• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Mooie, nette auto's en goede service!

Het was al sluitingstijd maar bleven voor ons open. Auto netjes is thuis afgeleverd!!

Prima ervaring

Fijne en vakkundige ervaring

Ben super goed geholpen door Raymond! Binnen een week was alles geregeld en kon ik mijn nieuwe Mercedes CLA ophalen.

Vriendelijk en professioneel

Ik heb hier een BMW 4 serie gekocht. Alles was naar wens. Auto had wat steenslag op de bumper en motorkap, maar dat werd netjes door de verkoper opgelost, de motorkap en de voorbumper zijn helemaal opnieuw gespoten. Nog nooit eerder meegemaakt dat iemand zo mee denkt met de klant. Toen ik de auto heb opgehaald zag de auto eruit als of ie net uit de fabriek komt ALS NIEUW!! Top service zeker een aanrader!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Uitstekende service door heren die hun vak verstaan

Je merkt aan alles dat Mark en Raymond gepassioneerde ondernemers zijn. Nemen de tijd voor je en communiceren vlot en helder. MRcarselection is vergelijkbaar met een perfect vakantieadres wat je liever niet wil delen omdat dan iedereen ernaar toe gaat.. Doen we natuurlijk wel want deze heren verdienen een grote klantenkring. Toppers.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Kan niet beter, perfecte en snelle service die je kan hebben!

Een hele goede plek met perfecte auto's die in top orde zijn, zeker een aanrader voor als je nog opzoek bent naar een nieuwe auto!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Wij zijn goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe auto. Duidelijke uitleg en prettig in het contact.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Hele fijne ervaring om een auto te kopen.

Het was fijn om een auto te kopen bij MR carselection. Heel klantvriendelijk en duidelijke afspraken. Er bleek iets niet in orde te zijn en dat werd opgelost. De auto is thuis afgeleverd met een grote rode strik op mijn verjaardag...en zelfs taart. Op naar een mooie tijd met deze prachtige mini cooper. Bedankt Mark en Raymond.

Erg prettig!

Makkelijk in omgang, flexibel met afspraken maken en perfectie bij het afleveren.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Feestje om hier een auto te kopen!

Het was zeer prettig zaken doen met Mark. Ik heb een prachtige Mini gekocht en ben zeer tevreden. MR carselection komt op mij over als een zeer betrouwbaar en eerlijk bedrijf die er alles aan doen om een klant tevreden weg te laten rijden. Top!

Kwaliteit en vakmanschap

Afspraken worden nagekomen Waardes correct ingeschat Snelheid

Uitstekend!

Goede ervaring met MR carselection. Klantvriendelijk, en duidelijke communicatie. Auto zelfs thuis afgeleverd ivm zelf weinig tijd. Klasse!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Top service die zelf over landsgrenzen gaat!

Een jaar geleden heeft MR Carselection een auto voor mij gezocht én gevonden. Daarna deze voor mij geïmporteerd en keurig afgeleverd. Top gedaan mannen, ik ben er nog steeds heel blij mee.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Zeer prettig en correct geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam geholpen bij de aankoop van een andere auto. Ook met de inruil van mijn oude auto. Kan iedereen aanraden bij hen te gaan kijken/kopen.

Altijd top!

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt! Fijn bedrijf, open , eerlijk en transparant! Zeker een aanrader !

Fijne snelle afspraken

De heren zijn werken snel en zijn eerlijk. Wat is hun verantwoordelijkheid en wat valt daar buiten. Geen zoete broodjes zoals bij andere autodealers, maar eerlijkheid!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Fantastisch ondersteund bij importeren auto uit buitenland.

Naast het ondersteunen en mee zoeken naar een mooie auto krijg je bij MR Carselection ook een eerlijk advies. Raymond en Mark werken heel transparant.

Ervaren personeel mooie autos

Bij aankoop van een auto is ervaren personeel een pré... MR carselection is de autobedrijf met ervaren personeel en mooie auto's.. Goed geholpen door Raymond!!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Een heel fijn autobedrijf!

Dit is een hele fijne zaak om een auto te kopen. De eigenaar die ons hielp, Raymond, hebben wij ervaren als een geduldige eerlijke en vriendelijke verkoper. Erg aan te raden en wij zijn zeer tevreden met onze Mini Cooper!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Eerlijk, vriendelijk, meedenkend en behulpzaam

Heb hier onlangs een auto aangeschaft. Heb vooral met Mark contact gehad. Mark is een verkoper die je op een rustige, heldere en eerlijke manier te woord staat. Keurig op de hoogte houd in het proces van de aflevering van de auto. Alle afspraken zijn nagekomen. Dit zijn mannen die hun vak verstaan. Zeer service gericht en transparant.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Vriendelijk , eerlijk , nemen alle tijd !

Heb een eerlijke auto gekocht, met 2 kleine probleempjes , maar werden zonder enige tegenspraak meteen goed opgelost ! Goed bedrijf om daar je auto te kopen Aanrader !!!!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Heb een jaar geleden hier een auto gekocht en ben er super blij mee, goede service, en erg vriendelijk

Zeer betrouwbaar

Ik ken Mark zeer goed, en heb in het verleden zeker 12 stuks Mercedes van Mark gekocht. Het was altijd prettig om met hem te onderhandelen. Het zijn eerlijke zakenpartners, en een woord is een woord. Geen bla bla. Ik heb bij MR Carselection weer een auto gekocht, en de evt volgende koop ik ook weer bij bij MR Carselection. Ik wens beide Heren alles goede voor de toekomst. Ben zeer te vreden. Johan Stegeman.

Vliegdenweg 24 26

1406 MZ Bussum

Over MR Carselection

MR Car Selection is een jong autobedrijf in Bussum, gespecialiseerd in de merken BMW, Mini, Mercedes-Benz en in de Fiat 500, welke bij iedereen een glimlach op het gezicht tovert. Na 14 en 20 jaar werkzaam te zijn geweest bij een grote beursgenoteerde Mercedes-Benz dealer, waren Mark en Raymond van mening dat er ruimte was voor een transparant en persoonlijk autobedrijf gespecialiseerd in jong gebruikte dealeroccasions en import-/ zoekopdrachten. In april 2022 zijn Mark en Raymond dan ook van start gegaan met MR Car Selection. Zij selecteren de auto’s met de grootste zorg en bieden een gevarieerd aanbod jonge occasions. Alle auto’s staan rijklaar en voorzien van 12 maanden Garantie in de showroom midden in het Gooi.