Van A tot Z perfect geregeld.

Top ervaring, zo hoort het te zijn. Vakmensen met vestand van zaken. En ontzettend blij met het resultaat! Kan het alleen maar aan anderen aanraden.

• Persoonlijk advies

Na ons eerste gesprek met Maikel waren we er al snel uit dat spits kozijn onze opdracht zou krijgen. Dat kwam door de Twentse nuchterheid en eerlijkheid met een meedenkend en goed advies. Geen verkooppraatjes goed is goed genoeg. Daarbij was het nog gezellig ook!! Afgelopen week 13 was het dan zover en zijn de oude kozijnen vervangen voor de nieuwe kunststof kozijnen door een topteam. Nette mannen, harde werkers, nauwelijks tijd voor een bakkie koffie, alles in goed overleg en het was heel gezellig. Elke middag na werktijd alles netjes opgeruimd. Super!! Wij zijn blij met het eind resultaat. Het ziet er super mooi uit!! Bedankt!!!

Super geweldig.

Alles precies zoals afgesproken. De monteurs zijn heel gemotiveerd en staan open voor overleg. Ik vond het echt super allemaal zoals het gegaan is.. wij zijn er heel blij mee.

Erg tevreden

Fijne ervaring met Spitskozijn van eerste contact tot en met afwerking. De heren waren op de afgesproken dag ruim op tijd en waren zeer correct en duidelijk in communicatie. Er is netjes gewerkt en piekfijn opgeleverd! We zijn erg blij met de kunststof kozijnen. Erg tevreden!

Super tevreden!

Super tevreden met onze kozijnen! Vakwerk geleverd door de monteurs van spitskozijn! Spitskozijn bedankt voor de goede service, wij raden jullie zeker aan!

Zeer goede ervaring

Degelijke vakmensen

• Persoonlijk advies

Kozijnen zijn van mooie stevige kwaliteit. Alles is netjes geleverd en geplaatst. Erg tevreden over alles. Prima bedrijf.

Haaksbergerstraat 130

7554 Hengelo

Over Spitskozijn

Spitskozijn doet meer dan alleen de hoogste kwaliteit kunststof kozijnen voor deuren, ramen en schuifpuien. Samen met u komen we van ontwerp tot realisatie op een schone, nette en daadkrachtige manier. Ontdek onze mogelijkheden en start vandaag nog met uw aanvraag voor onderhoudsvrij kunststof waar u jarenlang gemak van heeft.