Super geholpen

Prettige medewerker zéér betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar

Snelle service, breng sinds ik m’n auto heb altijd hier omdat elk probleem altijd opgelost word voor een eerlijke prijs. Hangt altijd een gezellige sfeer en weet dat ik deze mensen kan vertrouwen met mijn auto! Kom hier zeker nog altijd terug

• Prijs/Kwaliteit

Nette garage met goede service.

Nette garage met goede en snelle service.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Michiel van Loonstraat 15 A

4247 ES Kedichem

Over De Jong Auto’s en Techniek

AutoFirst De Jong Auto’s en Techniek in Kedichem wil de service bieden die wij zelf ook graag verwachten. Een gevoel van welkom hoort daar zeker bij. Net als dampende koffie en een krantje. Wij zorgen ervoor dat u weer thuis komt wanneer u uw auto even moet missen voor een onderhoudsbeurt of reparatie. AutoFirst De Jong Auto’s en Techniek heeft altijd een leenfiets of leenauto beschikbaar en anders brengen wij u. Wij zijn gevestigd in Kedichem. De klant is bij ons nog koning. Dat ziet u ook terug in de persoonlijke aandacht en heldere uitleg van onze monteur over de status van uw auto. Wij staan garant voor professioneel onderhoud met A-kwaliteit onderdelen en bieden dit tegen een zeer betaalbare prijs.