Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautolease.nl

Ik heb goede ervaring en zal in de toekomst ook bij jullie huren.

Betrokken verhuurder

En dan is de auto kapot. Paniek. Opgelost door Lesautoverhuur. Binnen 1 dag vervangend vervoer voor de deur afgeleverd. Uiteindelijk duurde het vinden en oplossen van de storing veel langer dan eerst gedacht maar dat was geen probleem. Werd netjes van weekhuur naar maandhuur overgezet. Dus iets lager tarief.

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Het feit dat ik al tien jaar gebruik maak van de diensten van Lesautolease zegt eigenlijk al genoeg. Ze staan altijd klaar om te helpen en met je mee te denken. Zijn er problemen met de auto, binnen een halve dag had ik al een vervangende auto. Fantastisch bedrijf. Zeker een aanrader.

alles weer super geregeld

de zeeeer vriendelijke man kwam hem weer brengen !

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Heb je met spoed een lesauto nodig, neem contact op met Lesautoverhuur.nl!!!

2x in korte tijd een auto nodig. Door mee te denken en snel schakelen hebben ze mij schitterend uit de brand geholpen. Als ik een auto (snel) nodig heb, weet ik wie ik moet bellen. Klasse geregeld mannen!

Super service

Super geholpen vorige week door lesautoverhuur!! Ze zijn heel flexibel en meedenkend en ik kan ze aan iedereen aanraden!!

Prettig samenwerken

Fijne medewerkers die meedenken en begrijpen dat je een bedrijf hebt waar een auto het essentiële onderdeel van is.

Nette en schone auto

Alles ging precies zoals afgesproken . Top geregeld

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Slecht

Op zich prima auto gehuurd voor 2 dagen. Jammer dat er een hinderlijke storing was wanneer een leerling op de achterbank zat bleef het waarschuwingsgeluid nog zeker een kwartier doorgaan alszou degene de gordel niet om hebben, wat wel t geval was. Voor 2 dagen huur ben ik best veel kwijt geweest, begrijpelijk met het halen en brengen. In eerste instantie kreeg ik een factuur waarbij ik voor 4 dagen huur werd belast. ‘t Is omdat ik oplettend bent, anders zou ik meer kwijt zijn geweest. Voor mij , om deze redenen geen fijne ervaring dus! Helaas.

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Bedankt voor uw beoordeling. Uw klacht omtrent de auto is direct opgepakt, er is geen storing aangetroffen bij de garage, alle gordelspanners zijn in orde bevonden, het vermoeden is dat de leerling de gordel in de verkeerde spanner gedaan (er zitten er 2 naast elkaar) of met een arm op een zitting gehangen (hier zitten sensoren in) Ook is het foutje in de facturatie dezelfde dag met u opgelost. Mvg, Lesautoverhuur.nl

altijd even vriendelijk, Goed, Schone auto.

zo proberen er alles aan te doen om je weer zo snel mogelijk de weg op te krijgen. ik ben vaak binnen 2 uur al geholpen en rijden we weer.

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Aardige mensen, deskundig en snelle service

Nadat mijn eigen auto total loss bleek te zijn na een onderhoudsbeurt, kon ik snel een auto huren. Korte tijd later mijn eerste leaseauto. Tijdens die periode hebben Stefan en zijn mensen meegedacht over service en onderhoud toen er problemen kwamen met de gecertificeerde garage. Toen mijn eerste leaseauto agv een ongeluk total loss werd, stond binnen 1 uur de huurauto klaar. Deze week de nieuwe leaseauto opgehaald voor de komende 3 jaar. Al met al snelle, deskundige, vriendelijke en op maat gesneden service: precies wat een rijschoolhouder nodig heeft

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautolease.nl

Na schade aan mijn lesauto snel een vervangende auto kunnen huren.

Goede communicatie, advies, snel handelen.

Klant is koning

Meedenkend , vlot en duidelijk afspraken... Ik was er zeer mee geholpen , scheelde een hoop stress!

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Vlotte levering, goed overleg, goed bereikbaar, fijne medewerkers. Heel erg servicegericht

Superservice!!!

Snelle verwerking. Zeer goede communicatie. Mooi spuitwerk. Alles keurig netjes geregeld.

Kan niet beter

Denkt mee voor een passende oplossing

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Fijn contact en snel geregeld!

Na een fijn telefonisch contact was de afspraak zo geregeld. Binnen een week kon ik langskomen en de auto waar ik naar op zoek was kwam toevallig binnenkort binnen. Nog geen maand later had ik mijn lesauto en kan ik lesgeven! Bedankt Lesautolease.nl!

Meedenkend bedrijf

Fijn bedrijf. Auto snel geleverd. Meedenkend. Auto was gerepareerd dus auto vrijdag weer retour. Dinsdag erna auto weer kapot. Bleek er een huurauto in Zwolle vrij te komen. Kom hem diezelfde avond nog ophalen. Dus bespaarde transportkosten. Ze zoeken naar de goedkoopste oplossing voor het gebruik.

Snel geregeld

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Een warm bad met name als je in de stress zit!

Helaas heb ik al meerdere keren “gebruik” moeten maken van dit bedrijf en het is werkelijk een warm bad als je in de stress zit! Zowel bij een aanrijding met je lesauto, of als je er 1 moet huren! Je pleegt 1 telefoontje en echt alles wordt in 1 x goed geregeld! Wat een rust geeft dat! Top service! Ze denken met je mee en bieden overal een oplossing voor! Helemaal geweldig, ben nog nooit teleurgesteld!

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

prima service en meedenken over mogelijkheden

Mijn eerste indruk was prima toen we van lease maatschappij wilden wisselen. Er werd meegedacht en prima uitleg gegeven over welke mogelijkheden er waren. Ook na bestelling werden we prima op de hoogte gehouden over de voortgang

Perfect meegedacht!

Auto was gestolen met alle passen er in en toch stond er de voldaan een auto!

Enthousiast en meedenkers

Ik ben prima geholpen bij de keuze voor m’n lesauto… de 2de die ik bij hen lease. Korte lijnen en snelle actie

Voltaweg 14

5482 TM Schijndel