Filters

10

Prima behandeling

Uitstekende behandeling door mevrouw de Graaff. Vriendelijk, attent en meelevend. Ben altijd nerveus voor een bezoek, maar eenmaal daar, voel ik me op mijn gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? B. de Graaf
8

Fantastische onderneming

Fijne tandarts waarbij mijn eigen thuis voel en een goede behandelingen met de juiste uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandartsassistente
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? M.J.A. van Eck
9

prima zo doorgaan

altijd een vriendelijke ontmoeting

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? M.J.A. van Eck
10

uitermate goed een pluim

Naam tandarts vergeten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Overig
3

Verbaasd

Na bezoek n.a.v. afgebroken tand en 'happen'geen reactie, ook niet na herhaald navragen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Overig
8

Prima tandzorg

Prettige en zeer correcte tandzorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandartsassistente
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? M.J.A. van Eck
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygieniste
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Ervaren, goed personeel

Wordt goed geholpen, mocht je het een keer vergeten zijn, gelijk een andere afspraak. Vriendelijk, behulpzaam en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? A. Bierenga
10

heel prettig

Prettige adeqate behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? M.J.A. van Eck
9

Fijne tandarts

Fijn en deskundig geholpen er was ruimte voor overleg voor wel geen foto maken. Duidelijke uitleg bij wat me Bieringa deed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? A. Bierenga
6

Goed geholpen

Word goed geholpen alleen loop het altijd uit nooit op tijd laatst moest ik om 12.10 er zijn er zat een vrouw die om 12 uur moet zijn werd om 12.10 geholpen ze was gauw er uit en ik werd om 12.25 geholpen om 2 gaatjes te vullen ging om 13.00 kon ik pas weg en er zijn meerder x dat we later geholpen word dat vind ik zo jammer hoop dat we nou op tijd word geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Bij mondhygiënist altijd zere mond ik ga niet meer en kost te veel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? D. Piket
9

Uitermate tevreden over elke behandeling

Iedere behandeling wordt zorgvuldig uitgevoerd en is erop gericht het gebit zolang en zo goed mogelijk in stand te houden. Dit gaat samen met een duidelijk en persoonlijk gericht advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? A. Quazizada
10

Professionele praktijk en plezierige tandarts.

Al jaren gast in deze praktijk. Altijd goede zorg gehad. Tandarts de Graaf is een echte professional.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandartsassistente
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Nooit problemen gehad.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? B. de Graaf
9

Vak mensen

Vriendelijke vrouwen en mannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? B. de Graaf
9

Deskundig en klantvriendelijk

Prettig zover relatief mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygieniste
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Goed, maar niet mijn favoriete bezoek

Kom hier al jaren. Heb altijd tandarts mja van Eck gehad en tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? M.J.A. van Eck
9

Goede behandeling in prima omgeving

Duidelijke uitleg en goede begeleiding Ruim de tijd genomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygieniste
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? M. Stuij
8

Niet kieskeurig, keurige kiezen

Goed geluisterd. Snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygieniste
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? E. v/ Sluijs
10

heel goed

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygieniste
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Overig
10

Prima!

Vriendelijke en correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? B. de Graaf
8

Goede , vakkundige zorg

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Altijd goed geholpen

Wordt altijd goed geholpen, vriendelijk en deskundig behandeld. Als je een keer pijn hebt proberen ze altijd wel een plekje te vinden om je te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? B. de Graaf
10

Goede,vriendelijke aandacht en benadering

Er wordt altijd goed op tijd gewerkt, tandarts + assistentes zijn zeer nauwgezet en kundig. Ruimte voor persoonlijke aandacht en er wordt erg vakkundig omgegaan met trauma/angst voor tandarts door ervaring als kind. Is ook vastgelegd in persoonlijk dossier waardoor iedereen daarvan op de hoogte is en zijn/haar handelen daarop afstemt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? M.J.A. van Eck
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandartsassistente
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Er was gezegd dat ik weinig of geen pijn zou hebben, maar dat was niet het geval.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Overig
9

Niet met tegenzin naar de tandarts

Niemand vind het leuk om naar de tandarts te gaan. De persoonlijke aandacht en gemoedelijke sfeer zorgen er voor dat ik niet met tegenzin naar de tandarts ga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? A. Bierenga

Bedrijfsgegevens

Rivierdijk 750

3371 EK Hardinxveld-Giessendam

[email protected]

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.