Prettig behandeling

Gewoon prettig en dicht in de buurt en goede behandeling

Prettig en doeltreffend.

Betrokken en ingelezen.

Communicatie

Vaak is er verwarring bij wie ik nu een afspraak hebt gemaakt, met de tandartsenpraktijk en of de mondhygiëniste ?

Prima!

Een gezellige en vakkundige praktijk met een leuke en sportieve tandarts. De angst die ik als ik heb ontwikkeld is vrijwel weg mede dankzij Farsi. Een beetje trillerig zal het altijd blijven

Zeer relaxed

Heel fijn geholpen

Altijd goede en vriendelijke behandelibg

Klantvriendelijk en verzorgde nette praktijk

Klantvriendelijk en een nette verzorgde praktijk

Top tandarts, vakkundig en vriendelijk.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen bij deze praktijk. Niet alleen bij tandarts Farsi maar ook bij de assistentes.

Prettig

Erg rustige tandarts,ideaal voor jonge kinderen.

Vriendelijke en kundige service!

Altijd vriendelijk en meedenkend. Kundige mensen in dienst. Hele prettige praktijk waarbij je goed geholpen wordt en bij angst gerustgesteld wordt.

Fantastische tandarts

Vakkundig en heel aardig personeel. https://tandartspraktijkprinsenhof.nl/

Een fantastische tandarts met heel veel geduld en een persoon die je heel erg op je gemak kan stelle

Goede tandarts met goede service.

Mijn moeder, in de 70, is al jarenlang een tevreden patiënt bij tandarts Farsi. Zijn zorgzaamheid en aandacht tijdens het plaatsen van een prothese maken de uitdagingen gemakkelijker, en hij staat er altijd garant voor dat alles goed verloopt.

Super fijn altijd!

Farsi is altijd super behulpzaam en meedenkend!

Dr Farsi is altijd in voor een grapje, zeker ook voor mijn kinderen. Dames aan de balie zijn altijd even vriendelijk en ik kom er graag!

Snel geholpen en betrokken tandarts en assistente

Dit keer n ontsteking. Na n telefoontje kon ik direkt komen. Betrokken tandarts Farsi maakte foto (moderne apparatuur) en gaf goede uitleg en AB-kuur. Mn brug van 6 elementen op n lastige plek zit overigens ook al jaren perfect!

Dit is de vierde en veruit beste tandartspraktijk in mijn leven

Het is al (veel) vaker opgemerkt, toch wil ik het opnieuw onderstrepen: hoewel het om een uiterst drukke praktijk gaat, merkt de cliënt hier niets van. Je wordt geholpen op de afgesproken tijd, de diagnoses zijn snel en precies, bij een controle worden kleine mankementen meteen verholpen als er ruimte voor is. De vlotte gang van zaken wordt zeker bevorderd doordat iedereen van diverse markten thuis is en niemand zich ergens te goed voor voelt. Zo kan degene die je bij een eerder bezoek aan een perfecte brug heeft geholpen een volgende keer de telefoon opnemen. De persoonlijke aandacht is groot - ter illustratie: mijn vaste tandarts raadt altijd wat voor type boek (dat ik bijna nooit uit mijn tas heb kunnen halen voor ik aan de beurt ben) ik meegenomen heb, tot en met de taal toe. Hoewel het allerminst vanzelfsprekend is om op een steeds krappere markt de beste mensen te vinden, houdt Prinsenhof dit bij wisselingen in het personeelsbestand met glans vol. Natuurlijk gaat niemand voor zijn plezier naar de tandarts, maar gemakkelijker dan in Prinsenhof kan het de cliënt naar mijn idee niet worden gemaakt.

Met zorg

Er wordt zorgvuldig, met kennis van zaken en in een prettige sfeer gewerkt.

Volgens mij, Prinsenhof is de beste tandartspraktijk.

Vriendelijke en prettige omgeving met de beste tandartsen.

Geweldige ervaring en heel vakkundig geholpen

Heel vriendelijk geholpen zeer kundig personeel

Heel vriendelijk

Altijd behandeld met een glimlach

Weten wat ze doen

Goed geholpen met alles en vriendelijke mensen

Altijd heel fijn en goed geholpen

Tandarts Farsi en de assistenten zijn allemaal heel zorgzaam en vriendelijk. Ze verdienen meer dan 5 sterren

De mens staat centraal in deze praktijk

De mens staat centraal in deze praktijk