Goed en goedkoop geregeld

Netjes geplaatst en aangesloten. Het werkt goed. Kosten waren gunstig. Goede ondersteuning bij de financiële afwikkeling. Opbrengst klopt.

prima werk geleverd door klantvriendelijke monteurs

Plaatsen van 12 zonnepanelen ging snel en correct.

Komen afspraken na, reageert snel op mails, keurige installatie en afwerking, goed geadviseerd

Komt z'n afspraken na

Het werk is door onze verzekeraar goedgekeurd, dus prima werk geleverd.

Communicatie verloopt moeizaam.

Communicatie verloopt moeizaam. Op de installatie niets aan te merken, monteurs denken mee. Het werkt prima.

Super goed , qua montage en uitleg

Alles werkte in 1 keer en supersnel alles gemonteerd en werkt naar behoren..

zeer klantvriendelijk

Zet de klant centraal in de dienstverlening

uitstekend

Goed overleg vooraf. Alles werd schoon opgeleverd. Uitstekende uitleg van het systeem.

Mail en telefoon geen reactie

Slechte service

Goed werk geleverd

Wat later begonnen dan was gepland, maar uiteindelijk een goed product afgeleverd. Met goede uitleg.

gedaan wat moest

Ze waren heel communicatief voordat de offerte was getekend, dit werd steeds lastiger naarmate de plaatsings datum dichterbij kwam. Het is nog 2x verplaatst omdat de installateur niet zou kunnen en omdat de inverter er niet zou zijn.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding, maar slechte nazorg.

Goede deskundige voorlichting. Daarna passende offerte en goede en deskundige levering. Maar de assistentie die werd geleverd, nadat de betaling was verricht was erg slecht. Op herhaalde verzoeken om aanpassing van de app. werd niet meer gereageerd.

Zijn zeer tevreden over de plaatsing. Of het erg veilig gebeurde weet ik niet.

Volgens afspraak.

Vriendelijke personeel. Zoekt naar oplossingen ipv problemen. Eerst zou de omvormer later geleverd worden. Maar ergens in het land toch nog 1 kunnen kopen. Terwijl dit prijs technisch ongunstig voor ze was. Hierdoor kreeg ik optijd mijn complete systeem werkend. Nogmaals bedankt voor de service

Medewerkers waren heel aardig en hebben alles goed geïnstalleerd en goede uitleg gehad wij zijn heel tevreden

Industriestraat 220

7553 CX Hengelo