geen contact mee te krijgen om telefonisch zaken toe te lichten en te vragen.
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat we langs elkaar heen hebben gebeld. Na het gesprek met je casemanager begrijpen we je zorgen beter. Zoals besproken streven we er altijd naar om te handelen vanuit onze kernwaarden en kun je altijd contact met ons opnemen als je daar behoefte aan hebt! Groet, Het team van Richting
De keren dat ik contact heb gehad met Richting zijn prettig geweest. Ervaren consulenten en snelle actie. Zeer fijn!
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u prettig contact heeft gehad met ons onze professionals en tevreden bent over hun expertise. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Moet steeds inloggen wat niet gaat helpen doen ze niet aleen facturen sturen
Wij hebben niet vaak met ziekte te maken en gelukkig zijn onze medewerkers niet lang ziek, maar wat ik mee heb gekregen van de service van Richting is deze top! Je krijgt goede begeleiding bij zieke medewerkers.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat u positief bent over onze dienstverlening, ook al heeft u hier nog niet veel ervaring mee. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Mocht u in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
-
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw review, ook al heeft u nog niet veel ervaring met Richting. We zijn blij dat u tot nu toe positief bent over onze dienstverlening. Als u in de toekomst vragen heeft of meer ondersteuning nodig heeft, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Wat gaat goed: -snel contact met casemanager -snel contact met zieke medewerker -Verbetering Poortwachter wordt goed gevolgd en op tijd aan Werkgever doorgegeven. Wat kan beter: -casemanager houdt zich vast aan richtlijnen, weinig flexibiliteit hier omheen. Belerend naar zieke medewerkers en werkgever. In sommige gevallen terecht (wet moet nu eenmaal worden gevolgd, maar soms mag je ook als mens meedenken). -bedrijfsarts die ALLE integratieplannen met dezelfde voorzichtigheid opstart, ongeacht de oorzaak van verzuim. Groot gemis dat er GEEN contact is met werkgever. Zelfs als zieke werknemers eerder willen integreren, worden ze afgeremd. Er is niks mis met starten met halve dagen IN de bezetting. Ophouden met dat gepamper en meedenken om de economie draaiend te houden!!!!! Niet voor niets hoor je overal ineens zieke medewerkers die 2 jaar ziek zijn, en dan "ineens" weer hersteld.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Uw casemanager heeft inmiddels contact met u opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Wij hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Feedback helpt ons om onze dienstverlening continu te verbeteren. Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Vriendelijk en snel opgepakt. Wat opvalt is dat een reguliere afspraak altijd 5 tot 6 weken duurt. In dit geval was er ineens direct tijd. Daarover heb ik mijn verbazing uitgesproken. Door ziekte van de bedrijfsarts kon de afspraak met onze medewerker niet doorgaan. Een vervolg afspraak is gepland en blijkt precies binnen de eigen risico termijn van de verzekeraar te passen. Dat is opvallend. We hebben als werkgever veel informatie aangeleverd. Daar is door de bedrijfsarts niets mee gedaan terwijl dit voor de beoordeling juist van groot belang was. De bedrijfsarts heeft mij pas NA de afspraak met onze medewerkers gebeld en was toen al overtuigd van een heel ander standpunt door onze medewerker. (hij gaf ook toe dat hij de stukken niet goed had gelezen). Hij concludeert een arbeidsconflict. Als hij de stukken had gelezen had hij door kunnen en moeten vragen over de gezondheidssituatie van onze medewerker. Niet alleen over het werk maar ook over zijn prive situatie (die alles behalve fijn is). Kortom de bedrijfsarts was niet voorbereid. Wij zijn van mening dat er GEEN arbeidsconflict is maar een verschil van inzicht waarbij de standpunten en de reactie en het gedrag van de medewerker, die voortdurend bij ons heeft aangegeven overbelast te zijn, niet voldoende zijn onderzocht. Richting neemt dit standpunt over zonder kritische houding en ondanks dat ik mijn bovenstaand standpunt heb gedeeld met de case manager. Het heeft er alle schijn van de het belang van de verzekeraar (niet te hoeven uitbetalen) voorrang heeft gekregen. Mijn andere bedrijven zijn aangesloten bij bij een andere arbodienst. Ik ga zeker nadenken over een maatschappij onafhankelijke arbodienst.
Wij zijn goed begeleid, en voor vragen kon ik altijd terecht bij onze case manager.
Beste Sylvia, Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat uw casemanager voor u klaar staat wanneer dat nodig is. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Dankbaar voor jullie support tijdens een moeilijke periode en jullie vakkennis en ondersteuning.
Beste Margriet, We zijn blij om te lezen dat u Richting als ondersteunend, begripvol en professioneel ervaart! Fijn om te horen dat de expertise en steun van onze professionals u in een moeilijke periode hebben geholpen. Dat is waar we het voor doen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting is een bedrijf waarbij de medewerkers goed met je mee denken en passend advies geven mbt zieke werknemers
Beste klant, Fijn om te horen dat u onze dienstverlening als prettig ervaart. We zijn erg blij met deze mooie score! Onze professionals denken graag met u mee en ondersteunen u graag wanneer u vragen heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Al enige jaren zijn wij een tevreden klant van Arbodienst Richting. Fijn dat jullie er zijn voor het MKB.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie review en de score van 9! We zijn blij dat u al jaren tevreden bent met onze dienstverlening en dat we het MKB kunnen ondersteunen. Uw feedback en aanbeveling waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Adequate oplossingen en meedenken met zowel werknemer als werkgever.
Beste klant, Bedankt voor uw positieve review! Het is fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft met Richting. We streven er altijd naar om zowel de belangen van de medewerker als die van de werkgever te behartigen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
De structuur en de samenwerking met een casemanager zijn goed. Arbeidsdeskundig onderzoek wordt perfect uitgevoerd. Medewerkers krijgen voldoende (ruim) tijd op het spreekuur. De laatste jaren zijn we wel aan het worstelen met de bedrijfsarts(en) en daar zijn de ervaringen niet altijd naar wens. We krijgen daardoor te weinig handvaten om de re-integratie in lastige gevallen vorm te geven.
Beste Margot, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u Richting als een van de betere arbodiensten ziet. Uw casemanager heeft contact met u opgenomen om uw feedback te bespreken. Mocht u telefonisch contact hierover willen hebben, dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Geen enkele keer heeft Richting positieve invloed gehad op het welzijn of beter worden van onze medewerkers. Het is slechts inplannen van (te weinig) gesprekken met bedrijfsarts en ons erop wijzen dat we de formulieren moeten invullen. Kan ik zelf ook wel.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Uw casemanager neemt volgende week contact met u op om uw onvrede te bespreken. Groet, Het team van Richting
Ik heb sinds dat ik mijn medewerkers heb ondergebracht bij Richting, heb ik nog nooit gebruik hoeven te maken van hun diensten. Dus ik heb niet echt ervaring hiermee gelukkig.
Beste klant, Bedankt voor de mooie score van een 8! Het is goed om te horen dat u ons als deskundig beschouwt, zelfs zonder gebruik te hebben hoeven maken van onze dienstverlening. We zijn blij dat alles soepel verloopt voor u en uw medewerkers. Mocht u in de toekomst toch onze hulp nodig hebben, staan we uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
ondersteund indien dat noodzakelijk is
Beste klant, Hartelijk dank voor de mooie review en score! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze ondersteuning. Groet, Het team van Richting
Met zowel de bedrijfspsycholoog als de casemanager heb ik positieve ervaringen. Het was prettig om mijn verhaal te kunnen doen en te ervaren dat er op een realistische manier naar de klacht en de herstelperiode werd gekeken. Ik heb daar veel baat bij gehad.
Beste Paulien, Wat fijn om te lezen dat je onze begeleiding zo prettig ervaart! Dit is ook waar Richting voor staat. Bedankt voor je mooie feedback. Groet, Sanne, jouw casemanager
Ingrid heeft bij ons de workshop 'invloed op werkdrukbeleving' verzorgd. Een goede workshop, gericht op onze organisatie met ruimte voor vragen uit de praktijk.
Fijn om te horen Annemieke! Blij dat ik jullie inzichten heb kunnen geven die verder kunnen helpen in het reduceren van de werkdrukbeleving van jullie medewerkers. Mochten er in de toekomst vragen zijn, dan weet je me te vinden! Groet, Ingrid
Erg fijn contact gehad. Geen druk gevoeld om weer te beginnen met werken. Werd zelfs eerder tegengehouden....ik wilde te snel van start gaan met te veel uren. Fijn dat er de handrem op gehouden werd anders zou ik des te sneller in mijn oude werk patroon vallen met de daarbij negatieve effecten.
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je het contact als prettig hebt ervaren en dat we je goed hebben kunnen begeleiden. We begrijpen dat het verleidelijk kan zijn om snel weer volledig aan de slag te gaan. Het is fijn om te horen dat onze aanpak je heeft geholpen. Veel succes en plezier in je werk!
Ik ben heel tevreden over de contacten van het afgelopen jaar. De gesprekken en adviezen hebben mij absoluut geholpen. Nogmaals dank hiervoor!
We zijn erg blij met deze mooie review! Fijn dat de gesprekken en adviezen u geholpen hebben en dat u tevreden bent over het contact met onze professionals. Daar doen we het voor!
Na enkele maanden van samenwerking met Richting is onze eerste ervaring heel positief. Hun expertise op het gebied van arbeidsgezondheid en veiligheid is zeer professioneel. Een heel professioneel team, actief casemanagement, korte lijnen en altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden, advies te geven en eventuele zorgen die we hebben snel en efficiënt aan te pakken. Het gemak waarmee we afspraken kunnen maken voor consultaties en diensten draagt bij aan onze positieve ervaring. Over het algemeen kan ik Richting van harte aanbevelen aan andere bedrijven die op zoek zijn naar deskundige ondersteuning op het gebied van arbeidsgezondheid en veiligheid. Hun toewijding aan nieuwe klanten, gecombineerd met de expertise, maken hen een waardevolle partner.
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft met Richting en onze professionals voor u klaar staan met hun deskundigheid en expertise. Wij kijken uit naar onze verdere samenwerking. Indien u vragen heeft, neem dan vooral contact met ons op!
Kordaat en krachtig optreden en ook oog voor de werkgever!!
Dat zijn mooie woorden! We zijn blij te horen dat tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd voor u klaar.
Met de vorige verzuimverzekeraar moest ik heel veel zelf contact houden. Met een zieke w.n. en drukke agenda is dat lastig. Verzuimverzekeraar Richting neemt mij veel uit handen, waardoor ik alleen voor het hoognodige (Wet Poortwachter) contact moet opnemen,
Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat onze professionals u ontzorgen. We waarderen uw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten. Mocht u vragen hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen.
Zeer goed bereikbaar Kundig advies Sneller dan verwacht Resultaat op terugdringen verzuim
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent over de bereikbaarheid van onze professionals en het advies dat zij geven. We blijven ons best doen om deze service te bieden. Voor toekomstige ondersteuning staan we uiteraard voor u klaar.
Sinds 2020 werk ik met veel plezier samen met de casemanagers van Richting, bij het uitvoeren van spoor 2 trajecten. Ik vind professionaliteit in het verzuim-vak een must en dat onderschrijven de casemanagers als geen ander. In hun werk kennen ze de werknemer, kijken ze mee naar de mogelijkheden van de werknemer en durven out-of-the-box te denken. De werknemer ervaart het spoor 2 daarmee als een samenwerking tussen mij, werkgever, de casemanager en bedrijfsarts. In onze samenwerking zijn de communicatielijnen kort en open, wat resulteert in succesvolle spoor 2 trajecten en een tevreden werkgever en werknemer.
Wat een onwijs mooie review! We vinden het fijn te horen dat u prettig samenwerkt met onze casemanagers en de andere professionals. Uw tevredenheid als werkgever, en die van uw medewerkers, staat bij ons voorop. Bedankt voor uw vertrouwen in onze diensten en we kijken uit naar de voortzetting van onze prettige samenwerking. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen!
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.