Na slechte ervaring met vorige tandarts, hier gekomen. Erg vriendelijke tandarts, wordt er goed geholpen

Vriendelijke mensen, lichte en schone praktijk

De tandarts en de (meeste) assistentes vind ik heel vriendlijk, ze zijn rsutig, leggen alles uit en hebben humor. Dat maakt een bezoek aan hen plezieriger.

vakkundig

vakkundig en snel

Vriendelijk, behulpzaam, zorgzaam en duidelijk.

Erg meedenkend

Fijne praktijk die goed meedenkt in oplossingen wat met mijn gebit belangrijk is

Word altijd vriendelijk geholpen

Een goeie tandarts, en vakkundig .

De beste tandarts die ik ooit heb gehad

Geduld, vakkundig, veilig en pijnloos.

Great! Friendly and efficient

Super experience, the doctor and staff were very kind and friendly, and very quick.

• Would you recommend us? Yes

deskundig en vriendelijk

ontspannen en vriendelijke sfeer, snelle en deskundige hulp

Ik ben zeer tevreden

Goede expertise, prettige omgang met patiënten en goede service

positieve ervaring

prettig, altijd op tijd en prettige behandeling

Prima tandarts.

Prima tandarts farsi altijd vriendelijk legt alles goed uit. Nieuwe tandartsen in de praktijk spreken Vaak helaas niet goed nederlands en geven dus geen duidelijke uitleg. Dat vind ik wel erg jammer. Daarom gaat mijn voorkeur altijd uit naar tandarts farsi .

Geweldige tandarts!

Ik ben een aantal jaar geleden bij tandarts dhr. Farsi gekomen omdat mijn vorige tandarts een wortelkanaalbehandeling verprutste en mijn zoon angst had voor de tandarts. Dhr. Farsi heeft bovenstaande met een geweldige deskundigheid opgelost en we komen al jaren met veel tevredenheid bij hem. Dhr. Farsi kan ik iedereen aanbevelen.

Goede ervaringen.

Heel goede behandeling door de tandarts. Zeer tevreden. Hetzelfde kan ik zeggen van de mondhygiëniste. Ik ben blij dat ik in deze praktijk word geholpen.

Zeer goede professionele zorg

Ik ga al jaren naar deze tandartspraktijk. Wordt altijd vriendelijk en deskundig behandeld, zonodig op zeer korte termijn.

Vlug en goed geholpen

Goed vakman

Behandeling ok.

Heel prettig

Prettige tandarts met een fijn team.

ik kom al jaren bij dr. Farsi. Geweldige tandarts. vriendelijk en zeer deskundig

GEWELDIG

ZE STELLEN JE GERUST EN ZEGGEN OOK WAT ZE GAAN DOEN.

Tevreden

Bij mondhygiëne duurt wel lang en bij dhr fase is wel vriendelijk tandarts en goed. Communicatie

Een geweldige praktijk met oog voor jou

Super kundig, moderne technieken en bijzonder veel oog voor de menselijke maat.

topkwaliteit

zeer prettig

Binnen een week een afspraak kunnen maken voor afgebroken vulling, waar ik verder geen last van had.

Perfect !

Vriendelijke bediening en.....van goede kwaliteit, dus ben ik zeer tevreden.

Gravin Juliana van Stolberglaan 483 & 501

2263 AR Leidschendam