Prettig bedrijf om een auto te leasen

Persoonlijk, klant gericht, denkt met je mee, eerlijk, servicegericht. Wil je een auto leasen zowel zakelijk als privé ga dan voor dit bedrijf!

Toppers!

Zeer vriendelijk en denken mee. Omruilen auto geen probleem, binnen 10 minuten weer op weg.

Perfect!

Scherpe prijs, top service. Niks op aan te merken. Nu al meerdere keren zaken met het team gedaan na prettige ervaringen. Zeker een aanrader!

• Netheid en aflevering auto.

Service was uitstekend. Keurig nette bus.

• Netheid en aflevering auto.

Super net en flexibel bedrijf

Mijn ervaring met Hartstad shortlease is goed. Super aardige mensen, ik kwam telefonisch in contact met hun voor een Corsa en na goed advies kwamen we op een Opel Astra ivm net iets meer ruimte. Net bedrijf met goede auto’s.

Fantastische complete bus

Wij hebben een mooie complete bus gehuurd. Deze was netjes schoon en reed fantastisch.

Prima!

Binnen 24 uur een nette auto afgeleverd gekregen!

Snel en flexibel!

Sander en zijn team zijn deskundig en denken mee in het maken van de keuze voor de auto die het beste past.

• Netheid en aflevering auto.

Top service en flexibiliteit en met veel snelheid geregeld.

Ik had snel een auto nodig. Dat was geen probleem en het was ook nog precies de auto die ik graag wilde rijden.

• Netheid en aflevering auto.

Goede en professionele service van een top team!

Zeer fijn bedrijf en erg goed geholpen door Sander. Zeker het aanraden waard!

• Netheid en aflevering auto.

Snel en correct geholpen.

Snel een offerte gehad. Netjes en juist te woord gestaan. Fijne ervaring.

Kleefstraat 8

8028 PR Zwolle