Onnodige tussenkomst naar mijn mening overbodig want nooit nodig en eerdere slechte ervaringen met soortgelijk bedrijf
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw casemanager heeft zojuist telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de verplichting van werkgevers om aangesloten te zijn bij een arbodienst. Als u nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan onze professionals klaar om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
We hebben vanuit de VVAA onder aanneming en begeleiding vanuit richting. We hebben bij het ziek zijn van onze werknemer de ene na de andere casemanager. Vaak waren deze onervaren, enkele ook ronduit brutaal en zelfs niet altijd werknemers van richting zelf (ZZP'ers). Ze hebben ons weinig werk uit handen genomen, veel extra administratie en gedoe opgeleverd en op kosten gejaagd en bovenal niet begeleid bij de salarisreductie die hoort bij langdurig ziek zijn.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw casemanager heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen om uw zorgen te bespreken. We hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
We signed up for your service and I am still waiting to hear from someone.
Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused by the delay in our response. Your case manager has reached out to you to discuss your concerns. We hope this will address the issue and meet your expectations. With kind regards, Richting
In het verleden heel fijn geholpen.
Beste Jos, Wat een mooie score! We zijn blij te horen dat u altijd goed geholpen bent, zowel nu als in het verleden. Dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting is goed voor de werknemer, niet voor de werkgever.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw casemanager heeft telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met uw casemanager. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Volgens de overheid dit en regels dat. Terwijl je als ondernemer met de rug naar de muur staat en er geen verstand van hebt worden er dingen van je verwacht anders krijg je boete opgelegd. Heb hier gebruik van moeten maken maar de communicatie is nul, nul. Wanneer traject is af gelopen hoor je niks meer.
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij hechten veel waarde aan onze kernwaarden en handelen altijd conform de Wet verbetering poortwachter om de beste zorg en ondersteuning te bieden. Wij zouden graag de gelegenheid krijgen om dit verder met u te bespreken en te begrijpen waar wij verbeteringen kunnen aanbrengen. Wij zullen volgende week nogmaals proberen contact met u op te nemen.
Ben totaal niet te spreken over deze organisatie. Wordt niet aan afspraken gehouden en kunnen maar één ding en dat is jokken.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over organisatie. Uw onvrede is eerder besproken met uw casemanager en hij is hiervan op de hoogte. Mocht u uw ervaring nog eens willen bespreken met uw casemanager, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Eerder werd ik regelmatig gebeld door ons contactpersoon om te vragen naar de status van de ziekmeldingen, maar sinds we een andere hebben hoor ik nooit wat. Daarnaast vind ik ook dat de arboartsen weinig handvatten geven voor de reintegratie. Ze gaan maar een beetje mee met de werknemer en zijn erg afwachtend. Nu is dat bij sommige werknemers goed, maar bij andere niet.
Beste Iris, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. We vinden het belangrijk om te horen hoe u uw ervaring met onze dienstverlening is. Onlangs heeft uw casemanager contact met u opgenomen om uw zorgen te bespreken en duidelijkheid te scheppen over onze werkwijze en de wederzijdse verwachtingen. We hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Nette en lieve begeleiding. Misschien iets te lief en mag het iets strenger. Oppassen dat we niet te betuttelend worden. Verder nette begeleiding en aardige mensen.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback! We zijn blij te horen dat u de begeleiding van onze professionals als prettig ervaart. We nemen uw opmerking ter harte zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Adequate actie
Beste Marion, Dank voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij te horen dat u onze ondersteuning als goed ervaart. Indien u in de toekomst vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Heel overzichtelijk en duidelijke site.
Beste klant, Bedankt voor deze mooie score! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Indien u in de toekomst vragen heeft, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb alleen maar goede ervaringen door de goede informatievoorziening en de hulp die geboden wordt als ik daarom vraag. De medewerkers zijn vriendelijk en beschikken over de juiste kennis. Wij vertrouwen op een voortzetting van de fijne samenwerking.
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Richting! We zijn blij te horen dat u alleen maar goede ervaringen met onze professionals heeft gehad en dat u vertrouwt op hun kennis en expertise. We kijken er naar uit om onze samenwerking voort te zetten! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Een van mijn medewerkers is in de ziektewet maar ik hoor helemaal niets van richting . Zij zelf is wel 1 keer gebeld .
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat u onvrede ervaart. Uw casemanager heeft vandaag een telefonische afspraak met u gepland om uw zorgen te bespreken. Wij hopen hiermee uw onvrede weg te kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Als we nog een rechtstreeks telefoonnummer van de betrokken medewerker krijgen wordt de 9 een 10 Restaurant Bistro DE ZEEBODEM Wijk 1-67 8321EM Urk tel 0527683292 b.g.g. 0527683762
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en mooie score! Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven. U geeft aan graag een rechtstreeks telefoonnummer te willen ontvangen. Zou u contact willen opnemen met uw casemanager om deze vraag te bespreken? Uw casemanager kan dan kijken hoe we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
ik zoek me wezenloos op de site als ik in gelogd ben naar de zaken die ik moet hebben; erg onoverzichtelijk en onduidelijk welke stappen je moet doen en de mail die gestuurd worden als je bijv. controle moet doen zijn erg dwingend
Korte directie lijntjes, denken mee en helpen je verder! Fijn om mee samen te werken.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze directe communicatie en meedenkende aanpak waardeert. Het is fijn om te weten dat u onze samenwerking als positief ervaart. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting is een Arbodienst, die weinig tot geen actie onderneemt in geval er zieke werknemers zijn richting de werkgever. Je moet vooral zelf actie ondernemen om tot vorderingen te komen.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Na het telefonische contact met uw casemanager begrijpen we dat er ontevredenheid was over de communicatie en de voortgang van de behandeling van ziekmeldingen. Uw casemanager heeft nieuwe afspraken met u gemaakt om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. We hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Weinig verzuim , maar als er iets is dan wordt er snel contact gelegd.
Beste klant, Bedankt voor uw review! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle reacties en service. We waarderen uw vertrouwen in ons en uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Te veel om te benoemen
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij hechten veel waarde aan uw feedback en willen graag uw kant van het verhaal beter begrijpen. We hebben begrepen dat er meerdere malen telefonisch contact is geweest. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht via onze website in te dienen, zodat we uw onvrede op een passende manier kunnen behandelen. Groet, Het team van Richting
Prettig contact met Liesbeth
Beste klant, Bedankt voor het geven van deze mooie review! Fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. Wij zullen dit aan Liesbeth doorgeven! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb lang nagedacht "wat" moeten we met Richting, totdat je er mee te maken krijgt. Tijdens de 2 jaar ziek ziek zijn van een werkneemster heeft Richting ons op de enige juiste manier ondersteunt. Richting heeft 2 jaar lang haar betrokkenheid betoont en alle administratieve beslommeringen uit onze handen gehouden. onze ervaring met Richting is UNIEK te noemen.....het tegenovergestelde van het UWV APPLAUS voor Richting.....en niet een week, maand of een jaar....nee, de gehele 2 jaar van ondersteuning
Beste klant, Wat een mooie en bijzondere review, hartelijk dank daarvoor! We zijn blij om te horen dat u Richting als 'uniek' ervaart. Het doet ons goed te weten dat we u tijdens de twee jaar ziekte van uw medewerker zo hebben kunnen ondersteunen. Uw complimenten over de betrokkenheid van onze professionals waarderen we dan ook enorm. Met warme groet, Het team van Richting
betrouwbaar, goede afspraken, goede overleggen
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en de score van 10! We zijn blij te horen dat u onze begeleiding als betrouwbaar en goed georganiseerd ervaart. Uw positieve feedback waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Er word vrijwel direct gebeld zodra er een ziekmelding aangemeld wordt.
Beste klant, Dank voor het delen van uw ervaring met Richting! Fijn om te horen dat er tevreden bent over het snelle schakelen met onze professionals. Indien u vragen heeft, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Doordat er direct contact is met de vriendelijke case manager die zeer goed op de hoogte is, is een traject heel goed te volgen en krijgen we perfect advies. Heel fijn dat dit zo snel en duidelijk gaat.
Beste Iris, We zijn ontzettend blij met deze score! Fijn dat u direct contact heeft met uw casemanager zodat er snel geschakeld kan worden én natuurlijk dat u haar als vriendelijk ervaart. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Je hoopt als ondernemer geholpen te worden, maar dat is totaal niet het geval. Zeggen dat ze arbo-arts inzetten, maar blijkt achteraf ondersteuner te zijn. Daar kom je dan pas later achter....
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Uw casemanager heeft geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar helaas zonder succes. Daarom sturen wij u een e-mail met het verzoek om een telefonische afspraak in te plannen. Wij willen uw ervaring graag bespreken en samen tot een passende oplossing komen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.