Was een leuk park

Er is genoeg te doen voor de kinderen

• Klantvriendelijkheid klimbos
  • Instructie klimbos
  • Klantvriendelijkheid Mazzelstraat
  • Met welk gezelschap zijn jullie bij Duinoord geweest? Anders

Het kinderfeestje van mijn 10 jarige dochter hier gevierd. Beste kinderfeestje EVER, aldus dochter. Wij vonden het ook echt zeer geslaagd. Eten was goed, lekker, uitgebreid. Enige wat iets beter mag is de kwaliteit van de koffie, maar dat mocht de pret niet drukken. Vriendelijk personeel en super activiteiten. Klimbos was ook echt goed!

• Klantvriendelijkheid klimbos
  • Instructie klimbos
  • Activiteiten zelf
  • Klantvriendelijkheid Mazzelstraat N.v.t.
  • Met welk gezelschap zijn jullie bij Duinoord geweest? Anders

Een zeer leuk dagje uit inclusief eten en drinken

Ontzettend leuke dag gehad met de kinderen. Ondanks het wat slechtere weer hebben we ons goed vermaakt. En lekker gegeten en gedronken en dat alles inclusief.

• Klantvriendelijkheid klimbos N.v.t.
  • Instructie klimbos N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid Mazzelstraat
  • Met welk gezelschap zijn jullie bij Duinoord geweest? Gezin

Duinoordseweg 8

5268 LM Helvoirt

Over Duinoord

Bij speelpark Duinoord Helvoirt kun je voor een vast bedrag onbeperkt spelen, eten én drinken. Wij maken van jouw vrije dag, een perfect dagje uit. De pret begint meteen zodra je speelpark Duinoord betreedt! Om te starten kun je koffie of thee met iets lekkers ernaast pakken, en daarna de buitenspeeltuin verkennen. Gaan jullie eerst naar de springkussens, het klimbos of toch het laserschieten? Daarna tijd voor een heerlijke lunch van het buffet in de Mazzelstraat. En vervolgens tijd voor de volgende activiteiten, een rondje in de jeeps of eerst nog een dansje met Mazzel. Als laatste nog even avondeten, en de dag in Duinoord Helvoirt is compleet! Binnen is er ook nog een klimkooi voor de kinderen als het buiten minder mooi weer is. Voor de echte waaghalzen hebben we het klimbos, waar je door 10 verschillende routes kan klimmen! Dankzij het safe roller systeem en de getrainde instructeurs van Duinoord Helvoirt is dit 100% veilig.