superieur

Ben gewoon verrast door de manier van werken van Carmovement, zowel bij aankoop als ook de service na aankoop die geleverd wordt, ze geven heel goed advies dringen niet aan en hebben goede argumenten om iets wel of niet te doen. Ze komen hun beloftes na ook na koop en dat noem ik service, Als je aan het zoeken bent naar betrouwbaar adres kan ik Carmovement aanbevelen, vooral de manager Toinne heb ik super ervaring mee en komt zijn woorden na.

Prima autodealer, zonder poespas!

Zeer snel en adequaat geholpen. Wat ik erg op prijs stelde is de eerlijkheid waarmee gehandeld werd. Geen ‘gladde’ praatjes maar gewoon normaal zaken doen. Ik werd geholpen door Esli. Dank voor de goede deal!

Super goede service

Zeer klantgerichte in mogelijkheden denkende verkoper

Zeer prettig geholpen door Toinne van Heuven bij de aankoop van m'n auto.

Zeer prettige geholpen door Toinne van Heuven bij de aankoop van m'n auto.

goede begeleiding

afspraak goed nagekomen.

Uitstekende ervaring met Carmovement

Wij zijn zeer tevreden over mijn ervaring met Carmovement in Venlo bij de aankoop van onze Ford Fiesta ST-Line. De verkoper heeft ons uitstekend geholpen en gaf direct een gevoel van vertrouwen. Wat opviel was de meegaandheid en het vermogen om aan al onze wensen te voldoen. Onze specifieke wensen leidden tot een zoektocht naar de perfecte auto in Duitsland, die door Carmovement geïmporteerd werd. Het snelle contact, het proactief meedenken en de laagdrempelige service hebben deze zoektocht soepel laten verlopen. De werkwijze van Carmovement is niet alleen klantgericht, maar ook zeer efficiënt. Het team toonde een oprechte betrokkenheid bij onze behoeften en zorgde voor een vlotte afhandeling van het aankoopproces. Deze positieve ervaring heeft ons doen besluiten om Carmovement aan te bevelen aan vrienden en familie. Verschillende mensen uit onze kring hebben ook de weg naar Carmovement gevonden en zijn eveneens zeer tevreden over de professionele aanpak. Bij een volgende aankoop komen wij zeker weer terug bij Carmovement. De combinatie van uitstekende service, betrouwbaarheid en het vermogen om aan specifieke wensen te voldoen, maakt Carmovement wat ons betreft een absolute aanrader in de autowereld.

Prachtige Kia Ceed GT-Line gekocht van 2023

Via een zoekopdracht, heb ik een schitterende Kia Ceed GT-Line gekocht! Snelle en correcte begeleiding.

De Sondert 12

5928 RV Venlo

077 - 33 33 078

Over Carmovement

Carmovement is dé occasiondealer voor regio Venlo en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Staat uw droomauto er niet tussen? Via een zoekopdracht gaan wij voor u op zoek naar uw droomauto. www.carmovement.nl