Was een hele goede steun

Mijn partner en ik hebben een jaar moeten overleven met heel veel tegenslag en ik denk dat als we deze stap niet genomen hadden we er nu anders voor hadden gestaan dus nogmaals dank

Leerzaam

We kregen handvaten aangereikt hoe te communiceren op betere wijze

De therapie heeft ons/mij echt geholpen

Ik heb meer inzicht gekregen in onze (niet helpende) patronen en handvatten om dit anders te doen.

Prettig, persoonlijk en professioneel.

We zijn enorm goed geholpen door Peter. Tijdens onze kennismaking kon hij goed inschatten waar we aan konden werken, en zodoende zijn we heel gestructureerd aan de slag gegaan. De efficiëntie aanpak zorgde in een spoedige, maar effectieve oplossing. Dank voor de hulp!

Prettige, open en veilige sfeer om te vertellen wat er op je hart drukt.

Fijne begeleiding om jezelf en elkaar beter te leren begrijpen.

fijn

zeer tevreden over Peter zijn aanpak, zijn luisterend oor, zijn geduld, de mooie wisselwerking die hij tot stand bracht tussen mijn zus en mij zonder ooit enige voorkeur of mening te ventileren. bleef altijd de lijn volgen, hoever je er ook vanaf week.

Peter is een heel prettig persoon die je met de juiste toon in weer in gesprek krijgt.

Peter is een prettig persoon waarbij je je vrijwel direct op je gemak voelt. Hij staaft zijn therapie met stukjes theorie, wat verhelderend is. Peter heeft ons inzicht gegeven in hoe we weer verbinding met elkaar kunnen maken. Ook de individuele gesprekken met Peter waren voor mij heel fijn waardoor er wat puzzelstukjes op zijn plaats vielen en ik weer goed door kon. Ook in de relatie met mijn partner. Eigenlijk gun ik elk stel wel een aantal gesprekken met Peter!

Goed advies met begrijpbare tips en tools

Peter is een heel prettige en rustige persoonlijkheid. Hij weet zaken op de juiste manier, helder en met respect te benoemen. Vraagt goed door en analyseert op de juiste momenten. Geeft goed advies en begrijpbare tips en tools die je kunt inzetten.

Fijne gesprekken met goede resultaten

Peter is een heel fijne gesprekspartner, elk gesprek leidt tot nieuwe inzichten en meer begrip voor elkaar. Ook op de momenten dat we eigenlijk niet zo'n zin hadden of ons afvroegen waar we het die afspraak over moesten hebben, was het gesprek elke keer weer zinvol. Op moeilijke momenten komen er vaak uitspraken van Peter in me op die me weer houvast geven. Daarnaast is hij super benaderbaar, enorm flexibel en staat hij altijd voor ons klaar. We zijn in een relatief korte periode vanuit een diep dal naar een veilige, fijne relatie gegroeid en hier heeft Peter een grote rol in gespeeld.

Peter heeft ons erg goed begeleid

Peter weet een veilige omgeving te creëren waarbij iedereen zich gehoord en gezien voelt. Hij is een scherpe analyticus die snel to the point komt, stelt kritische vragen en gaat door tot hij bij de oorzaak komt. De gesprekken met hem hebben ons geholpen de mechanismen die onze relatie parten speelden te ontdekken, te analyseren en waar nodig te veranderen.

Ik heb er heel wat aan gehad.

Sfeer en aandacht waren goed. Ik heb het gevoel dat er goed geluisterd werd, voelde mij op mijn gemak en kon daardoor makkelijker vertellen en er werd uit mijn verhaal gehaald waar het mij inderdaad om te doen was. Uiteindelijk heeft dit in een relatief korte periode een hoop voor mij helderder en veel handelbaarder gemaakt.

Veilig, relaxed en waardevol

Idem

Snel en effectief snapten we hoe we weer terug in verbinding met elkaar konden komen

Super fijn

Fijne therapeut met een goed luisterend oor. Uitleg en tips zijn goed geweest. Jammer dat de therapie in Culemborg niet door kan gaan.

Constructieve handvatten voor directe verbetering

Hands on verbetering van de communicatie. Waar liggen je behoeftes? Luisteren naar de ander. Allerlei handvatten die voor directe verbetering kunnen zorgen van communicatie en daarmee je relatie.

Iedereen zou voor het aangaan van een relatie van EFT op de hoogte moeten zijn.

Peter heeft ons enorm goed begeleid door de netelige kwesties waar we samen in vastgelopen waren. We hebben nu de tools om samen de dansen voorbij te komen en met meer verbinding samen een hechtere relatie voort te zetten. Helder, kalm en bevestigend. Zo zou ik Peters aanpak willen omschrijven. Enorm verhelderend, dank voor de hulp. We kunnen nu samen zelfstandig voort.

Fijne begeleiding en gesprekken

Peter is een fijne gesprekspartner en begeleider in onze gesprekken.

Prettig gesprek, objectieve houding, treffende verwoording van stand van zaken

In gesprek werd er in korte tijd goed aandacht gegeven aan verschillende standpunten. Ook kon er duiding gegeven worden aan wat er gezegd werd, wat daarmee duidelijker inzichten te krijgen.

Geen eerlijk verschil in benadering van de twee partners.

Mijn man wordt met de zachte handschoen benaderd, omdat hij zo gevoelig is en zich anders zou terugtrekken. Ik krijg alleen (veel harder) te horen dat ik begrip moet tonen, niet duidelijk ben en anders moet reageren. We zitten er omdat mijn man mij drie jaar emotioneel heeft buitengesloten en me jarenlang op een verkeerd spoor heeft gezet. Daar wordt hij tot nu toe niet op aangesproken. En als hij zo gevoelig is, waarom doet hij dan zo bot tegen zoveel mensen? Hij verschuilt zich achter zijn terugtrekpatroon, maar dat is vaak niet het geval, doch puur desinteresse in zijn omgeving. Dit is niet onderkend en dat vind ik een gemiste kans! Ik heb ook gevoel, ik ben ook niet met een dikke schil geboren.

openhartig gesprek

We hebben een fijn intake gesprek gehad, maar hadden wel het gevoel dat de therapeut een beetje "te zweverig" was naar onze smaak. Maar hij stelde scherpe en goede vragen. Dus ik denk wel dat het een goede therapeut is.

Peter is een ervaren en deskundige relatietherapeut. Op een rustige en integere manier weet hij de vinger op de zere plek te leggen en ervoor te zorgen dat beide kanten besproken en gehoord worden. Wij raden hem dan ook zeker aan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

n.v.t.

Deskundige begeleiding door Peter, goede inzichten en handvatten.

Abstederdijk 33

3582 BA Utrecht

06 196 533 06

Over Peter Vergeer

Praktijk Peter Vergeer is een therapiepraktijk gespecialiseerd in relatietherapie. Daarnaast geeft hij supervisie en biedt trainingen in relatiecoaching aan.