vriendelijke mensen.

Vriendelijk en goes geholpen

Prima snel en goed geholpen

Vriendelijke man

nvt

nvt

Zijn niet opdringerig en doen hun werk uitstekend

Heel prettig.

Ik werd heel vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Heel geduldig en duidelijk werd me uitgelegd wat de situatie van mijn gebit was en wat er aan te doen valt.

Tevreden

Tevreden geen lange wachttijd op afspraak

Fijne clinic

Lieve behandelaar, zorgzaam, ik ben super tevreden vooral wordt ik geluisterd als patiënt en ze denkt mee aan de oplossing wanneer ik problemen heb met mijn gebit. Bijdeze, onwijs bedankt voor de alle goede zorg in de afgelopen jaren en nu als een trouw patiënt verder naar de gezonde gebit in de aankomende jaren. Met vriendelijke groet, Ely Grootenboer

Tevreden en ik vertrouw, dat de behandeling adequaat en juist is.

Ga met goed vertrouwen naar de tandarts en de mondhygiënist. In al die jaren, ben ik altijd vriendelijk ontvangen en behandeld. Ik ben geen persoon die aanbevelingen doet, maar ik meld wel, dat(als dat van toepassing is) ik blij ben met hun zorg.

Er wordt. naar je Geluisterd en overlegd met je en vervolgens pas behandeld en dit alles in een gezellige sfeer. De snelle behandeling als er wat ernstigs ontdekt wordt. Kortom heel blij met deze mensen allemaal.

Met plezier naar de tandarts

Had nooit gedacht dat ik ooit met plezier naar de tandarts zou gaan!! Nergens anders ben ik zo’n tandartsenpraktijk tegengekomen, waar je wordt gerustgesteld. Daarnaast is er ook een persoonlijke aanpak waarbij ze de tijd voor je nemen. Verder wordt er ook enorm met je meegedacht en dat voelt heel goed.

Enthousiasme

Enthousiast en vrolijk en deskundig, geen gezeur en lekker duidelijk. Met plezier naar de tandarts.

op tijd, prettige benadering, deskundige behandeling

Zie hierboven 1 minpuntje: wel eens een rekening gehad die de lading niet helemaal dekte...

Tandarts zeer grondige controle en goed

Heel fijne ervaring en zij zijn erg goed gelukkig in wat zijn doen!

Zeer accuraat en behulpzaam

Zeer goed geholpen met nieuwe protese, perfect aangemeten, hoefde niet terug voor aanpassingen

Prima tandarts praktijk

Goede jarenlange ervaring met de tandarts praktijk Prima geholpen Deskundige tandartsen Bij grote behandelingen gaarne een offerte voor de kosten.!

Prima tandarts

Altijd prettig geholpen. Kronen zijn in een dag geplaatst.

goeie tandarts

goeie ervaring

Altijd goed !

Prima geholpen al vele jaren

Prima ervaring

Vriendelijk, goede uitleg, respectvol

Dr. Farsi vind ik een uitstekende tandarts die goed naar zijn patiënten luistert!

Vriendelijk personeel Een reminder wordt op tijd verstuurd Uitstekende behandelingen Luisterend oor voor de patiënten

Prettige,kundige tandartsen en mondhygiënisten

De tandartsen en mondhygiënisten zijn zeer kundig Je wordt hartelijk ontvangen, goed ingelicht over de behandeling. Tijdens de behandeling wordt altijd geïnformeerd of het gaat, en of de evt. verdoving voldoende is. Ook prettig dat je herinnert wordt aan je afspraak. In spoed wordt er altijd heel snel een afspraak mogelijk gemaakt.

Gravin Juliana van Stolberglaan 483 & 501

2263 AR Leidschendam