Staan altijd voor je klaar ook op zaterdag

Staan altijd voor je klaar ook op zaterdag

Fantastisch!!

Hele goede tandarts!! En zeer kundig!! Hoop drama in verleden aan gebit gehad, maar dankzij tandarts Farsi, weer prima in orde. Ook angst (die daardoor ontstaan was) is stuk minder geworden. Iedereen in de praktijk denkt, helpt mee , als patiënt voel je je gehoord en serieus genomen bij eventuele klachten Nieuwste technieken wirden gehanteert , en zelfs plaatsvervangend tandartsen bij afwezigheid zijn top!!

Vertrouwelijk

Onze ervaring is al ga je weg je komt weer terug.

Lieve tandarts met goede service

Altijd prettige ervaring om tandarts te bezoeken, ondanks dat het geen hobby van me is!

Vanaf het begin klant. Ik word altijd vriendelijk en vrolijk geholpen, in voor een praatje. Maar het belangrijkste hij verstaat zijn vak en blijft bij met de nieuwste technieken.

Goede ontvangst en uitstekende uitleg van de tandarts wat hij gaat doen.

Goede ervaring met de praktijk

Vragen worden beantwoord of uitgezocht. Bellen, mailen om je te informeren. Toveren kunnen ze niet maar ze doen hun best om een oplossing te bieden.

Bedankt voor de snelle handeling

Toen mijn tand /kroon was gebroken kon ik meteen terecht bij de tandarts die het probleem binnen een halve dag heeft verholpen. Je wil dan niet voor gek lopen als dit je overkomt, dus dank aan tandarts Farsi.

Een fijne toegankelijke praktijk

Een fijne toegankelijke praktijk Je wordt gezien als mens en ook zo behandeld Heel tevreden

Geweldig, kundig en vriendelijk.

Altijd vriendelijk, alles wordt goed uitgelegd. Al jaren zeer tevreden.

Vriendelijke en gastvrije team

Ik voel me op mijn gemak

Als angsthaas merk ik dat ik makkelijk naar de tandarts kan. Heel tevreden over de tandartsen die mij hebben geholpen. Professioneel maar ook menselijk, veel humor en daar hou ik wel van. Verstandskiezen laten trekken, mijn grootste angst. Rustige tandarts en assistente hebben me er uitstekend doorheen geloodst. Ben echt superblij met iedereen in deze praktijk.

Vriendelijk

Fijn geholpen

Is niet wat het is geweest

Is niet wat het is geweest

Ontzettend fijne tandarts en assistenten. Ik ben er altijd op mijn gemak. Behandelingen verlopen altijd heel goed. Uiterst tevreden dus!

Top tandarts praktijk

Vriendelijk personeel Word er altijd goed geholpen.

Goed ontvangst en ook goeie service

Professionele service met een glimlach.

Ben zeer tevreden over de behandeling .

Hele goede informatie en behandelingen

Wordt tot nu toe goed naar me geluisterd de behandelingen ben ik erg tevreden over

Professional service

I've been their patient for some years and every time I visit them, I've got the excellent service and support. From dental issues to cleaning. Great workers and friendly staff.

• Would you recommend us? Yes

Professionele behandeling. Vriendelijk personeel.

Altijd kalm en rustig is ik wordt geholpen

prima tandarts.

Zeer tevreden.

erg goed

goede en gemoedelijke omgeving

Al vele jaren tevreden behandeld. Goede staf

Gravin Juliana van Stolberglaan 483 & 501

2263 AR Leidschendam