altijd professioneel, vriendelijk en gewoon goed in hun werk

Ben al jarenlang 'lid' en ben helemaal tevreden. Team is goed, voorkomend, legt uit wat er wel en niet aan de hand is, en als het nodig is, word je goed en snel geholpen, prima club dus !!

Gewoon goed.

Heel erg meegaand met mijn moeilijke ik.

Ik haat het om naar de tandarts te gaan maar ik hou van tandarts Farsi en het team!! Het begint al bij het warme ontvangst.De mooie glimlach van de tandarts en zijn pretoogjes maken de reis ernaar toe meteen goed. Vervolgens neemt hij de tijd om te laten zien wat hij gezien heeft en legt uit wat hij kan doen. Alles zonder enige druk, hij neemt de tijd en praat je geen dingen aan. Tijdens de behandeling zelf blijft hij ook echt in contact met je. Ik voel echt dat ik in goede, warme handen ben bij deze tandarts. En, ook heel fijn, ik heb bij deze tandarts nog nooit klachten gehad na een behandeling! Dat is bij andere tandartsen nog wel eens anders geweest. Ook de rest van het personeel is erg vriendelijk en de communicatie verloopt duidelijk en fijn. Kortom: een dikke UITSTEKEND voor deze praktijk!!

Fijne tandarts

Goede sfeer en leuke mensen.

Prettige deskundige tandarts & mondhygiëniste

Zie boven

Ik ben zeer tevreden over hun werk en gedrag. Bedankt voor uw aandacht

Fantastische tandarts

Dhr Farsi is een hele fijne en goede tandarts, die ook ontzettend goed met angstige patiënten om kan gaan!

Top service!!

Geweldig van mijn tandarts angst afgekomen!

Ik ben hier paar jaar geleden gekomen nadat ik een lange tijd niet naar de tandarts was geweest door een opgebouwde angst hiervoor. Ik ben bij tandartspraktijk prinsenhof zo op me gemak gesteld, en kreeg enorme persoonlijke aandacht dat ze me hier in hebben geholpen dit te overwinnen. In 1 woord Toppers!

Zeer vakkundig en bekwaam

Na jarenlang in Breda bij mijn tandarts te zijn gebleven, uiteindelijk overgestapt naar deze in mijn straat. Veel eerder moeten doen. Zowel controle als schoonmaak zijn helemaal top.

Super,

Hebben de tijd als je er bent

Ontspannen sfeer en deskundig team

Fijne praktijk !

Werkt op tijd in rustige en schone omgeving.

Werkt op tijd in rustige en schone omgeving. Vriendelijke tandarts en mondhygiëniste. Tot nu toe geen enkele klacht en al vele jaren bezoek ik de praktijk.

zeer positief, terzake kundige uitvoering.

zeer aardig team, kundige professionele behandeling alles bespreekbaar , goede uitleg, staat altijd open voor vragen, goede afspraken.

Super tevreden

Worden altijd super goed geholpen zeer tevreden

Zeer professioneel en plezierig

Ga er met plezier en vertrouwen naar toe.

Prima praktijk, deskundig personeel

Uitstekend vriendelijk en deskundige behandeling.

Goed en tevreden.

Altijd vriendelijk, goed te bereiken en kundig.

Goede tandarts

Je wordt er goed geholpen

Klantvriendelijk uitstekend.

Tijdens de wortelkanaal behandeling was ik zenuwachtig. Maar terwijl de behandeling vorderde merkte ik hoe relaxed de tandarts met de behandeling omging. Ik werd er zelf ook relaxed van. Zeer tevreden. Heb geen pijn tijdens of na de behandeling gemerkt.

Gewoon goed en prettig in omgang

Gewoon goed en prettig in omgang.

Zo vriendelijk en behulpzaam!

Prettige praktijk. Persoonlijke en vriendelijke benadering en niet te vergeten goede en fijne tandarts en Mondhygieniste

Prima geen opmerkingen

OK