Vriendelijk,kundig en dat valt elke keer weer op .

Klantvriendelijk

Ze zijn met je begaan en houden er rekening mee als je bang bent voor de behandeling. Erg kundig en sociaal.

Prettige ervaring

De gemaakte afspraken werden nagekomen, ook was er ruimte voor overleg.

Dik tevreden!

Service is top en ik ben erg tevreden met het resultaat! Dr Farsi is zeker een aanrader.

Als ik hier binnen loop voel ik mij erg op mijn gemak door de persoonlijke aandacht voor ieder patië

De persoonlijke aandacht en de manier hoe je behandeling hier aan toe gaat is super. Hiervoor altijd moeite gehad met tandarts-angst. Maar hier zijn er voor je. Top service!

Altijd super geholpen altijd betrokken staan altijd klaar!!

Heel erg tevreden met afspraken en behandelingen.

Zie boven.

Behoorlijk positief

Voel me al vanaf begin erg welkom met persoonlijke aandacht en benadering wat tegenwoordig erg zeldzaam is.

Goed verzorgd

Kom er inmiddels al lange tijd en ondanks mijn angst word ik altijd goed en prettig geholpen.

Slecht

Heel slecht

Altijd voor een vraag

Vriendelijk, klantgericht en professioneel.

Vriendelijk en deskundig personeel. Ook goed bereikbaar bij pijnklachten, verstrekken een heldere uitleg over de behandeling.

Een vriendelijke arts. Verder vind ik het lastig om de deskundigheid te beoordelen.

Professioneel en deskundig. Hele vriendelijke, enthousiaste en deskundige tandarts.

Zeer professionele organisatie en vakkundig personeel. Zeer gewaardeerd!

Deskundig en snel

Na een goed advies heb ik recent twee kronen laten plaatsen en vier maanden geleden een brug. Binnen een dag geregeld en de passing was perfect. Heel tevreden.

Uitstekende tandarts

Mijn eerste ervaring, vakkundige tandarts. Maar ontzettend aardig en attent. Ook de assistent Mijn complimenten

kundig

Fijne praktijk met vriendelijke mensen

top tandarts

Een glimlach is de mooiste accessoire die je kunt dragen. Bedankt aan mijn fantastische tandarts voor het zorgen voor mijn stralende lach.

Iedereen is aardig. Je word op je gemak gesteld.

Professioneel en persoonlijke aandacht

Al vele jaren lig ik vol vertrouwen bij tandarts Farci in de tandarts stoel!

Professioneel en persoonlijk

Tandarts Noor en assistente Sheemen werken goed samen. Ze stellen je gerust, communiceren heel duidelijk wat ze gaan doen, en voeren de behandeling professioneel en zorgvuldig uit. Daarnaast hebben zij aandacht voor mij als persoon. Een bezoek aan de tandarts doet niemand voor de lol, maar het helpt enorm als je op deze manier geholpen wordt. Dank!

Niet altijd voldoende.

Bij mijn inschrijving had ik aangegeven door dr. Farsi behandeld te willen worden. Zonder overleg kwam ik bij een vrouwelijke tandarts terrecht. Vervangende tandarts sprak alleen Engels. Erg vervelend als je niet g ewoon Nederlands kan spreken. Prijzen behandelingen erg duur!

Een goede tandarts

Vriendelijk en een goede uitleg geven wat er gaat gebeuren. En kan aangeven door wie je geholpen wil worden .

Prettig

Vriendelijk en bekwaam personeel