Toppiee

Dr Vaziri is de beste! Heb nu al bijna 2 jaar composiet facings, super tevreden mee Ik kan altijd bij hem terecht voordat ik een tijd naar het buitenland ga, krijg veel complimenten Al met al, toppie :) Er wordt rekening gehouden met wat jij zelf mooi vindt, dit wordt toegepast op een gezonde en veilige manier. Dankuwel dokter!

Formidabel

Zeer modern ingerichte ruimtes en schoon. Het personeel is zeer vriendelijk, geduldig en weten goed om te gaan met kinderen.

Snel en kundig geholpen

Beleeft

De tandarts en mondhygiëniste ook heel rustig en bleeft

Ik heb nog onvoldoende ervaring op kunnen doen om een gegronde beoordeling te kunnen doen.

De (beperkte) ervaring tot op heden is redelijk positief. Het advies van de mij behandelende tandarts was niet-commercieel (en dat trof ik wel eens anders) wat mij een eerlijk, geloofwaardig en betrouwbaar gevoel gaf. Over zijn technische kundigheid kan nog niet oordelen omdat dat nauwelijks aan de orde kwam.

Altijd goed geholpen

Je wordt zorgvuldig geholpen

Aardige tandartsen en denken mee

Goede ervaring

Effectief en pijnloos

Een fijne praktijk en het personeel, tandarts/mondhygienist zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben een efficiente manier van werken organisatorisch. Ze gaan zeer secuur te werk, en hierdoor was het reinigen van mijn gebid vrijwel pijnloos.

Ik ben gewoon tevreden.

Men is vriendelijk en beleefd.

Uitstekende dienstverlening

Heb mij net ingeschreven, dus nog weinig ervaring. Maar mijn eerste indruk is prima!

Fijne en deskundige tandarts

Tandarts Farsi is deskundig en een fijn persoon met aandacht voor de cliënten.

Prima geholpen.

Lang wachten voor een afspraak, maar je wordt heel vriendelijk en deskundig behandeld.

Ben super fijn geholpen. Er werd de tijd genomen om uit te leggen wat er is gezien, wat ze gaan doen en waarom ze het moeten doen. De uitleg was heel fijn. Ook tijdens de behandeling zeer professioneel geholpen, er werd zeer rustig gewerkt waardoor ik ook rustig werd

Je wordt vriendelijk geholpen en het resultaat van de behandeling is mooi en goed.

Professioneel en doen wat er beloofd wordt. Als angstpatient zijnde werd het ineens heel wat minder vervelend om naar de tandarts te gaan.

Fijne tandarts

Fijne tandarts. Ontspannen praktijk met persoonlijke aandacht.

Vriendelijke

Professioneel en persoonlijk ook al zijn de behandelingen niet altijd fijn

Professioneel en persoonlijk ook al zijn de behandelingen niet altijd fijn

Uitstekende dienstverlening

Ben (als nieuwe cliënt) snel, uitstekend en zeer klantvriendelijk geholpen. Fijn om zo’n goede tandartspraktijk in de buurt te hebben.

Mijn wortel van mijn kies moest verwijderd worden na het afbreken van mijn kroon. Door mijn PTSS kan ik vreselijke paniekaanvallen krijgen. Ondanks de angst de gehele behandeling zonder paniek doordat de tandarts zoveel rust uit straalde ( behandeling duurde iets meer dan 1 uur)

Super goed

Goede ervaring

Stelt je op je gemak, gaat er met een goed gevoel er na toe.

Een positieve ervaring!

Hoe kan je zelfs het tandartsbezoek als geweldig ervaren!! Wat een vakkundige, vertrouwenwekkende tandarts. Ik ga er zonder nervositeit naartoe. Het is er altijd gezellig.

Plezierig en deskundig

Uitstekende service met persoonlijke belangstelling. Zowel Chantal als Resa zijn oplossingsgericht, handelen snel in crisissituaties en denken daarbij aan je portemonnee. Een top team !

Gravin Juliana van Stolberglaan 483 & 501

2263 AR Leidschendam