het is een goede garage, vriendelijke mensen, al jaren klant

• Faciliteiten wachtruimte

Zoals de naam al zegt, het is een “vak” garage

Eenvoudig in omgang, vlotte service en verstand van zaken tegen een reeële prijs!

• Faciliteiten wachtruimte

geweldige service; staan altijd klaar om je te helpen

x

• Faciliteiten wachtruimte

Vakbekwaam en betrouwbaar, hele goeie garage

Ik heb mijn auto er al vele jaren in onderhoud tot grote tevredenheid.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en vakkundig.

Goede service, vakkundige mensen. Altijd vriendelijk en komen afspraken na.

Prima garage

Prima garage

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Terecht een “Vakgarage”

Vriendelijke en vakkundige medewerkers die werken tegen redelijke tarieven. Onze auto’s zijn hier al jaren in onderhoud en dat zal niet gaan veranderen.

Zeer goed auto garage.

Al meer dan 20 jaar goede service, vakkundig onderhoud van mijn auto en zeer klantvriendelijk.

goede service

je kunt altijd terrecht met vragen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakgarage ter Maat werkt naar grote tevredenheid!

De service is geweldig, ze doen er alles aan om op korte termijn problemen met de auto op te lossen. Ik ben meer dan tevreden.

Snelle en goede service!

Probleem bellen, vaak kom maar even langs of we maken meteen even een afspraak. Factuur netjes en overzichtelijk

Vakkundig en behulpzaam

Staan altijd klaar om te helpen. Goede service tegen een concurrerend tarief.

We worden altijd accuraat en snel geholpen. Auto's kopen we ook altijd aan via ter Maat (ook als deze door een andere partij worden aangeboden) zodat we kunnen profiteren van de snelle en persoonlijke service.

Vakmanschap met compassie naar de klant

Zowel vaktechnisch als in het contract met de klant top!

Vriendelijk en prima service.

Ik word altijd vriendelijk geholpen en ze zijn zeer vakbekwaam.

Uitstekend!

Deskundig, transparant, eerlijk, afspraak wordt stipt nagekomen, vriendelijk.

pretige samen werking

bedrijf met vak mensen

Goede service, goed contact met de garage.

altijd snel en accuraat

ik kan niet werken zonder mijn bedrijfswagen. Garage Termaat zorgt er altijd voor dat mijn bedrijfswagen zo snel mogelijk klaar is.

Prettig en vakkundig geholpen!

Vandaag kwam ik onverwacht bij jullie garage langs vanwege een acuut probleem met de auto. Ik wist niet of ik er nog veilig in kon rijden of niet. Ik werd direct geholpen. Er werd niet alleen gekeken maar het probleem werd ook meteen opgelost. Dit gaf heel veel opluchting en rust! En dat zonder vooraankondiging of afspraak, echt top! Het snelle handelen en het vakkundig vakmanschap heb ik enorm gewaardeerd. Ontzettend veel dank en ik kan jullie bij iedereen aanbevelen!

Mijn auto kan weer lekker rijden

Was mijn eerste keer hier voor apk Super bedankt voor de service

Uitermate tevreden

Al geruime tijd ging mijn bedrijfsauto naar de dealer voor onderhoud en reparatie, na enkele minder goede ervaringen ben ik voor mijn laatste onderhoudsbeurt naar Vakgarage ter Maat gegaan. Tijdens het onderhoud kwam er het één en ander aan het licht waardoor de werkzaamheden meer tijd in beslag namen dan gepland, in goed overleg gekeken hoe dit voor beide partijen goed op te kunnen lossen. Bij het ophalen ben ik uitgebreid geïnformeerd over de uitgevoerde werkzaamheden en de onderdelen die vervangen zijn, ook met eigen ogen de oude onderdelen kunnen zien. Uitstekende service, duidelijk en geen poespas. Zeker een aanrader en voor mijn volgende onderhoudsbeurt kom ik zeker terug.

Prima betrouwbaar adres, fijne mensen.

Fijn en betrouwbaar adres voor uw auto.

Molenweg 20 A

7055AV Heelweg

Over Vakgarage ter Maat

Auto's en klantenservice zitten in ons bloed! Al op vroege leeftijd begon Wim ter Maat in zijn vrije tijd aan auto's te sleutelen. Direct na zijn middelbare schooltijd trad hij in 1976 in dienst bij Mazda dealer te Kaat in Silvolde. In 1989 startte Wim ter Maat zijn eigen garage en dankzij een gestaag groeiende stroom aan klanten, werd in 1992 een nieuwe garage gebouwd op de huidige plek aan de Molenweg 20A te Heelweg. Blijvende kwaliteit met een goede prijs zorgen ervoor dat Auto ter Maat vaste klanten heeft uit heel Nederland, tot aan Vlieland toe! In de afgelopen jaren mocht Auto ter Maat veel zoekopdrachten invullen en ondertussen werden meer dan 1000 auto's afgeleverd! De oudste vaste klanten zijn al klant sinds de jaren 80. Heeft u interesse om uw autoreparatie bij ons onder te brengen en/of zoekt u een andere auto? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.