Peter kijkt goed naar zijn klanten; is rustig, scherp en straalt vertrouwen uit. Je kunt merken dat hij zijn vak leuk vindt en er goed in is. Wij zijn goed geholpen.

Door de duidelijke en heldere taal krijg je een spiegel voor en wordt 'de angel' er telkens uitgehaald. Het helpt ons erg om weer autonomer in de relatie te kunnen staan en daarmee elkaar weer meer te zien en waarderen als waar we voor vielen. Het maken van afspraken gaat ook erg soepel via de website.

Peter is helder in zijn aanpak, prettig in het contact, deskundig en altijd met de focus op de kern van een relatie: verbinding.

n.v.t.

Aangename gesprekken , blijven niet teveel bij de inhoud of voorbeelden . Geven een ieder de aandacht en stemmen af .

n.v.t.

Ik was onder de indruk van de duidelijke, doortastende aanpak van Loes. Mooi ook hoe zij heel erg uit ging van dit moment. Door haar vragen kregen we heel snel zelf in de gaten wat er speelt in onze relatie en hoe we daarmee om kunnen gaan. Dank daarvoor.

n.v.t.

Erg tevreden, therapie heeft gewenste effect, er gebeuren dingen, proces is in beweging.

Na drie sessies hebben we het gevoel dat Loes ons al veel inzicht heeft gegeven in waar we tegenaan zijn gelopen en op welke manieren we daar mee om kunnen gaan. Ze weet goed te doorzien, zowel persoonlijkheden als situaties. We voelen ons allebei erg op ons gemak.

Wij zijn hartstikke blij met Peter voor de gezinstherapie :)). Vond het een beetje overdreven om tienen uit te delen, vandaar een 9 ;)

Scherp in de gesprekken. Peter ziet snel waar de kern van het probleem zit. Na 6 goede gesprekken is er meer balans en duidelijkheid in de relatie. Dank.

We hebben de relatietherapie bij Peter Vergeer als zeer prettig ervaren. Hij wist de kern van ons probleem erg snel te raken. Daarnaast konden we ons zeer goed vinden in de visie van de Minstroom. Wij hebben in een aantal behandelingen voldoende handvaten gekregen om op een prettige manier samen verder in gesprek te gaan.

De relatietherapie heeft de zaken verhelderd voor ons waardoor we nu heel bewust hebben besloten uit elkaar te gaan. Hoe verdrietig dit ook is brengt het verlichting en gaat dit ons helpen om betere co-ouders te zijn voor onze dochter Isabel.

Relatie therapie ondernemen is een spannende stap. Peter heeft mij meteen het gevoel gegeven dat het delen van kwetsbare dingen bij hem veilig was. Hij was in staat om ons gesprekken te laten voeren over verschillen en frustraties waarvan ik niet meer zeker wist of dat nog mogelijk was. Hij heeft ons geleerd hoe we beter met elkaar in contact blijven aan de hand van obze eigen gesprekken en ook de theorie helder uitgelegd. Dit alles heeft bij ons geresulteerd in een fijnere relatie waar ik weer meer van mijn vriendin ben gaan houden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne gesprekken gehad met Peter, dat heeft ons echt op weg geholpen. Maar het voelde steeds als losse gesprekken, geen samenhangend geheel waar een ontwikkeling in zat. Ook de communicatie over de factuur verliep meerdere keren niet goed. Dit was wat slordig.

Peter is een heel rustige prettige therapeut die op de juiste momenten doorvraagt of juist stil is. Hij stimuleert je zo dieper te gaan en bij de bron te komen, waardoor je inzicht krijgt in de dynamiek in je relatie.

Therapeut stelt je snel op je gemak; is betrokken en empatisch, maar tegelijkertijd direct en doortastend. Praat soms wat te zacht.

Onze relatie was uitzichtloos. Er was alleen maar strijd, frustratie en onmacht. De strijd heeft plaats gemaakt voor verbondenheid, de frustratie voor begrip, we zien elkaars kwetsbaarheid en vertrouwen elkaar weer. Peter, dank je wel

We kwamen bij je terecht, omdat het filmpje op je website over EFT (Emotional Focus Therapy) ons aansprak. Vanuit een diep dal zien we elkaar gelukkig nu weer staan. We vragen naar elkaars behoeften. Dank voor alles!

Wij kwamen bij Peter terecht op het moment dat onze relatie op losse schroeven stond. Dankzij hem zijn we beter in staat om met elkaar te communiceren zonder dat we worden gegijzeld door onze emoties.

Abstederdijk 33

3582 BA Utrecht

06 196 533 06

Over Peter Vergeer

Praktijk Peter Vergeer is een therapiepraktijk gespecialiseerd in relatietherapie. Daarnaast geeft hij supervisie en biedt trainingen in relatiecoaching aan.