Geweldig verhuisteam!

Super efficient, zeer voorzichtig met de spullen en daarnaast super aardige relaxte lui. Zo is verhuizen geen drama maar een feest!

Fijn bedrijf om mee in zee te gaan!

Mr Jac Takkade 3 x

1432 CA Aalsmeer

06 1992 8886

Over King Kong Movers & Rentals

King Kong Movers | Gebr. Stegeman is een familiebedrijf gespecialiseerd in verticaal- en horizontaal transport gevestigd in de regio Amsterdam. Onze kernactiviteit is het verhuren van onze bemande verhuisliften, op aanvraag verzorgen wij ook volledige verhuizingen. De naam Gebr. Stegeman heeft een lange geschiedenis, van het transport- en expeditiebedrijf van onze opa Johannes Stegeman. Hoewel dit bedrijf in 1963 werd verkocht, hebben wij, Arthur en Nathan Stegeman, in 2015 weer een transportonderneming opgericht, waarmee wij een deel van de naam Gebr. Stegeman voortzetten.”