Goede afspraken en prettige samenwerking met de casemanager!
Wat een mooie beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u de samenwerking met uw casemanager als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Als ze je kunnen helpen doen ze dat ik heb 50 jaar de zaak en nog nooit een ziek melding gehad dus dit was voor mij helemaal nieuw en ik stond er helemaal alleen voor
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review! Fijn om te horen dat u nog nooit een ziekmelding heeft gehad. Wij kunnen ons voorstellen dat de arbodienstverlening nieuw voor u is wanneer u hier nog niet mee te maken heeft gehad. Mocht u toch vragen hebben in de toekomst, kunt u deze altijd aan ons stellen. Wij helpen u graag verder!
De contactpersoon bij Richting, Lolita Brouwer, handelt zeer adequaat en is zeer professioneel. Ik wil haar bij deze (nogmaals) een groot compliment geven
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat u positief bent over uw casemanager. Wij zullen deze positieve review met haar delen! Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Het programma werkt heel erg gemakkelijk. Het is zeer overzichtelijk.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Fijn om te horen dat u het programma als overzichtelijk en duidelijk ervaart. Mocht u in de toekomst hier vragen over hebben of over andere zaken, staan wij altijd voor u klaar.
Heb bijna geen ziekte
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Natuurlijk erg fijn dat u als werkgever weinig te maken heeft gehad met ziekte in uw organisatie. Mocht u in de toekomst vragen hebben of gebruik maken van onze dienstverlening, staan wij uiteraard voor u klaar!
Goed bereikbaar, accurate dienstverlening, geen klachten.
Bedankt voor het delen van deze mooie sterrenwaardering! Goed om te horen dat u goed contact heeft met onze professionals en dat zij accuraat en deskundig handelen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Goede en bruikbare ondersteuning
Wat een mooie sterrenwaardering! We vinden het fijn om te horen dat u de ondersteuning van onze professionals als goed ervaart. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
In mijn bedrijf werken twee mensen fulltime. t.w. een medewerker en ik zelf. Als de medewerker zich ziek meldt, komt er onverwachts heel veel op mijn schouders terecht. Ik vind dat een ziekmelding dan zonder veel moeite gedaan moet kunnen worden. Echter ik stuit hier op een tijdrovende klus, die ik zelfs niet altijd dezelfde dag afgerond krijg (en er zelfs soms maar van afzie, in de hoop dat de hersteldatum binnen de wachtdagen gaat vallen). Ik heb te maken met meerdere partijen, t.w.: Richting, Xpert suite, AON en Nedasco. Wie is wie ? Wat doen ze voor me ? Hoe zijn ze bereikbaar ? Deze noodkreet heb ik al meerdere keren geuit. Er word me dan wel uiteindelijk in een persoonlijk contact (bv. een telefonisch gesprek) een shortcut aangereikt, die ik in geval van nood, als het echt niet lukt om een melding te doen, kan gebruiken. Die shortcut omschrijf ik op papier zorgvuldig en bewaar ik bij mijn verzekeringspapieren. Bij de volgende ziekmelding (doorgaans geruime tijd later) blijkt deze shortcut meestal niet meer te werken, doordat er binnen een organisatie dingen zijn veranderd. Dat blijkt dan ook weer een doodlopende weg te zijn ! Ik heb een 21-paginagrootte "Handleiding Xpert Suite" uitgeprint. In mijn vrije tijd heb ik me daarin verdiept, maar ook daar begrijp ik niet veel van. In ieder geval helpt dat mij ook niet verder. Omdat het hele systeem rond deze verzekeringspolis erg klantonvriendelijk is en Richting ook niets doet om hier verbetering in aan te brengen, is mijn beoordeling de laagst mogelijke. Met vriendelijke groet, Piet van den Brink (ik ben geen robot)
Vind de site te ingewikkeld je moet heel lang zoeken naar berichten die men moet invullen ook de hele opzet vind ik niet echt handig
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. U geeft aan het systeem niet erg handig te vinden. Uw casemanager heeft gisteren telefonisch contact met u opgenomen hierover. Zoals afgesproken, staat uw casemanager altijd klaar om u door het systeem te begeleiden. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
.
Hartelijk dank voor deze mooie sterrenwaardering! Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik heb nu tot twee keer toe meegemaakt dat een jonge medewerker langdurig thuis zat met psychische vage klachten. Na een tijd thuis zitten weer geleidelijk aan het werk en vervolgens zeggen ze hun baan op. Beginnen voor hun zelf (kapster) dan hoor je van klanten dat de betreffende persoon voor haar zelf is begonnen als kapster en haar klanten benaderd heeft om bij haar te komen en dat ze achteraf helemaal niet ziek is geweest. of ze beginnen vrolijk aan een nieuwe baan en er is niks meer aan de hand. Deze twee voorbeelden zijn ons overkomen keer op keer bij een arbo arts in opleiding geweest had wel wat dieper op in mogen gaan en vervolgens mag je als werkgever niks weten. erg frustrerend!!
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. U geeft aan dat het vrij lang duurt wanneer er actie ondernomen wordt vanuit Richting. Wij vinden het vervelend dat u dit zo ervaart. Wij zouden de situatie graag met u bespreken om te kijken naar een passende oplossing. Uw casemanager zal deze week nog telefonisch contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik heb 2,5 gebeld met het verzoek contact met mij op te nemen over een medewerker die zich mogelijk ziek wilde gaan melden op psychische gronden. Ik ben nog steeds niet teruggebeld en heb toen zelf maar een ander bedrijf in de arm genomen om het probleem met de medewerker op te lossen.
Goed
Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn dat u de samenwerking als goed ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Fijne mensen die je goed begeleiden
Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn blij om te horen dat u de samenwerking als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd voor u klaar om te helpen.
Heb de dames op dit moment gelukkig minder nodig Maar kan altijd bellen Zijn en een luisterend oor Maar proberen ook met je mee te denken En oplossingen te zoeken
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat onze professionals voor u klaar staan waar nodig. Wij denken graag met u mee. U geeft aan de professionals nu minder nodig te hebben, maar mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen!
Onpersoonlijk benadering doormiddel van chatbot. Iets meer menselijkheid is wenselijk. Geen chatbot
Stom gelul over oplegde protocollen
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij nemen graag contact met u op om uw onvrede te bespreken. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om naar uw verhaal te luisteren en op zoek te gaan naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Mijn Casemanager was acuut, vriendelijk en behulpzaam. Dat is was een goede ervaring omdat er jaren geen uitval was dus ik als kersverse ondernemer sprong in een geheel nieuw veld .
Hartelijk dank voor deze positieve review! Fijn om te horen dat uw casemanager vriendelijk en goed heeft geholpen. Wij kunnen ons voorstellen dat de arbodienstverlening nieuw voor u is wanneer u hier weinig te maken mee heeft gehad. Daarom vinden we het prettig om te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren. Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Doordat ik druk ben wil ik nog weleens wat vergeten, Richting helpt mij om mij er aan te herinneren. Gelukkig heb ik nog niet veel gebruik hoeven maken van de arbodienst maar ik weet zeker dat, als het nodig moest zijn, er goed gehandeld wordt.
Wauw wat een mooie review! We vinden het fijn om te horen dat u vertrouwen heeft in Richting en dat we goed zullen handelen wanneer dat nodig is. Ons doel is om kwalitatief goede dienstverlening te bieden. Mocht u in de toekomst vragen hebben of gebruik maken van onze dienstverlening, staan wij altijd voor u klaar.
Ik mail vaak, krijg geen reactie. Papieren komen niet. Geen antwoord op mijn vragen. Geven fouten toe >> wordt dan nog steeds niet opgepakt
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat u de communicatie met onze professionals als matig ervaart. Uw casemanager zal begin volgende week telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Elke keer een andere casemanager, medewerkers zijn zeer negatief over de arboarts,ik vind het vreselijk hoe deze medewerkers soms bejegend worden. Kunnen ze en wij niks mee. Bv alleen over zichzelf praten. Als de vervolgafspraak wordt gemaakt zien medewerkers dit als richtlijn dat ze in ieder geval tot die datum ziek zijn. Wat fijn is dat de afspraken bv plan van aanpak e.d. voor je bijgehouden worden wanneer je wat moet doen.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze professionals. Graag luisteren we naar uw verhaal en zoeken we naar een passende oplossing. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
MIjn ervaring is dat we opzich goed worden begeleid bij ziekmeldingen. Het vervelende is wel dat er vaak wisseling is welke casemanager je hebt, dat lijkt mij prettiger als dat altijd dezelfde is.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. U geeft aan dat er vaak wisseling is in onze casemanagers. Wij kunnen ons voorstellen dat u dit als niet prettig ervaart. Uw casemanager heeft zojuist telefonisch contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en een passende oplossing te zoeken voor uw verdere vragen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Als organisatie heb ik een vaste contactpersoon, waarmee ik waar nodig contact mee heb. Dat verloopt op een prettige manier.
Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze ondersteuning, de korte lijnen en het prettige contact met onze professionals. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Fijne communicatie met personen die weten waar ze het over hebben.
Wat een mooie sterrenwaardering! We vinden het fijn om te horen dat u de samenwerking als fijn ervaart en dat onze professionals de juiste kennis en expertise in huis hebben. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen.
Zeer betrokken. Snelle reactie en goed advies.
Bedankt voor uw positieve review. We vinden het fijn om te horen dat onze professionals betrokken zijn en u de samenwerking als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd bij ons terecht!
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.