Is goed

Wordt geholpen en als er iets is en je belt dan je meestal paar dagen daarna weer terug komen

heel goed

zie volgende punten

Nooit meer met tegenzin naar de tandarts!

Iedereen vriendelijk, zeer bekwaam, altijd betrokken, mooie praktijk, …… en ook in geval van ‘ellende’ altijd inventief en creatief om mee te denken in oplossingen. Zo hebben we duizenden euro’s kronen (laatste redmiddel vlg vorige tandarts) kunnen voorkomen en in plaats daarvan al jaren plezier van het kunstige ‘opbouw werk’ van tandarts M. Farsi! Hele gezin heeft hier geweldige ervaringen.

Zeer fijn en professioneel Geduldige, lieve en zorgzame medewerkers

Fijne praktijk

Goede ervaringen, kundige, vriendelijke artsen en medewerkers.

Prettige efficiënte benadering, deskundige behandeling

Goede ( en pijnloze ) behandelingen, met voldoende uitleg. Prettige omgang met de tandartsen en mondhygiënist en ondersteunend personeel.

Nog steeds tevreden na een aantal jaren zowel over tandarts als paradonthiste. Deze praktijk gaat met hun tijd mee. Menselijke/persoonlijke benadering. Meedenkend. Zeer vriendelijke werknemers. Vakwerk

Problemen altijd uiteindelijk opgelost

Zie boven

Klant vriendelijk

Snel en erg tevreden

Snel en gemakkelijk een afspraak gemaakt.

Zeer goed alrijd

Heeft mij tot op heden altijd zeer goed behandeld. Waar ik voorheen altijd angstig was bij andere tandarts. Vakman!!

Zeer efficiënt en gemotiveerd

Personeel is zeer vriendelijk en professioneel

Super vriendelijke mensen in de praktijk

Ontzettend vriendelijke tandarts en support

Zeer tevreden!!!

Kom al jaren bij tandarts Farsi en ben zeer tevreden, wordt goed geholpen en hij luistert ook echt!! En de medewerkers op de praktijk zijn allemaal vriendelijk!

Heel fijn geholpen nemen de tijd voor je Na een fietsongeluk tanden heel erg beschadigd kon de volgende dag direct terecht en maakten het direct voor even toonbaar

In een woord geweldig

Na een aantal zeer slechte ervaringen bij een andere tandarts een behoorlijke angst voor de tandarts ontwikkeld. Tandarts Farsi stelt je op je gemak en luistert naar je. Voor het eerst sinds jaren weer relaxed in de stoel gelegen.

Uitstekende tandarts

Het aantal sterren zegt genoeg.

Zeer vriendelijke mensen, doen allemaal erg hun best.

De ruimte is wat krap bemeten, maar de mensen doen allemaal erg hun best. Werken efficiënt, nooit lange wachttijden.

Top praktijk

Zelf ben ik altijd al erg angstig geweest voor "de tandarts", in deze praktijk zijn ze altijd ontzettend lief en zorgzaam en daarbij heel kundig! Ook voor (angstige) kinderen word heel goed gezorgd! Al vind ik het nog steeds geen feestje, ik ga er wel altijd met een goed gevoel naar toe!

Vriendelijke en goede service

Goede service, vriendelijke mensen, goede kennis.

Goede zorg.

Goede zorg, afspraken worden prettig gepland.

Goede aandacht

Altijd op tijd bij afspraak

Mijn ervaring is goed.

Tevreden en vriendelijk behandeld