Richting ondersteunt onze organisatie goed en snel. Dorry de Jong geeft goed advies, pakt door en zorgt dat het geregeld wordt, wat er dan ook geregeld moet worden. Zeker voor een beginnende organisatie met weinig ervaring is Richting al meerdere keren onze steun geweest. Soms zijn ze zó druk dat er vergeten wordt terug te bellen of iets door te geven. Dat is het enige verbeterpunt.
Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn blij te horen dat uw casemanager altijd goed bereikbaar is en dat u een prettige samenwerking met haar heeft. We zullen dit compliment met haar delen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wij zijn echt blij met de begeleiding en hulp van Dorry de Jong. Zij staat ons steeds met woord en daad te hulp.
Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn blij te horen dat uw casemanager altijd goed bereikbaar is en dat u een prettige samenwerking met haar heeft. We zullen dit compliment met haar delen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Dorry de Jong begeleid ons vanuit Richting in verband met een langdurig zieke collega. Ze is altijd goed bereikbaar bij vragen en prettig in de omgang. Ze denkt goed mee en geeft ook ongevraagd advies in deze vaak complexe materie.
Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn blij te horen dat uw casemanager altijd goed bereikbaar is en dat u een prettige samenwerking met haar heeft. We zullen dit compliment met haar delen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Door Richting is er een goed gezondheidsonderzoek uitgevoerd. Vooraf door middel van de eenvoudig in te vullen vragenlijsten, tijdens het fysieke onderzoek door een gedegen begeleiding. En door middel van een onderbouwd en goed toegelicht gezondheidsadvies. Heel waardevol om jezelf regelmatig gezondheidskundig te laten onderzoeken.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij met deze mooie review! Fijn om te horen dat u het proces van het invullen van vragenlijsten en het onderzoek zelf soepel is verlopen en dat er goed advies is gegeven door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Goede en snelle begeleiding, fijn dat er 1 aanspreekpunt is.
Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn blij te horen dat u de begeleiding als goed en snel ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Dorry heeft mij altijd voorzien van de juiste adviezen en begeleiding.
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat uw casemanager u goed adviseert! Wij zullen dit compliment aan haar doorgeven. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Mijn ervaring met Richting is louter positief. Het maakt niet uit met welke contactpersoon ik te maken heb, ze zijn allemaal alert en kundig. Wat mij het meeste opvalt en wat ik persoonlijk zeer prettig vind, is het feit dat ze er bovenop zitten. Je kan nimmer te veel bellen. Op deze manier loopt het super goed. Mijn huidige contactpersoon is Dorry de Jong.
Als ik vragen heb of onduidelijkheden, als ik advies nodig heb of er is me iets niet duidelijk; ik bel Dorry de Jong. Zij geeft me altijd advies waar ik iets mee kan, waardoor ik de verzuimbegeleiding beter kan uitvoeren en aan alle regels rondom Poortwachter voldoe. Daarnaast is Dorry een bijzonder vriendelijke dame met humor en tijd voor de persoonlijke noot Zo zouden er meer moeten zijn.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij te horen dat u fijn contact heeft met uw casemanager, dat zij vriendelijk is en u verder helpt met uw vragen. Wij zullen dit compliment zeker aan haar doorgeven! Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Goede ervaringen. Lijnen zijn kort.
Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u goed contact heeft met uw casemanager en dat er snel geschakeld kan worden wanneer dat nodig is. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Het blijf een ding als je als ondernemer een personeelslid ziek is. En haar op moet vangen op de werkvloer en dan ook nog al de rompslomp er om heen. we blijven kapsters en geen kantoorklerk. en als je het dan probeert ligt de site er uit is het niet te versturen want het stuk is te groot
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. U casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om de situatie te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Staan open voor feedback over de dienstverlening, luisteren en passen zich aan. Dat resulteert in steeds betere dienstverlening.
Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij te horen dat we open staan voor feedback en een luisterend oor zijn wanneer dat nodig is. Fijn dat u de dienstverlening als steeds beter ervaart! Mocht u in de toekomst vragen, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Heb met Richting te doen gehad voor een medische keuring voor een certificering om te werken in het buitenland. Een afspraak is snel gemaakt, en kon daarna ook snel terecht bij een arts. Helder gesprek, en een duidelijke voorbereiding in een online portaal. Na de keuring ook snel het benodigd document in handen, zoals gehoopt. Al met al een fijne keuring met snelle en goede afloop.
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review! Bedankt dat u de tijd wilde nemen om deze te schrijven. Wij vinden het fijn om te horen dat u dat er snel geschakeld door onze professionals en dat u een fijn gesprek heeft gehad met de bedrijfsarts. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Ervaring met Casemanager is erg prettig, ook als er technische ondersteuning nodig is worden wij altijd snel en goed geholpen.
Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn blij te horen dat u prettig contact heeft met uw casemanager en dat u snel geholpen wordt door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
In het verleden veel problemen gehad met personeel en jullie hebben mij daar goed mee geholpen.
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Prima, prettig en goed contact een onze contactpersoon. Goed bereikbaar.
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn om te horen dat u prettig en goed contact heeft met de professional. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Bedrijfsartsen gaan te vaak af op alleen het verhaal van de medewerker en geven dan een advies. Slecht bereikbaar, worden nooit teruggebeld.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en dat u ons moeilijk kan bereiken. Wij luisteren graag naar uw verhaal om deze situatie te bespreken. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan horen wij het graag.
Er wordt consequent en duidelijk gecommuniceerd. Ook is Richting integer in de rol die zij vervult, waarbij zorgvuldig wordt omgegaan met de belangen van zowel de werknemer als de werkgever.
Heb een heel goed contact met Maarten Hendriks
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u goed contact heeft met een van onze professionals. Wij zullen dit zeker aan hem doorgeven. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Het portaal is duidelijk en overzichtelijk. Misschien het stukje waar jezelf een stukje informatie kunt achterlaten over de "zieke" mag wat mij betreft groter. De arbodienst was van ouds her op de hand van de werkgever, nu meer op de hand van de werknemer (in sommige gevallen te). Wij hebben 2 voorbeelden hierin waar het echt anders had moeten gaan. De werkgevers kent zijn medewerkers, ziet hen elke dag of veel vaker dan de Arboarts. Volledig afgaan de werknemer zou moeten kunnen, maar als de werkgever gaat aangeven dat zaken vreemd zijn in wat wordt gezegd aan de werkgever vs de Arboarts moet hier toch echt een lampje gaan branden en actie worden ondernomen. Achterliggende verhalen.
Nog geen hulp nodig gehad
Bedankt voor het delen van uw review. U geeft aan nog geen hulp nodig te hebben gehad. Dat is natuurlijk fijn voor u als werkgever! Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben of vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
nvt
Hartelijk dank voor het delen van uw review. U geeft aan dat er nog geen sprake is geweest van langdurig verzuim. Dat is erg fijn voor u als werkgever! Mocht u in de toekomst vragen hebben, dan staan wij altijd klaar om u te helpen.
Buiten het fijne contact met Dani Vermeer ben ik eigenlijk niet tevreden met Richting. Er worden fouten gemaakt, verschillende artsen hebben verschillende adviezen voor dezelfde medewerker wat ons in vervelende juridische positie brengt. Bezoeken inplannen duurt lang en opvolging ook. Soms moet ik wel 2 weken wachten op een advies na een consult.
Hartelijk dank voor het delen van uw review. We vinden het fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager fijn vindt! U geeft aan dat er fouten gemaakt worden, verschillende adviezen gegeven worden en dat u lang moet wachten op een consult. Graag luisteren wij naar uw verhaal. Uw casemanager zal morgen telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken. Wij kijken graag met u naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
I am grateful for the assistance of our case manager to guide me through the process as it is not something i am used to being based in the UK. I am kept up to date at all stages and informed when i need to take any action.
Thank you for your positive review! It's good to hear that your casemanager guide you through the process and that we stay in touch when you need to take action. If you have any further questions, please feel free to contact us, and we will be happy to assist you.
een aantal jaren geleden goed geholpen
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn dat u goed geholpen bent door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Bij de andere bedrijven (Van Muijen Betonbouw en Van Muijen Betonbouw Oost) goede ervaringen met Richting.
Dank voor het delen van uw review. U geeft aan nog weinig ervaring te hebben met Richting als arbodienstverlener. Mocht u in de toekomst vragen hebben of kunnen wij u ergens mee helpen, staan wij altijd voor u klaar!
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.