Zeer waardevolle opleiding; zowel vanuit professioneel als persoonlijk perspectief.

De begeleiding tijdens de opleiding is zeer goed geweest. De groep was op een goede manier verbonden met elkaar waardoor het veilig voelde je persoonlijke stukken te verkennen.

• Hoe heb je de opleiding, training of workshop bij de Bewustzijnsfabriek ervaren?
  • Wat heb je geleerd wat betreft je persoonlijk- en professionele ontwikkeling? Ik weet nu beter wie ik ben en herken mijn kwetsbaarheden sneller waardoor ik weerbaarder ben geworden.

Bijzonder en verhelderend

Ik heb deze tweedaagse als heel bijzonder ervaren. Peter en Eveline creëren een prettige, veilige en warme setting. Belangrijk omdat de ervaringen en wat je leert persoonlijk, emotioneel en diepgaand zijn. Ik vond het echt heel prettige leerzame dagen.

• Wat heb je geleerd wat betreft je persoonlijk- en professionele ontwikkeling? Moeilijk in een zin te omschrijven. Mijn rol in het systeem en het loslaten van emoties die niet van mij zijn

Er is maar 1 woord FANTASTISCH!

• Wat heb je geleerd wat betreft je persoonlijk- en professionele ontwikkeling? Veel

Kerklaan 48

2912 CK Nieuwerkerk aan den IJssel

06 42 31 79 64

Over De Bewustzijnsfabriek

De Bewustzijnsfabriek; dé plek waar je terecht kan voor jouw persoonlijke- en professionele ontwikkeling en verdieping. We begeleiden professionals bij het verdiepen van hun systemische kennis en vaardigheden.