeldingen op individueel niveau en op prettige wijze gecommuniceerd met zieke medewerkers
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Het doet ons goed te horen dat u onze communicatie en persoonlijke aanpak bij ziekmeldingen waardeert. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
In het langdurige en complexe verzuimtraject van mijn medewerker wordt ik altijd tijdig en deskundig begeleid.
Beste Sasja, Wat een mooie score! We begrijpen dat een langdurig en complex verzuimtraject uitdagingen met zich mee kan brengen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u onze begeleiding hierin als prettig ervaart. Voor vragen in de toekomst, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Regelmatig contact met Richting i.v.m. zieke medewerker. Wordt snel en accuraat geholpen.
Beste Brigitte, Dank voor deze mooie review! We zijn blij te horen dat we u snelle en goede ondersteuning bieden. Fijn dat u het regelmatige contact als prettig ervaart. We waarderen uw aanbeveling! Groet, Het team van Richting
Teleurgesteld in de wijze waarop er gecommuniceerd wordt en de wijze waarheid als werkgever niet of nauwelijks gehoord zijn. Meeste keren aan gegeven dat we ons niet kunnen vinden in het hele verhaal, en daar is naar ons inzien weinig tot niks gedaan. Als je nog geen hartklachten heb dan krijg je ze hiervan zeker. Een zeer stress volle bijna twee jaar, die uiteindelijk tot een bizar ontknoping ten einde kwam.
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om uw verhaal te horen. Zoals besproken zal uw casemanager na uw vakantie opnieuw contact met u opnemen om uitgebreider op uw zorgen in te gaan. Mocht u in de tussentijd contact met ons willen opnemen, dan kan dat uiteraard altijd. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
ben altijd netjes en correct behandeld ook als je vragen hebt kun je ze altijd stellen en word er correct mee omgegaan.
Beste klant, Hartelijk dank voor de mooie score van 9! Het is fijn om te horen dat u altijd netjes en correct bent behandeld en dat uw vragen goed zijn beantwoord. We waarderen uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Vriendelijk maar maar soms sneller en concreter
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij te horen dat u de professionals van Richting als vriendelijk ervaart! We nemen uw feedback mee, zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
De ervaring leert mij dat de arbodienst een hele duidelijke focus op de werknemer heeft. De bedrijfsarts kijkt niet in bedrijfsbelang (zoals de naam doet vermoeden).
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet geheel positief is. We streven ernaar om een balans te vinden tussen de belangen van zowel de medewerker als de werkgever. We nemen uw feedback ter harte en zullen dit meenemen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Site werkt niet goed. Comunicatie is niet goed
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Uw casemanager heeft zojuist telefonisch contact met u opgenomen om uw zorgen te bespreken. We hebben uw verhaal aangehoord en vinden het vervelend dat de communicatie in het verleden niet naar wens is verlopen. Voor vragen over het systeem kunt u contact opnemen met uw verzekeraar. Mocht u in de toekomst vragen hebben over verzuim of preventie, dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb nog nooit zo een goede arbodienst gehad. Jullie zitten er bovenop. En dat is prima.
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn ontzettend blij om te horen dat u Richting als positief ervaart en dat u onze proactieve aanpak waardeert. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Redelijk tot goed
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We waarderen uw feedback en nemen deze mee om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.