Fijne vriendelijke tandarts

Ik ben heel erg tevreden over tandarts farzi. Hij neemt de tijd voor je. Mijn vriend en ik zijn allebij erg angstig en hij helpt ons

Fijne tandarts praktijk

Fijne tandarts praktijk voor mij en mijn gezin. Vriendelijke tandarts (Noor) die leuk met de kinderen werkt en goede voorlichting geeft. De mondhygiëniste (Dayenne) is ook leuk met de kinderen. De receptioniste (Yvonne) is altijd erg aardig en plant alles in in samenspraak.

Tandarts met hart en ziel

Vanwege nare ervaringen in het verleden heb ik een enorme angst opgebouwd voor de tandarts. Hier voel ik mij voor het eerst gehoord en serieus genomen. Er wordt goed met mijn angst omgegaan en wat hij beloofd, komt hij ook na.

Alles goed,

Bij de tandarts vind ik alles goed. Bij de mondhygieniste erger ik me een beetje aan al die attributen zoals ragertjes en zo ik poets mijn tanden altijd goed maar wil geen verdere ragertjes en zo groet Jozef

Klantvriendelijk

Denken met je mee

Professionele, snelle hulp

Behandeling was goed. Ook zeer prettig was de extra service die er werd geboden om een 2e vulling te vervangen als verrassing!

Goede behandeling

Vriendelijk en vakbekwaam

Vakkundige hulp. Verdoving als de behandeling wat pijnlijker is dan gebruikelijk.

Fantastische kliniek

Als iemand met autisme heb ik altijd speciale aandacht nodig, welke ik altijd krijg, zowel bij Mw Farsi de mondhygiëniste als Dr Vaziri de tandarts. Ze nemen de tijd voor me, leggen alles uit, en ik heb werkelijk nooit het gevoel gehad dat ik snel weer weg moest. Heb vervelende dingen meegemaakt (niet de schuld van de praktijk) die altijd snel en goed werden opgelost. Hartelijk aanbevolen.

Alles is naar wens.

ik ben gewoon tevreden.

Plezierige contacten, stipt en goede behandeling

Heel kort: uitstekend!

Is goed

Deskundig en vriendelijk

Een hele fijne tandartspraktijk. Deskundig en vriendelijk. Kom hier al jaren en zal er nog jaren blijven komen.

Fijne tandartspraktijk

Hele fijne tandarts, kundig en uiterst vriendelijk personeel.

Heel fijn om door een kundige tandarts geholpen worden.

Heeft ruime tijd genomen en alle stappen uitgelegd. Pijn loos en zeer tevreden.

Goede praktijk en goede tandarts

Voelde mij vanaf het begin op mijn gemak en goed geholpen.

Prima tandarts

Professioneel en goede behandeling

Mijn ervaring met dental clinic is enorm goed. Je wordt goed en snel geholpen door goede tandartsen en mondhygienisten. Ik zit hier al bijna 10 jaar en ik kan niet omschrijven hoe goed ik het heb hier.

Rustige tandarts erg fijn

Ondanks dat het niet mijn favoriete uitje is, zorgen ze ervoor dat je er zelfs moet lachen.

Wij kwamen als gezin bij een andere tandarts vandaag en deze tandarts werd ons geadviseerd. Wij werden goed ontvangen en zijn zeer professioneel. Hele aardige en lieve mensen die daar werken en ze weten precies waar ze het over hebben.

Vriendelijk en deskundig personeel

Hoogwaardige meetapparatuur. Een kroon kon in 1 dag worden vervangen. Herinnering voor afspraak wordt verstuurd.

Hele fijne service

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen

Vriendelijke professionele benadering

Als een persoon die geen fan is van de Tandarts moet ik zeggen dat je in deze praktijk snel gerust wordt gesteld. En vriendelijk wordt benaderd zonder waarde oordelen. Zeker een aanrader.

Een fantastische tandartsenpraktijk en dental clinic

Hier werken mensen met plezier. Nooit is hun iets teveel, staan altijd open voor vragen. Iedere ingreep wordt professioneel met je besproken voordat ze beginnen. Wij ( want we komen hier met de hele familie ) komen hier graag. Zelf heb ik een metamorfose ondergaan, waar ik tandarts Farsi nog steeds dankbaar voor bent. Iedere keer als we hier zijn is gezellig, altijd even bijpraten. Zelfs na onze verhuizing uit leidschendam gaan we hier niet weg.

Gravin Juliana van Stolberglaan 483 & 501

2263 AR Leidschendam