Bij het bezichtigen van de auto zeer vriendelijk geholpen niet opdringerig. Echt van kijk maar lekker op je gemak. Ik wou er nog even een nachtje over na denken was geen enkel probleem. Uiteindelijk de a180 gekocht wat een genot om er in te mogen rijden. Heren bedankt

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Vriendelijk betrouwbare nette mannen. Voelde me gelijk “thuis”

Heel blij dat ik deze zaak in Bussum geheel toevallig ben tegengekomen. Mooie auto rijker. Communicatie is direct en helder en eerlijk. Komen hun gedane beloftes na.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Alles is goed verlopen Fijne man Zeer klantvriendelijk maak tijd vrij om je te helpen

Prettige omgang en service

No nonsens en vriendelijke omgang.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Transparant, eerlijk en snel.

Prettige samenwerking.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Zoek je een auto? Twijfel niet en ga bij MR Carselection!

Audi ingeruild voor een BMW 3 serie en geen moment spijt gehad! De verkoper is ontzettend vriendelijk! Neemt alle tijd voor je! De BMW was rijklaar dus kon er zo mee wegrijden! Naar mijn mening eerlijke prijzen en bieden ook een eerlijke prijs voor je oude auto! Twijfel niet en ga gewoon bij MR Carselection!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Super vriendelijk en daarnaast mooie auto's. Kon meteen proefrijden en wegrijden! Werd goed geholpen. Alleen nette en goede auto's

Top bedrijf

Wat een fijn autobedrijf nemen echt alle tijd voor je. Ontzettend aardige verkopers Raymond em Mark. Hebben echt de goeie kennis. Wij zijn erg tevreden met onze aankoop.

Great experience

I recently bought a car from them , I was in contact with Mark , communication was great , everything worked fine.The car is amazing , I would recommend 100% Mr Car Collection

Artur/Beata

Very nice service. Everything perfectly. I heartily recommend this place. Everything was at a high level. Thank you. Now we just have to enjoy the new car.

net bedrijf.

wij hebben daar een auto gekocht en zijn ontzettend fijn geholpen. het is een nette zaak .

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Top service verleend bij de aankoop van gave mini

Super leuk om mijn tweedehands mini geleverd te krijgen aan huis. Én met strik. Alsof het een echte nieuwe is. Zo leuk.

Meer dan uitstekend

Als je opnieuw een auto koopt bij hetzelfde bedrijf zegt dat alles denk ik. Betrouwbaar en klantgericht. Mark en Raymond zijn gedreven en enthousiast. Passie voor het vak.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Zelden zo correct behandeld door een autobedrijf

Zowel de aankoop en de aflevering zijn perfect verlopen. Er is niet alleen aandacht voor de auto maar ook voor de koper. Gezien mijn leeftijd heb ik meerdere auto's in het verleden gekocht maar nog nooit zo behandeld als hier.

Top service !!!

Mooi auto afgeleverd voor de deur helemaal top!!

Prettig contact

Bij het eerste contact bleek dat de heren zeer klantgericht waren en dat is ook zijn gebleven;!zeer tegemoetkomend ook bij problemen. Het is een lichtpunt in de Autowereld!

Super goed en netjes geholpen bij mijn volgende auto weet ik waar ik moet zijn

Super goed en netjes geholpen bij mijn volgende auto weet ik waar ik moet zijn

Vriendelijke mensen goed geholpen

Top bedrijf

Uitstekend!

Ondertussen mijn 2e auto gekocht bij MR Carselection. Als je op zoek bent naar een eersteklas ervaring bij het kopen van een auto, zoek dan niet verder dan MR Carselection. Hun passie, expertise en toewijding aan klanttevredenheid maken hen een absolute must voor elke autoliefhebber

Zeer aangenaam, 2 kanjers van mensen die passie hebben met mooie auto's

Via de webside van MR Car Selections ben ik in contact gekomen met Raymond en Mark. Ik heb met Raymond een afspraak gemaakt om een Mercedes CLA 180 die in de showroom stond te bekijken,van te voren heb ik ook reviews gelezen van tevreden klanten die ook een mooie auto hebben gekocht. Ik ben extra donderdag 18 april vertrokken vanuit Maastricht richten Bussum, de afspraak was om 10.00 uur s'ochtends en de koffie stond klaar, intussen heb ik de auto Mercedes goed samen met Raymond CLA 180 gebeken en ik was meteen gecharmeerd van de wagen maar ook aandacht die men ontvangt van Raymond en Mark. Het gaf een stuk vertrouwen en ook een goed eovertuiging, dat ik ook de zelfde dag besloten heb om de Mercedes CLA 180 te kopen. En Werkelijk Chapeau heren.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Zoektocht afgerond bij een TOP-bedrijf!

Ik ben lang op zoek geweest naar een auto die én alle opties heeft die ik wil én technisch in goede staat is én natuurlijk ook aan de buitenkant er tiptop uitziet. Via een advertentie bij MR carselection terecht gekomen. Mark heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen, een fijn gesprek gehad waarbij we een leuke deal hebben kunnen sluiten. De auto wordt gepoetst voor het afleveren, een onderhoudsbeurt wordt uitgevoerd en je krijgt er een jaar garantie bij: geen extra kosten. Na het ophalen is er een kleine storing geweest, de auto is netjes opgehaald, probleem opgelost en dezelfde dag weer teruggebracht. Ze blijven zich inzetten totdat je als klant tevreden bent. Ik ben tevreden!

TOP!

Heel eerlijk en professioneel geholpen. Mark denkt ontzettend goed mee en het laagdrempelig contact heb ik enorm gewaardeerd. Binnen een week reed ik de auto al, die voor mijn deur kon worden afgeleverd. Al met al, topservice!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Erg blij met mijn nieuwe auto & service, aanrader!

Ik ben heel erg blij met mijn mooie nieuwe auto! Heel goed geholpen, vriendelijke en uitstekende service, aanrader!

Top verkopers

Mark en Raymond nemen de tijd bij aankoop van de auto. Ze verkopen auto's met een lage kilometerstand in het wat duurdere segment met garantie. In ons geval een BMW X1. Rijklaar gemaakt en gepoetst. Top gepresenteerd. No nonsens zaak. Bij het rijden op de Vliegdenweg waar de showroom is gevestigd, lijkt wat rommelig, maar eenmaal binnen in de showroom ziet het er piekfijn uit. Gemoedelijke sfeer en gastvrij.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van een auto in deze showroom

Ik raad aan! Professionele benadering van de klant, de auto voldeed 100% aan mijn verwachtingen

Vliegdenweg 24 26

1406 MZ Bussum

Over MR Carselection

MR Car Selection is een jong autobedrijf in Bussum, gespecialiseerd in de merken BMW, Mini, Mercedes-Benz en in de Fiat 500, welke bij iedereen een glimlach op het gezicht tovert. Na 14 en 20 jaar werkzaam te zijn geweest bij een grote beursgenoteerde Mercedes-Benz dealer, waren Mark en Raymond van mening dat er ruimte was voor een transparant en persoonlijk autobedrijf gespecialiseerd in jong gebruikte dealeroccasions en import-/ zoekopdrachten. In april 2022 zijn Mark en Raymond dan ook van start gegaan met MR Car Selection. Zij selecteren de auto’s met de grootste zorg en bieden een gevarieerd aanbod jonge occasions. Alle auto’s staan rijklaar en voorzien van 12 maanden Garantie in de showroom midden in het Gooi.