Hulpvaardig, direct en komt afspraken na.

Mijn 3e auto bij deze topper! Auto gekozen om te leasen… Situatie uitgelegd… Passende offerte ontvangen… Aanbetaling gedaan.. Documenten ontvangen, getekend en retour. Afspraak gemaakt… En rijden!

Top geregeld dankjewel Jack

Super match en zeer tevreden

Bij aankoop van de auto hebben we gekregen wat perfect bij ons past. Vooraf hebben we een prijs bepaald en onze wensen doorgenomen. Jack heeft naar alle tevredenheid ons geholpen. Ik wil hem daarom graag aanbevelen.

Binnen 1 dag geregeld

Wauw binnen 1 dag wist ik waar ik aan toe was en kon ik al snel genieten van mijn nieuwe werk bus. Deze werd ook nog eens netjes bezorgd aan mijn huis adres. Zelfs in het weekend en savonds contact gehad. Voor meer informatie ed. 1 woord super over een paar jaar kom ik zeker weer terug bij jack.

Top zaak

Weer top geregeld, dit is al de zoveelste auto die ik bij Jack haal. Mvg Familie Gijzen

Fantastisch bedrijf!!

Vandaag naar Assen gereden om de aangeboden Clubman te bekijken. De foto's spraken al voor zich maar in werkelijkheid was hij helemaal top. Proefrit gemaakt en binnen 5 minuten was de zaak rond. Bedankt Jack voor de super service.

Super blij mee

Ik heb binnen 1 week een auto gekocht bij deze dealer via leasing, ze regelden al het papierwerk en beantwoordden al mijn vragen. Ze waren supersnel, efficiënt en erg vriendelijk. Ze stuurden iemand om de auto bij mij thuis af te leveren en de auto arriveerde zonder problemen. Ik ben super blij met mijn aankoop. Hartelijk dank

Binnen 24-uur na aankoop in huis, in 1 woord top :)

Top Service

Ik zou Autodomein zeker aanraden.betrouwbaar, Vriendelijk,denkt met je mee,zoekt mee naar een auto naar jou wensen handelt snel.binnen no time heb jij je droom auto thuis voor je deur wij zijn echt zeer tevreden!nogmaals bedankt voor je goede zorgen!

Helemaal top

Meerdere auto's gekocht helemaal top Word goed naar je wensen gekeken en meegedacht

Fijn contact

Prima begeleiding en houd zich aan de afspraken.

Het Autodomein denkt met je mee !!

Nadat we gevraagd hadden om onze “oude “ auto’s te vervangen voor iets, wat meer bij ons zou passen, kwam Jack al snel met de perfecte oplossing en was alles in no time geregeld. Een mooi bedrijf, waar ze verstand hebben van auto’s en meedenken naar een passende oplossing. Een echte aanrader !!

Zeer tevreden!!!!

Prachtige Audi A1 gekocht bij Jack Hagen. We zijn zeer snel tot overeenkomst gekomen. A1 door Jack bij ons aan huis afgeleverd, wat een geweldige service!!

Topper!!

Top en snel geregeld! Fijn en duidelijk contact, Tot de volgende keer!

Strakke prijs én persoonlijke service

Jack heeft ons perfect geholpen. De auto die wij eerst op het oog hadden is het helaas niet geworden, maar dankzij Jack's meedenken hebben we alsnog een auto kunnen aanschaffen.

Blijdensteinstraat 2 B

9403 AW Assen

Over Het Autodomein

Welkom bij Het Autodomein, uw mobiliteitspartner voor gebruikte en nieuwe auto's! Wij bieden een uitgebreide selectie van betrouwbare voertuigen, variërend van luxe wagens tot praktische bedrijfsbussen. Onze klantgerichte aanpak en deskundige team staan klaar om u te begeleiden naar de perfecte auto die aan uw wensen voldoet. Of het nu gaat om een gezinsauto, zakelijk vervoer of iets speciaals, we hebben het allemaal. Dankzij onze dochteronderneming HetAutoDomein kunnen we ook flexibele financieringsopties aanbieden. Uw tevredenheid staat voorop en onze showroom in Veendam biedt een breed scala aan actuele modellen. Ontdek vandaag nog de Het Autodomein kwaliteit en klanttevredenheid die ons onderscheidt van de rest. Stap binnen en begin uw volgende rijavontuur met ons! Het Autodomein gaat door, waar anderen het opgeven. Benieuwd naar ons aanbod? Neem een kijkje in onze lease voorraad!