Fantastisch gedaan.

Hele vriendelijke en professionele vakmensen! Vloer binnen 2 uur geïsoleerd. Ze werken schoon en netjes. Erg tevreden met het resultaat.

Snel en vriendelijk geholpen

Eerst is iemand langs gekomen voor inspectie van de kruipruimte om me goed te kunnen adviseren over welk isolatiemateriaal de beste keuze is. Het aanbrengen zelf was ook heel snel geregeld. Ik ben van tevoren gebeld met een tijdsinschatting. De isolatie is aangebracht en alles is ook weer netjes achtergelaten.

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Snelle communicatie, komen op tijd, klus snel geklaard.

Vanaf fase offerte tot aan isoleren duidelijke en snelle communicatie. Kwamen op afgesproken tijd (week daarvoor nog een mail met laatste instructies). Zijn kleine 2 uur bezig geweest met isoleren van 69m2 vloer. (spuiten)

• Wie is uw isolatie installateur Justin

Positief team, die fiksten wat ik niet verwacht had.

Heb de betonvloer van mijn huis laten inspuiten met soudafoam SPF W11 gesloten cel. Heel bewust gekozen voor vloerisolatie en niet voor bodemisolatie vanwege de hoge isolatie waarde. Waar andere aanbieders afhaakten, vanwege de hoge grondwaterstand en het onder de fundering door moeten, hebben de mannen van Isoguard het wel gedaan. Door een gat onder de fundering, met de rug door het water, en in een kruimruimte die net aan de minimale eisen voordeed, hebben ze zonder mopperen de klus op positieve wijze geklaard. Wel wat moddersporen in de gang, maar als ik zag hoe de spuiter als een 'monster' uit het gat kwam, hebben ze het keurig gedaan.

• Wie is uw isolatie installateur N.v.t.

Goede communicatie en snel gewerkt

Duidelijk in de verwachtingen en communicatie over de duur en uitvoering van de werkzaamheden. Aardige jongens ook.

• Wie is uw isolatie installateur Stephan

Vriendelijke werklui die goed hun werk doen

Er waren wat problemen om de vloer isolatie te doen (meer vocht dan verwacht) waar team niks aan kon doen - bij 3rde bezoek is het gelukt. Paar kleine misverstanden werden netjes opgepakt en opgelost. Hele vriendelijke lui die snel doorwerken.

• Wie is uw isolatie installateur Stephan

Dikke prima

Na dat het de eerste keer te nat was rechtstreeks geschakeld met de hoofd uitvoerder dat ging soepel en snel netjes gewerkt prima gedaan mannen.

Professioneel en netjes

Alles precies zoals afgesproken. Communicatie prima.

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Prima werk afgeleverd binnen afgesproken tijd

Op een maandag in maart 2024 kwamen twee mannen van Isoguard bij ons het dak isoleren aan de binnenzijde met Soudal Foam. Alles zo goed mogelijk afgeplakt door mij, maar de twee mannen brachten nog wat extra bescherming aan. Op vrijdag daaropvolgend kwam een vakman langs om het dak af te timmeren met gipsplaten. Hij kon de klus niet helemaal afkrijgen die vrijdag en is op zijn vrije dag (zaterdag) teruggekomen om het werk af te maken. Eindresultaat mag er wezen.

Prima jongens

Netjes gedaan

Super vriendelijke gasten. Professioneel gedaan

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Goede uitvoering en vriendelijk personeel

Aan te raden

Perfecte uitvoering

Leuke en hardwerkende mensen

Vriendelijk en kundig

De eerste keer was de kruipruimte te vochtig, na het plaatsen van ventilatoren kon het isoleren na twee weken toch doorgaan. We zijn heel tevreden, goed dat ze de eerste keer aangaven dat het niet kon en dat ze zonder extra kosten twee weken later zijn terug gekomen.

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Zeer vriendelijke en hulpvaardige monteurs

Zie boven

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Offerte aanvraag is snel opgepakt. Nauw contact. Geen callcenter. Afspraak snel ingepland na een thuisbezoek. Afspraak helaas tot 2x toe af moeten zeggen door ziekenhuisopnames van mijn vader en daarna mijn zoontje. Alles is binnen no time opgepakt en ingepland. Dag van isolatie verliep soepel snel en heel prettig. 2x contact gehad met aangeven wanneer de harde werkers voor de deur zouden staan. Dat was erg prettig. 3 man sterk, vriendelijk, behulpzaam, communicatie verliep goed. Zeer tevreden met het resultaat. Dank is groot. Nu kan de oudste dochter genieten van haar zolderkamer.

Pleasant

Team explain all in details, worked very efficiently, very polite.

Ervaring is uitstekend

Tim en zijn team heeft goed werk verricht. Tevens denkt Tim goed met de klant mee.. toppers Tim, Glenn, Stephen.

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Dak en vloer laten isoleren. Alles is top gedaan

• Wie is uw isolatie installateur N.v.t.

Professionele mensen en heel vriendelijk

10 min voor aankomst gaven de mannen even een telefoontje dat ze er aankwamen, zeer vriendelijk en een professioneel bedrijf

Perfect , super verlopen

Aardige gasten goeie service , en super snel gegaan

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Isolatie is allemaal goed verlopen. Ik vind het wel een zooitje op zolder na de isolatie.

Prima werk

Vanaf offerte tot werkzaamheden goede service 1 contact die alle afspraken coordineerd

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Het gaat allemaal vrij snel.

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Nette jongens het zag er allemaal professioneel uit

Vloer geïsoleerd zeer professioneel gedaan ben ook zeer tevreden

Keienbergweg 81

1101 GE Amsterdam