Filters

9

Goede samenwerking

Goede afspraken en prettige samenwerking met de casemanager!

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Als ze je kunnen helpen doen ze dat ik heb 50 jaar de zaak en nog nooit een ziek melding gehad dus dit was voor mij helemaal nieuw en ik stond er helemaal alleen voor

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

De contactpersoon bij Richting, Lolita Brouwer, handelt zeer adequaat en is zeer professioneel. Ik wil haar bij deze (nogmaals) een groot compliment geven

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en overzichtelijk

Het programma werkt heel erg gemakkelijk. Het is zeer overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen ziekte

Heb bijna geen ziekte

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig en accuraat

Goed bereikbaar, accurate dienstverlening, geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede en bruikbare ondersteuning

  • Aanbevelen? Ja
1

Het is voor mij altijd een drama om een ziekmelding te doen.

In mijn bedrijf werken twee mensen fulltime. t.w. een medewerker en ik zelf. Als de medewerker zich ziek meldt, komt er onverwachts heel veel op mijn schouders terecht. Ik vind dat een ziekmelding dan zonder veel moeite gedaan moet kunnen worden. Echter ik stuit hier op een tijdrovende klus, die ik zelfs niet altijd dezelfde dag afgerond krijg (en er zelfs soms maar van afzie, in de hoop dat de hersteldatum binnen de wachtdagen gaat vallen). Ik heb te maken met meerdere partijen, t.w.: Richting, Xpert suite, AON en Nedasco. Wie is wie ? Wat doen ze voor me ? Hoe zijn ze bereikbaar ? Deze noodkreet heb ik al meerdere keren geuit. Er word me dan wel uiteindelijk in een persoonlijk contact (bv. een telefonisch gesprek) een shortcut aangereikt, die ik in geval van nood, als het echt niet lukt om een melding te doen, kan gebruiken. Die shortcut omschrijf ik op papier zorgvuldig en bewaar ik bij mijn verzekeringspapieren. Bij de volgende ziekmelding (doorgaans geruime tijd later) blijkt deze shortcut meestal niet meer te werken, doordat er binnen een organisatie dingen zijn veranderd. Dat blijkt dan ook weer een doodlopende weg te zijn ! Ik heb een 21-paginagrootte "Handleiding Xpert Suite" uitgeprint. In mijn vrije tijd heb ik me daarin verdiept, maar ook daar begrijp ik niet veel van. In ieder geval helpt dat mij ook niet verder. Omdat het hele systeem rond deze verzekeringspolis erg klantonvriendelijk is en Richting ook niets doet om hier verbetering in aan te brengen, is mijn beoordeling de laagst mogelijke. Met vriendelijke groet, Piet van den Brink (ik ben geen robot)

  • Aanbevelen? Nee
5

Richting doet het goed alleen de Site is niets

Vind de site te ingewikkeld je moet heel lang zoeken naar berichten die men moet invullen ook de hele opzet vind ik niet echt handig

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed

.

  • Aanbevelen? Ja
5

Duurt vrij lang voordat er echte actie ondernomen wordt. Afgestudeerde arbo artsen in zetten.

Ik heb nu tot twee keer toe meegemaakt dat een jonge medewerker langdurig thuis zat met psychische vage klachten. Na een tijd thuis zitten weer geleidelijk aan het werk en vervolgens zeggen ze hun baan op. Beginnen voor hun zelf (kapster) dan hoor je van klanten dat de betreffende persoon voor haar zelf is begonnen als kapster en haar klanten benaderd heeft om bij haar te komen en dat ze achteraf helemaal niet ziek is geweest. of ze beginnen vrolijk aan een nieuwe baan en er is niks meer aan de hand. Deze twee voorbeelden zijn ons overkomen keer op keer bij een arbo arts in opleiding geweest had wel wat dieper op in mogen gaan en vervolgens mag je als werkgever niks weten. erg frustrerend!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb 2,5 jaar geleden gebeld en moet nu nog teruggebeld worden

Ik heb 2,5 gebeld met het verzoek contact met mij op te nemen over een medewerker die zich mogelijk ziek wilde gaan melden op psychische gronden. Ik ben nog steeds niet teruggebeld en heb toen zelf maar een ander bedrijf in de arm genomen om het probleem met de medewerker op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Veijne

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige samenwerking

Fijne mensen die je goed begeleiden

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ervaring

Heb de dames op dit moment gelukkig minder nodig Maar kan altijd bellen Zijn en een luisterend oor Maar proberen ook met je mee te denken En oplossingen te zoeken

  • Aanbevelen? Ja
6

Heb niets met chatbot

Onpersoonlijk benadering doormiddel van chatbot. Iets meer menselijkheid is wenselijk. Geen chatbot

  • Aanbevelen? Nee
1

Allemaal onzin

Stom gelul over oplegde protocollen

  • Aanbevelen? Nee
9

Accuraat en vriendelijk .

Mijn Casemanager was acuut, vriendelijk en behulpzaam. Dat is was een goede ervaring omdat er jaren geen uitval was dus ik als kersverse ondernemer sprong in een geheel nieuw veld .

  • Aanbevelen? Ja
10

prettige, duidelijke en vlotte communicatie

Doordat ik druk ben wil ik nog weleens wat vergeten, Richting helpt mij om mij er aan te herinneren. Gelukkig heb ik nog niet veel gebruik hoeven maken van de arbodienst maar ik weet zeker dat, als het nodig moest zijn, er goed gehandeld wordt.

  • Aanbevelen? Ja
3

Matige communicatie

Ik mail vaak, krijg geen reactie. Papieren komen niet. Geen antwoord op mijn vragen. Geven fouten toe >> wordt dan nog steeds niet opgepakt

  • Aanbevelen? Nee
4

Weinig betrokkenheid bij de werkgever teveel bij de medewerker

Elke keer een andere casemanager, medewerkers zijn zeer negatief over de arboarts,ik vind het vreselijk hoe deze medewerkers soms bejegend worden. Kunnen ze en wij niks mee. Bv alleen over zichzelf praten. Als de vervolgafspraak wordt gemaakt zien medewerkers dit als richtlijn dat ze in ieder geval tot die datum ziek zijn. Wat fijn is dat de afspraken bv plan van aanpak e.d. voor je bijgehouden worden wanneer je wat moet doen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Je word over het algemeen goed geholpen alleen een steeds wisselende casemanager is vervelend

MIjn ervaring is dat we opzich goed worden begeleid bij ziekmeldingen. Het vervelende is wel dat er vaak wisseling is welke casemanager je hebt, dat lijkt mij prettiger als dat altijd dezelfde is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ondersteuning, korte lijnen en prettig contact!

Als organisatie heb ik een vaste contactpersoon, waarmee ik waar nodig contact mee heb. Dat verloopt op een prettige manier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Fijne communicatie met personen die weten waar ze het over hebben.

  • Aanbevelen? Ja
8

De casemanager zit er boven op.

Zeer betrokken. Snelle reactie en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bijster 11

4817 HZ Breda

076 52 301 46

[email protected]

Over Richting

Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.