Professionele en service gerichte mensen

De isolatie en ook ventilatie openingen zijn adequaat en snel aan gebracht. Prima service

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Super leuke ervaren mannen. Werken perfect en leggen het netjes uit. Het was Tim met een collega

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Vandaag is de vloerisolatie gespoten, vriendelijke personeel en er werd ook een steekproefsgewijze controle van het kwaliteitskeurmerk uitgevoerd.

Supersnelle werkers.

Aardige en correcte mensen.

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Isoguard leverde ons een prachtig advies zonder er een klant aan over te houden!

Op onze vraag naar advisering betreffende spouwmuurisolatie verscheen een medewerker van Isoguard (de heer Wijnands)en bekeek de situatie. Al snel werd duidelijk dat spouwmuren isoleren niet de gewenste oplossing zou leveren. De deskundige onderzocht anderhalf uur het bouwkundige probleem, ging een adviesgesprek aan met zijn collega en vertrok met achterlating van een prachtig advies. Hij verwees naar bedrijven waar we ons heil moesten zoeken en heeft aan ons geen klant. Waar vind je nog zulke service!

Tim en Glenn

Erg aan te raden , goed werk

Prima werk geleverd!

Tim en Glenn hebben het prima gedaan! Werken netjes!

Keurig.

De vakmensen van Isoguard zijn erg netjes, behulpzaam en doen wat er in de begroting / offerte gesteld is.

Correcte adviseur!

Goed advies, geen verkooppraatjes! Vriendelijke en zeer kundige medewerkers. Volgende isolatie klus wat mij betreft weer bij Isoguard!! Top

Top geholpen

Top en snel geholpen door Tim en zijn collega. Waren lekker vroeg en hebben alles netjes achtergelaten.

Isoguard en communicatie

Volgens Isoguard staat de communicatie met de klant hoog in het vaandel. Ruim 6 weken zijn de spouwmuren bij ons geformuleerd. Na de pinbetaling zou ik meteen een betaalbewijs per mail ontvangen. Ook zou de subsidieaanvraag door hen geregeld worden….. Nu, 6 weken later, diverse telefoontjes en mailtjes later, hebben wij nog steeds niets ontvangen. De telefoniste verwijst mij eerst naar de spam box; ‘kijk daar maar eens goed in’ of ‘de administratie heeft het erg druk’. Ze blijven ernstig in gebreke en nu maar hopen dat die muren goed geïsoleerd zijn.

Super service

Ondanks dar het isoleren op dit moment niet mogelijk is, hebben we goede informatie en service gekregen bij een vrijblijvend gesprek. We houden jullie in onze gedachten voor de toekomst

Snel en professioneel

2 aardige mannen hadden de isolatie snel gedaan

• Wie is uw isolatie installateur Stephan

Vriendelijk, snel en kundig!

Prima ervaring. Goed advies, werken snel. Wij kunnen deze partij iedereen aanbevelen.

• Wie is uw isolatie installateur Stephan

Super netjes en werken volgens afspraak

Vriendelijk en efficiënt

Het kon op korte termijn worden geregeld. Vriendelijke personeel en kundig. Feedback: vooraf een heldere instructie wat betreft voorbereiding voor ons. Misschien als services snel een bezem door de zolder zodat de grootste hoeveelheid troep klaar ligt om opgeruimd te worden en het eindresultaat is dan ook beter zichtbaar.

Super goed geregeld!

Door een foute inschatting van mij zou de installatie van de isolatie niet door kunnen gaan omdat ze niet via mijn kruipruimte goed onder de vloer konden komen. Maar door een goed idee van de Heren hebben ze de buren gevraagd of ze via hun kruipruimte bij mij onder de vloer mochten om te isoleren en hebben ze ook gelijk bij de buren geïsoleerd die daar ook blij mee waren. Het kostte de mannen veel meer werk en tijd maar ze hebben zonder mopperen alles goed en netjes afgewerkt. Deze heren verdienen alle lof echt super bedankt!!!

• Wie is uw isolatie installateur Stephan

Onverwachts, vlug en super gedaan

Vandaag werd er bij de buurman geïsoleerd onder de vloer maar zijn kruipruimte bleek niet toegankelijk. Door het in oplossing kunnen denken van Stephan zijn ze bij mij terecht gekomen. De oplossing werd nog beter door meteen het voorstel te doen om dan ook bij ons te isoleren. Snel handelen en schakelen met het hoofdkantoor en nu, een paar uurtjes later, zijn zowel ons als de buren geïsoleerd. QPO Stephan!! Gr Miranda

Goeie jongens

• Wie is uw isolatie installateur Stephan

Duidelijke uitleg in het adviesgesprek en keurig en snel uitgevoerd door Stephan en Tim, heel vriendelijke uitvoerders.

• Wie is uw isolatie installateur Stephan

Super service en een mooie prijs

Super vriendelijk mannen. Eerst bodem isolatie geplaatst en daarna de vloer isolatie. Netjes gewerkt en netjes afgerond. Zeer tevreden over de prijs, super tevreden over de service!

• Wie is uw isolatie installateur Tim

Van intake tot oplevering van wat ervan mag verwachten!

Ik heb te maken gehad met 5 personen van Isoguard, die allemaal vriendelijk en voorkomend zijn. De uitvoering werd serieus genomen en deskundig uitgevoerd en keurig achtergelaten. Een aanrader voor iedereen.

• Wie is uw isolatie installateur Justin

Heel netjes en goed

Zeer nette jongens. Alles super geregeld en goed afgehandeld. Zeker een aanrader

Vriendelijke en professioneel uitgevoerd

Vandaag mijn kruipruimte laten isoleren door Isoquard. Snel en professioneel uitgevoerd. Daarbij nog eens vriendelijke mannen. Meer dan tevreden.

Vakkundig en vriendelijk personeel

Helaas bleek het advies en de offerte die daarop volgend is uitgebracht niet te kloppen. Maar super goed, vriendelijk en professioneel opgelost door het uitvoerende team. Beide mannen waren vriendelijk en kwamen met goed advies. Uitvoer netjes

Keienbergweg 81

1101 GE Amsterdam