Dankzij Judith de mooiste uitvaart die we ons konden voorstellen

Mijn vader werd ziek en stierf binnen 11 dagen. Opeens de rollercoaster van een definitief afscheid. Judith, wat waren en zijn we blij met jouw gedreven hulp, waarin je precies wist waar je ons de vrije hand kon geven en waar je even het voortouw moest nemen. Mijn moeder voelde zich enorm gesteund door je, met je recht-toe-recht-aan aanpak en warme aandacht. En dat geldt ook voor mijn zus en mij. We kijken terug op een hele mooie uitvaart, met lekker eigenzinnige stappen, zoals het extra ritje in de rouwauto waar mijn moeder mijn vader nog even langs bekende plekjes leidde. En de kist gewoon mee naar het cafe voor een toost. Ik gun iedereen bij een uitvaart begeleiding door jou! Jessica Winter

• Respect voor uw wensen

Heel erg warme en bedreven uitvaartverzorgsters

Na al een eerdere zeer positieve ervaring met Judith waren we haar helaas weer nodig. Net als de vorige keer konden we weer op haar bouwen en nam ze de volledige uitvaartzorgen van ons over. Wat een prachtige uiting van hun respect voor de overledene was, was dat Ingrid in de stromende regen voor de rouwauto aanliep en dat ze geen stap te hard liep. Dat heeft indruk gemaakt. Judith en Ingrid hebben ons een hele fijne en intieme uitvaart van onze moeder laten beleven. Judith en Ingrid hebben er ook voor gezorgd dat er een prachtige powerpoint gemaakt is voor onze zus die in coma lag. Dames heel erg bedankt jullie zijn een fijn team.

• Respect voor uw wensen

Judith heeft ons geholpen bij het afscheid van mijn moeder. Judith is nog geweest toen mijn moeder er nog was, dat was voor ons een heel fijn en geruststellend gevoel! Alles was super geregeld! We hoefden maar te appen of bellen en de volgende dag nam ze het mee of was het al geregeld! Niks is fijner dan is zon situatie een fijn iemand hebben die je helpt! Judith is een super lieve, rustige vrouw! Wij zijn haar onwijs dankbaar voor alles wat zij voor ons gedaan heeft! Dit heeft voor ons een fijn gevoel over het afscheid achter gelaten!

• Respect voor uw wensen

Tot in de puntjes geregeld.

Judith heeft de uitvaarten voor ons tot in de puntjes geregeld. Ze luistert goed naar de wensen en gaat respectvol met alles om. Wij raden Judith zeker aan!!

100% tevreden

Wij hebben als gezin Judith Grummel Uitvaartzorg als zeer warm en deskundig ervaren. In een moeilijke emotionele tijd was Judith voor ons een rustpunt. Was op ieder moment van de dag bereikbaar en reageerde snel en adequaat. Vanaf het eerste contact tot het afsluitende gesprek zijn wij 100% tevreden. Vele familieleden, vrienden en kennissen waren onder de indruk van de afscheidsdienst.

• Respect voor uw wensen

We kijken met een warm gevoel terug op Wil's afscheid nemen je bent een vakvrouw Judith!

Loslaten dat lukt mijn/ons goed en moeten verder met het leven. Het brengt mij ook veel en vergroot mijn wereld

• Respect voor uw wensen

Wij hebben de uitvaartzorg als zeer prettig ervaren. Judith heeft ons rustig en op een prettige manier begeleidt. Ze heeft goed naar onze wensen geluisterd en kwam met nuttige tips. Al met al zeer tevreden!

Volle tevredenheid

Judith heeft een prettige aanwezigheid en is naast behulpzaam ook betrokken. Soms nam ze je bij de hand in dit proces. Soms was ze er vooral luisterend en was er alle ruimte voor ons als familie. Meedenken over mogelijkheden als het nodig was. Dan weer alles goed regelend op de achtergrond. Ook praktisch was alles in orde met o.a. een handig document die we zelf verder konden uitwerken voor het afscheid. Bij Judith, van Grummel Uitvaartzorg tref je alles wat je nodig hebt voor een fijne uitvaart. Al met al naar volle tevredenheid begeleid. Wat we als heel prettig hebben ervaren, is dat we al eerder contact hadden in de vorm van een soort kennismaking voordat er sprake was van afscheid. Daardoor was er een kort lijntje toen het zover was.

• Respect voor uw wensen

Judith is prettig betrokken en flexibel met kennis van zaken

Hallo Judith, Ik vind dat je het heel goed gedaan hebt! Heel erg bedankt daarvoor. Het is een mooi afscheid en afscheidsdienst geweest waar ik met een heel goed gevoel op terug kijk. Ik zit even terug te denken aan een jaar geleden om zien of ik je nog iets specifieks wil terug geven naast mijn positieve ervaringen. Zoals ik het nu ervaar in deze review kan ik er niet voor kiezen om anoniem te blijven. De velden naam en plaats zijn namelijk verplicht om in te vullen. Of begrijp ik nu iets verkeerd? Fijn dat er op zo’n moeilijk moment als het overlijden van een dierbare iemand is die weet wat er moet gebeuren en die je daarin begeleidt en adviseert en ook flexibel is. MvG Stephan van Gool

Erg betrokken!!!!

Warm , persoonlijk en betrokken Judith & Ingrid hebben ons 3 keer begeleid bij een uitvaart ( mijn man, broer en schoonmoeder) De communicatie en begeleiding was erg fijn Ze zijn er voor je!!! Zij hebben eraan bijgedragen dat wij kunnen terugkijken op een mooi afscheid van onze dierbaren Dankjewel, Judith en Ingrid

Goud waard

Lieve Judith, Het is nu iets meer dan een half jaar geleden dat Johan is overleden. Drie weken voor zijn overlijden hebben wij contact met jou opgenomen om de mogelijkheden door te spreken omtrent de uitvaart. Toen jij de eerste keer bij ons thuis kwam voelde het meteen goed en vertrouwd. Vol begrip, rustig en kordaat. Aan alle wensen van Johan kon worden voldaan. Alles rond de uitvaart thuis in onze eigen vertrouwde omgeving en dat geeft rust. Johan wilde heel graag door zijn beste moatie waarmee hij al vanaf de kleuterschool bevriend is naar de uitvaartdienst worden gebracht. Dat is ook gebeurt met een tractor met daar achter een kar met de kist en alle bloemstukken. Heel indrukwekkend. Wij zijn jou zo dankbaar dat jij dit allemaal mogelijk hebt gemaakt en ons zoveel zorg uit handen hebt genomen. Wij konden altijd een beroep op jou doen, wat het ook was. Voor mijzelf betekent het dat ik daar heel veel troost in vind en dat helpt mij om het verlies van mien Joghy te verwerken. Jij bent goud waard. Lieve Judith,bedankt voor alles. Ook Ingrid voor haar bijdrage. Liefs,Henny Fuhler-Groote.

• Respect voor uw wensen

Het is wellicht vreemd om enthousiast te zijn over uitvaartzorg omdat er toch een verdrietige reden is waarom je het nodig hebt. Echter wanneer het dan nodig is kan ik niemand anders aanbevelen dan Grummel uitvaartzorg. Na het overlijden van mijn vader kwam dezelfde dag Judith (1 vd 2 dames die er werkzaam zijn) langs. Ze heeft op een professionele en zeer betrokken manier alles tot in de puntjes geregeld. Tot letterlijk laat in de avond beantwoordde ze mijn appjes als ik een vraag had en ze wist precies hoe en waar te ondersteunen of juist wat meer het voortouw te nemen. Bewonderingswaardig en voor ons als nabestaanden heel prettig. Grummel uitvaartzorg is een kleine onderneming en dat is naar mijn mening heel positief. Het voelt heel persoonlijk en ze proberen met alles om aan alle wensen te voldoen. Ondanks de trieste reden waarom ik met ze in aanraking kwam was het een hele fijne ervaring hoe zij alles geregeld hebben.

Perfect !

Hele goede service

• Respect voor uw wensen

Geweldig goed verzorgd in een droeve tijd.

Lieve Judith, bedankt voor je goede zorgen voor mijn broer. Van het ophalen, verzorgen van het lichaam, maken van de jkaart en wensen van ons als familie, met 1 woord. GEWELDIG. Betrokken en meedenkend, meelevend en tot in de puntjes verzorgd. Ik heb je gezeg, tot de volgende.

• Respect voor uw wensen

Een vakvrouw die altijd klaar staat

Judith is een vrouw met veel kennis en kunde. We zijn uitstekend door haar begeleid. Ze is open, eerlijk en prettig in de omgang. Ze regelt de zaken tot in de puntjes.

• Respect voor uw wensen

Warme, betrokken hulp bij alles wat er geregeld moet worden, nadat iemand overlijdt waar je van houd

Vanaf het eerste moment voelde het contact goed. Mijn vader overleed, ik pleegde het telefoontje en het kwám goed. Alles wat er te regelen viel, werd geregeld. De dames hielpen mij onthouden, deden goede voorstellen maar begrepen ook vooral wat wij nodig hadden. Ik sprak met iedereen over het 'feestje' van mijn vader, want daar hield hij van. Ze begrepen het niet alleen maar de uitvaart werd zo goed geregeld en ik werd zo ontzorgd, dat ik me er heel fijn bij voelde. Het is al verdrietig genoeg. Dat dit zo kon, is voor mij heel waardevol gebleken.

Betrokken en zorgzaam

De Betrokkenheid zorgzaamheid en bereikbaarheid waren heel goed.

• Respect voor uw wensen

Lieve Judith, We willen je enorm bedanken voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Je hebt ons stap voor stap geholpen met de zaken die we moesten regelen en de keuzes die we moesten maken, dat vonden we erg prettig. We kijken met trots terug op hoe alles is verlopen. De communicatie verliep heel soepel, we konden altijd bellen, appen of mailen. De eerste keer toen wij kennis met jou mochten maken was je gelijk heel vriendelijk en we voelden ons op ons gemak. Je bent duidelijk in de dingen die er moesten gebeuren en zo kregen wij een goed beeld van wat ons te wachten stond. We zouden je zeker bij andere mensen aanraden. Dankjewel Lyanne & Anouk.

Oosterveldsestraat 145

7826 HC Emmen