Jullie zijn Top

Jullie doen goed en netjes

Heel vriendelijk

Wordt altijd goed geholpen ben erg blij met de tandarts en zijn personeel.

Farsi is n heel fijne tandarts

Al jaren klant bij Farsi en z’n team Kundige tandarts, goed overleg voor en bij behandelingen. Fijne medewerkers en in geval van nood kun je snel terecht

Proffesioneel

Keurig behandeld.

Heel prettig

Vriendelijk, pijnloos en komt zijn afspraken na.

Het voelt als een grote gezellige familie

Ik voel me altijd zo relaxed als ik naar de tandarts ga. Onvoorstelbaar. maar omdat jullie zo relaxed en gezellig zijn maak ik me niet druk.

Kennis, kunde met een glimlach

Of het nou een afspraak maken is, controle, advies of een ingreep, kennis, kunde en alles met een glimlach. aandachtspunten: niets

Vriendelijke

Super vriendelijke tandarts en hele lieve collega’s. Behandelingen verlopen zeer goed en ik ben zeer tevreden.

Prima behandeling en vriendelijk

Zeer vriendelijke hulp en deskundige behandeling

Professionele en vriendelijke medewerkers.

Vanaf ontvangst tot vertrek voel ik mij goed behandeld. Er wordt goed meegedacht bij eventuele problemen. Ik maak altijd meteen een vervolgafspraak en je krijgt enkele dagen van tevoren een herinnering. Betaalgemak.

Pijnloos en zelfs gezellig

Pijnloos en zelfs gezellig