Peter heeft me opnieuw enorm geholpen mijn stroom aan gedachten te kanaliseren en me laten inzien wat wel en niet werkt. Dit geeft me weer een enorme zet in de goede richting.

Goede insteek van therapie, prettige omgeving, deskundige en betrokken therapeuten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er werd goed geluisterd en en we werden begrepen.

Laagdrempelig, open gesprek. Een fijne eerste ervaring met relatietherapie.

Tot nu toe heel tevreden over de sessies met Peter :)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben tevreden. Had wel moeite dat eventueel voortzetten begeleiding per mail werd voorgelegd. die dat liever mondeling: telefonisch of face to face.

Peter luistert goed en geeft een betrokken en meelevend gevoel

Al aanbevolen.

Peter had de eerste keer al snel door wat de knelpun ten waren. Dat schept vertrouwen. De. Volgen de keren werden deze besproken. Peter hielp ons onze problemen te verhelderen en te bespreken. Door de open sfeer werkte dit goed. Het enige minpuntje is, dat hij soms wel erg zacht praat, maar dat is bijzaak.

n.v.t.

Hele prettige ervaring met Peter Vergeer. Hij was erg goed in het doorgronden wat onze issues zijn, en ons dat in laten zien. Iemand die ik zonder meer aanraad.

Abstederdijk 33

3582 BA Utrecht

06 196 533 06

Over Peter Vergeer

Praktijk Peter Vergeer is een therapiepraktijk gespecialiseerd in relatietherapie. Daarnaast geeft hij supervisie en biedt trainingen in relatiecoaching aan.