Klantvriendelijk, super service een echte aanrader

Ruim een jaar geleden een auto aangeschaft bij MRCarselection, werden er zeer vriendelijk ontvangen en nemen alle tijd voor jou als klant. Na bezichtiging en proefrit geen twijfel om hier de auto aan te schaffen. Goede inruilprijs gekregen voor onze oude auto. Na een jaar kregen we wat problemen met de auto maar zijn echt top geholpen, wat een goede service zeg!!! daar kan menig autobedrijf een voorbeeld aan nemen. Een volgende auto zal zeker bij MRCarselection aangeschaft worden.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Vertrouwd, vakbekwaam en een top selectie van auto’s

Mooie collectie top occasion's. Bij het eerste contact voelt het al vertrouwd aan gestrekt door het feit dat men garantie verstrekt. Het zijn zeer vakbekwame mensen met een passie voor auto’s. Echt een aanrader!

Vriendelijk en heel behulpzaam

Fijn contact met de mannen. Reageren altijd snel en zijn duidelijk in hun communicatie. Kunnen goed meedenken, ook flexibel in tijden. Niet onbelangrijk, ook heel blij met de auto die ze hebben geleverd!

Eerlijk

M

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Zijn deskundig en bieden een goede service

Het contact is prettig verlopen, namen veel tijd voor ons. Door het concept wat ze aanbieden konden we de auto direct meenemen. Helemaal top!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Mannen met HART voor de zaak EN de mensen !

Alleen al de gastvrije ontvangst van Mark en Raymond, gewoon bij het kijken en rondneuzen, er gaat geen enkele druk van hen uit. Zo prettig ! Je mag twijfelen , het weer niet weten, proefritje maken, gesprek, nog een proefritje maken , en er is een goede prijs- kwaliteit verhouding. En dan wordt je verliefd ! Op een auto dan wel te verstaan. Met Mark en Raymond blijvend in goede herinnering.

Zeer goede ervaring.

De mannen zijn klant vriendelijk. Goede service.

Zeer prettig zaken doen met MR Carselection

Zeer deskundige en enthousiaste ondernemers, Komen hun afspraken na en denken goed mee. Zal MR aan iedereen aanbevelen.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Betrouwbaar, betrokken en bedreven!

Uitermate tevreden! Raymond en Mark begrijpen hun vak volledig. Na een zoekopdracht voor een youngtimer kwamen ze met een schitterend pareltje. Enthousiast, servicegericht, klachtgericht, betrouwbaar, meedenkend, vakkennis, alles is 100% aanwezig. Een mooi bedrijf met een mooie collectie auto's.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Deze 2 uiterst vriendelijke heren verkopen kwalitatief zeer goede auto;s in een uitstekende staat en geven vaak ook nog eens 12 maand BOVAG garantie. Kortom dan weet je helemaal waar je aan toe bent, wel zo'n veilig gevoel Met vriendelijke groet Anton Oude Elferink Enschede

• Service N.v.t.

Erg leuk bedrijf

MR Carselection is een jong bedrijf met mooie auto’s. Ik heb er een hele leuke Mini Cooper gekocht. We werden erg leuk geholpen en er werd goed mee gedacht om de auto leuker te maken ( wrappen, zwarte velgen enz ) Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto, hij rijd heerlijk en ziet er super gaaf uit.. Dit is zeker een bedrijf om bij langs te gaan.

Superbetrouwbaar bedrijf

Gewoon net en transparant bedrijf,gerunt door jonge verkopers met veel AMBITIE!

Top bedrijf!

Heel goed geholpen! Kan MR Carselection iedereen aanraden!

Zeer goede ervaring

Vriendelijke verkoper, nette verkoop- en inruilprijzen, flexibel en klantgericht.

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Komen de afspraken na, fijne, eerlijje mensen!! Dat is zeldzaam .

Ik zocht een auto , kwam bij mr carselection uit, proefrit gemaakt, auto gekocht. Na 1 maand was er een probleem met de auto. Dat hebben ze keurig opgelost. Afspraak was afspraak. De auto rijd super , ik ben er erg blij mee ! Fijn dat er nog eerlijke mensen bestaan die de gemaakte afspraken nakomen. Ik zou zo weer een auto bij ze kopen, en zal ze ook aanbevelen als ze me vragen waar ik de auto heb gekocht. Ga zo door heren !!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

"Een autobedrijf dat je met een gerust hart bij iedereen durft aan te bevelen"

Raymond ken ik al sinds zijn dienstverband bij Stern Amsterdam. Mark heb ik leren kennen toen hij met Raymond MR Carselection is gestart. In 2022 ben ik voor mijzelf begonnen en een auto uit de showroom gekozen. Deze met veel plezier gereden en in de tussentijd met de heren opzoek gegaan naar de auto die ik heel graag wil hebben maar niet voorradig was. Deze auto is inmiddels ook geleverd, evenals een prachtige Mini Countryman voor mijn ouders. Allen naar zeer grote tevredenheid. Mark en Raymond hebben met MR Carselection een onderscheidend autobedrijf met auto's in "mint condition" en bijbehorende service. Ga zo door!

• Zou u MR Car Selection aanbevelen? Ja

Fijne gesprek partners en betrouwbaar

Betreffende auto gekocht met Bovag garantie. Inruil was niet helemaal wat er voorgespiegeld was. Maar uiteindelijk wel tevreden

Vliegdenweg 24 26

1406 MZ Bussum

Over MR Carselection

MR Car Selection is een jong autobedrijf in Bussum, gespecialiseerd in de merken BMW, Mini, Mercedes-Benz en in de Fiat 500, welke bij iedereen een glimlach op het gezicht tovert. Na 14 en 20 jaar werkzaam te zijn geweest bij een grote beursgenoteerde Mercedes-Benz dealer, waren Mark en Raymond van mening dat er ruimte was voor een transparant en persoonlijk autobedrijf gespecialiseerd in jong gebruikte dealeroccasions en import-/ zoekopdrachten. In april 2022 zijn Mark en Raymond dan ook van start gegaan met MR Car Selection. Zij selecteren de auto’s met de grootste zorg en bieden een gevarieerd aanbod jonge occasions. Alle auto’s staan rijklaar en voorzien van 12 maanden Garantie in de showroom midden in het Gooi.