Alle afspraken tijdig nagekomen

Eerlijke voorlichting betreffende kwaliteit , plaatsing en uitvoering. Communicatie is ook soepel verlopen Goed prijsniveau.

Correct bedrijf, komt afspraken keurig na.

Komt afspraak niet na

Het was aangenomen werk maar toen de werkzaamheden tegen vielen moest ik voor de extra kosten opdraaien. Ook wilde ik het maximale aantal panelen op mijn dak, er hadden er 2 x 9 geplaatst kunnen worden, het zijn er 2 x 8. Toen de installatie op de meterkast moest worden aangesloten bleek deze eerst nog, uiteraard op mijn kosten aangepast te moeten worden, daar was vooraf geen sprake van terwijl Richard de meterkast bekeken heeft. Extra kostenpost van 1000,=

goede prijs, keurig geplaatst, probleemloos

Na de offerte en acceptatie volgens plan geleverd en geplaatst op een keurige nette manier, Prima panelen en omvormer voor een keurige prijs met een opbrengst boven verwachting.

Vakkundig, netjes, snel

Snelle en vakkundige installatie.

Snelle en goede communicatie cq plaatsing

Goede installatie slechte communicatie

Prettige intake gehad en snel geholpen, installatie was een bende om t huis, zelf nog Vanwalleghem mogen opruimen. Maar de zonnepanelen werken top en de app ook. Nadien nog een vraag neergelegd en nooit fatsoenlijk antwoord op gekregen. Beetje jammer.

alles netjes geïnstalleerd en aangesloten.

Mijn ervaring 8

We hebben hele goede ervaring Met de gemaakte afspraken En installatie waren er op de afgesproken tijd En er is naar volle tevredenheid volbracht

Kon niet beter!

Net voor de verhuizing naar een nieuw huis heeft ANZON de zonnepanelen geplaatst. Was de tweede keer dat ik voor ANZON heb gekozen. Ook al op mijn "oude" huis. Waarom? Goed advies, flexibel en deskundig. Komt afspraken na. En niet te duur!

Goed bedrijf keurige plaatsing en mooi panelen

Gewoon goed en netjes volgens afspraak

Goede ervaring ook met garantie gevalletjes

Prima firma komt afspraken na

Alles netjes geleverd

Niet goed

Het leggen ging goed Alleen de nazorg was slecht

Prima kwaliteit en uitstekende service voor scherpe prijs!

Duidelijke offerte, goede service, orima j Kwaliteit voif scherpe prijs

Prima geregeld

Goede opbrengst

Deskundig advies, snelle en professionele plaatsing

Mark is een deskundige op het gebied van het plaatsen en gebruik van zonnepanelen. Wij maken nu al voor de 2de keer gebruik van diensten van Anzon. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Het resultaat is perfect werkende panelen met veel vermogen

Prima snel en vakkundig omvormer vervangen na defect

Prima snel en vakkundig omvormer vervangen na defect

Zijn meedenkend en geven oplossingsgericht advies

Goede advisering en concurrerende aanbieding. Door hun advies op te volgen heb ik zeer omslachtig graaf- en straatwerk kunnen voorkomen. Panelen hebben hoge opbrengst. Montagewerkzaanheden vlot en vlekkeloos verlopen.

Perfecte nakomen van de afspraken

In maart zonnepanelen laten plaatsen. Daarna nog een paar. Levering en plaatsing zoals afgesproken. Keurig nette monteurs, helemaal goed.

komt afspraken na en heeft nette prijzen

uitvoering van de werkzaamheden zijn uitgevoerd zonder dat ik hierover een kritische noot kan plaatsen.

Nette service voor een nette prijs

Fijn contact met verkoper, die weet wat hij verkoopt. En ook aangeeft als het niet kan.

Zeer netjes en goed aangelegd.

Verkoper is heel deskundig maar niet altijd even makkelijk bereikbaar. Heb een vraag omdat ik niet meer kan zien op de i pad wat de opbrengst is. Weet nog niet hoe ik dit op moet lossen. Dit ligt niet aan Anzon. Ben nog niet terug gebeld. Komt zeker goed denk ik.

Positieve ervaring

Goede informatie en advies gekregen en binnen de termijnen zoals afgesproken de werkzaamheden uitgevoerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

conform afspraken geleverd.

goede afspraken mee te maken en plaatsing volgens planning

Industriestraat 220

7553 CX Hengelo