Altijd lachen

Voor iemand met angst is het tegenwoordig makkelijker om naar de tandarts te gaan. Hij laat me altijd lachen en dat breekt de spanning. Alle medewerkers zijn vriendelijk. Heel tevreden over deze praktijk.”

Ik goede ervaring met die klink

Goed werk en aardig

Bij de balie en bij de tandarts goed geholpen. Tandarts heeft goed uitgelegd wat hij deed.

Je wordt goed geholpen

Fijne praktijk

Wordt er goed geholpen en vriendelijke mensen.

Vriendelijk en betrokken

Vriendelijk en betrokken

Je wordt door professionals geholpen.

Kwaliteit is uitstekend en ook zeer vriendelijk.

Ze gaan super te werk

Ik ben erg tevreden

Altijd geweldige zorg voor de patiënt.

Altijd de juiste aandacht voor de patiënt. Geen tijdsdruk en altijd een luisterend oor voor de problemen en vragen van de patiënt. Goede en eerlijke informatie en afspraken worden keurig nagekomen.

Fijne praktijk

Word snel geholpen, vriendelijk tandarts, geeft tijd voor aandacht ook fijne assistent bij balie.

helemaal top

Goed telefonisch bereikbaar en vriendelijk personeel. Deskundige en zeer vriendelijke tandarts. al jaren, tot volle tevredenheid, patient, zowel mijn man als ik. Kijkt echt naar wat nodig is en niet een . uit de zak kloppen van je (weinige) geld praktijk. Kijkt ook goed hoe je verzekerd bent en doet de behandeling daarvoor zo gunstig mogelijk.

Wordt goed geholpen

Komen afspraken na, De tandarts is een fijn persoon.

zeer tevreden

ik ben blij met de vlotte en gerichte behandeling totale afwerking in een keer

{Prima

Kundig, Vriendelijk en altijd op tijd. Herinering afspraak via de mail. Top.

Vakkundig en trasparant

Met vrees wordt je goed op je gemak gesteld. Zeer vakkundig personeel. En als er iets moet geburen dan krijg je duidelijke uitleg en denken ze mee.

Prima.

Prima zorg en fijne, vriendelijke mensen.

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Fijne tandartspraktijk

Ik kom al ruim vijftien jaar hier met mijn gezin.

Heel blij

Ik ben te vreden

Zeer goede tandarts

Tandarts Farsi is een zeer goede tandarts.

Tandarts Farsi = geen angst meer

Kan deze praktijk niet beter omschrijven dan 10+. Tandarts Farsi is een man die ontzettend zijn best doet om alles rustig uit te leggen, humor houdt, altijd tussendoor vraagt of het gaat, even stopt. Zijn gedrag werkt aanstekelijk want het team is ook zo. Als je ineens kiespijn hebt doen ze er alles aan om je tussendoor te plannen. Als je dan bij de reserve tandarts komt is hij net zo rustig, professioneel en met humor aan het werk. Inmiddels ook gezien hoe zij met mijn kinderen omgaan bij een afspraak en die kunnen niet wachten om weer naar de controle te gaan! Enige nadeel dat ik kan benoemen is dat hij crocs draagt. Heb al een paar keer mode tips gegeven maar helaas neemt hij deze niet van mij aan. (Haha)

Goede ervaringen

Ontvangst en behandeling, zeer tevreden.

Een tamdarts waar je je thuisvoelt

Wij zijn al jaren patient bij Farzi? Een uitstekend tandarts waar de menselijke noot hoog in zijn vaandel staat. Wij zijn dank dik tevreden

Professioneel met zorg en humor

Positief aandacht naar klant

Gravin Juliana van Stolberglaan 483 & 501